21 grudnia 2012

Lovely, Magic Pen, Korektor

Witajcie.

Dziś kolejny post z recenzją korektora. Będzie to korektor w pędzelku firmy Lovely. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie lubię wychodzić ze sklepu z pustym koszykiem, a skoro nic innego wyjątkowo mnie nie zainteresowało, postanowiłam go wypróbować, tym bardziej, że kosztuje naprawdę niewiele.

Lovely, Magic Pen, Korektor

 


Cena 
niecałe 7 zł, w promocji jeszcze mniej

Opakowanie:
Z pędzelkiem, napisy się błyskawicznie starły, poza tym nie mam nic do zarzucenia.



Posiadam odcień- tego Wam w stanie nie jestem powiedzieć, zdjęcia zrobiłam zaraz po zakupie, odcienia nie zapisałam, a teraz napisy mam całkiem starte. Jedyne co mogę powiedzieć, o jest to najjaśniejszy z dostępnych odcieni. Śliczny, jasny beż.




Moja opinia:
  • Ma piękny, naprawdę jaśniutki odcień.
  • Zostawia lekko tłusta powłokę i błyszczącą powłokę, ale można ją przypudrować.
  • Polecam go wklepywać palcem, a nie nakładać bezpośrednio tym pędzelkiem, bo ze względu na dość tłustą konsystencję lubi wchodzić w załamania skóry.
  • Jest świetny do mieszania z innymi korektorami, które same są za ciężkie, czy za suche.
  • Całkiem dobrze kryje.
  • Rozjaśnia okolice oczu, ale tak naturalnie, nie na sino-biało ;)
  • Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości jest to naprawdę fajny produkt. Jeśli ktoś szuka naprawdę taniego korektora pod oczy, bo do niespodzianek myślę, że jest za tłusty i nie ma wielkiego problemu z cieniami po oczami, to powinien mu się przyjrzeć.

Tęsknicie  za ciepłem?  Jeszcze kilka miesięcy i znowu wiosna :). Koniec świata odwołano wiec jest nadzieja ;) Poniżej kawałek mojego wiosennego ogrodu, z poprzedniej wiosny, tak na przekór zimie :)


Pozdrawiam N.

25 komentarzy:

  1. nie stosuję korektorów, a za ciepełkiem troszkę mi tęskno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tęsknie za ciepłem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja zmora- cienie pod oczami, aktualnie mam miss sporty z witaminami C i E i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz płaczę po nocach za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja i zdjęcia :>>
    A ten kosmetyk postaram się kupić w najbliższym czasie :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, że z pędzelkiem-szkoda, że troszkę tłuści.
    Czyżby nowy awatar:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam dosyć zimy :/ serdecznie dosyć. za zimnooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ograniczam się do samego podkładu, chociaż ostatnio zauważyłam, że coś mam podpuchnięte oczy i średnio to wygląda:/ Jak niedrogi to można przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwołali Koniec Świata? Kurcze, bo myślałam, że przegapiłam.
      Co do wiosny, ja tęsknię okrutnie! Nie lubię zimy, przykro mi. Nie lubię marznąć :(

      Usuń
  9. Zakupię i spróbuję ;) nie mam dużych problemów z cieniami a lubię mieć rozjaśnione spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. za taką cenę można spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zimę, nie tęsknię za ciepłem :)
    A korektor kiedyś miałam, bardzo fajnie się sprawdził pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, używam i jestem zadowolona. Tani i dobry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przetestować, cena faktycznie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zatęskniłam za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam problem z kupnem odpowiedniego korektora. Na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oho za taka cene to chyba warto wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go, ale jak dla mnie totalna pomyłka ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam korekktor z Oriflame, ale pod oczy się nie nadaje. Ogólnie korektorów pod oczy nie używam, ale ostatnio zauważyłam małe sińce pod oczami więc jeśli znajdę ten kosmetyk to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam korektor z Hean ale zaczyna schnąć. Jakoś szybko.

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzę, że jest on bardzo jaśniutki czyli chyba coś dla mnie - posiadaczki karnacji o numerze -1 bo 00 zwykle bywają za ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam go w rossmannie ale raczej się nie skuszę ponieważ słabo kryje a ja niestety mam co ukryć.Zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin