30 sierpnia 2019

Aussie Miracle Moist odżywka i szampon




Hej Dziewczyny :)

Dziś chcę przedstawić Wam mój zestaw do pielęgnacji włosów, po który sięgam, gdy nie mam zbyt dużo czasu na pielęgnację włosów, a chcę żeby wyglądały dobrze.



Oba produkty mają podobny zapach, bardzo ciepły, lekko słodki, przyjemny, ale nie zbyt mocny i raczej nie powinien nikogo denerwować. 


Dużym plusem odżywki jest to, że mamy trzymać ja na włosach zaledwie 3 minuty. Ja bardzo lubię długie „maskowanie” włosów, ale czasami po prostu nie mam na to czasu. Odżywka świetnie wygładza i nawilża włosy. Ułatwia też ich rozczesywanie, a ponieważ to typowo silikonowy produkt, to po nich zauważyłam, że moje włosy w ciągu dnia się mniej plączą i „zahaczają o siebie” tzn jeśli byłam na dworze, gdzie wiało, to łatwo mogę rozplątać włosy dosłownie palcami, a nie muszę ich starannie czesać i walczyć z supłami i kołtunami.




Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich. Sprawdza się też bez użycia odżywki, bo łatwo rozczesać po nim włosy. Ma bardzo gęstą, kremową konsystencję przez co jest przeogromnie wydajny. Bardzo intensywnie się pieni, ja lubię taką mocną pianę w szamponach, przez co nie polubiłam kilku naturalnych, bo źle mi się domywa włosy bez uczucia jakie daje taka konkretna piana. :D

 

Bardzo polubiłam te produkty i po miniaturach skusiłam się na pełnowymiarowe opakowania. Jeśli macie ochotę je wypróbować to polecam szukać promocji, bo często się trafiają.

Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. I did'nt hear this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nich wcześniej nie słyszałam, ale jeśli tylko na nie natrafia podczas zakupów, na pewno kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam 2 razy odżywki od nich i były OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli znajdę w promocji to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zacznę szukac promocji, albo tak jak ty najpierw miniaturki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale chętnie spróbowałabym tej odżywki skoro nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te markę- poznałam mieszkając jeszcze w UK 10 lat temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie więc upoluję ten zestawik na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że kiedyś używałam odżywek tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co widzę dosyć zwykłe, skuteczne produkty. Rzadko ostatnio sięgam po silikonowe odżywki, ale może w przyszłości trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów, ale wyglądają na warte wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki, ale sporo dobrego już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze nie próbowałam :). Muszę kiedyś zerknąć, czy dobrze by działało na moim typie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś z tej firmy suchy szampon i byłam bardzo zadowolona, więc chętnie wypróbuję ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę coś dla mnie, lubię zadbać o włosy, a też nie zawsze mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love Aussie products!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam szampon i odżywkę z tej firmy ale takie sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten szampon, dobrze myje głowę, ale mocno wysusza włosy i dlatego jak kupować to z odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja własnie miałam miniaturkę odżywki i u mnie niestety się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very iteresting product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Marka Ausie co jakiś czas tęsknie spogląda na mnie z rossmannowskich półek, ale jeszcze nie próbowałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś odżywki i szampon Aussie, lubiłam ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zakupiłam serum z tej firmy i całkiem fajnie się sprawdza.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie miałem produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  26. Na odżywkę może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very in depth review, I really like it! This is definitely getting on my wishlist ))

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś szampon do włosów z Aussie i z tego co pamiętam był okej. Na pewno skuszę się na odżywkę, bo chciałabym i na moich włosach uzyskać takie efekt w szybkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedys mialam faze na ta marke ale w ostatecznosci nie zauwazylam efektu wow na moich wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin