27 października 2017

Jesienne paznokce: Delia Lakier do paznokci Trend&Big Brush nr 145

 

Hej Dziewczyny :)

Dziś chcę zaprezentować bardzo jesienny lakier, który znalazłam w jednym z boxów kosmetycznych. To lakier Delia o numerze 145, który jest pomarańczowym kolorem z perłowym wykończeniem. Dość ciekawe i nietypowe połączenie.  Ja ogólnie nie przepadam za perłowymi lakierami, ale perłowy pomarańcz wygląda interesująco.
 

Lakier ma wygodny plaski i szeroki pędzelek. Trwałość jest bardzo przeciętna wytrzymuje około 3 dni. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy i jak to perłowy kolor podkreśla wszystkie nierówności płytki.

Jak Wam się podoba ten odcień i wykończenie?

14 komentarzy:

  1. Ja też nie przepadam za perłowym wykończeniem w lakierach, ale faktycznie w tym przypadku efekt jest, jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona efektem i to na duży plus, bo jak do tej pory nie przepadałam ani za tym kolorem, ani za perłowym wykończeniem O.O Pazurki prezentują się wspaniale :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki odcień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 warstwy spoko, 3 dni trwałości to już coś :) ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny kolorek, choć sama rzadko mam takie na swoich pazurkach ::P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tylko perłowych lakierów - ale teraz zdecydowanie wolę te gładkie. Faktycznie lepiej się nakładają i nie podkreślają niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin