1 stycznia 2018

LAKIER PIASKOWY WIBO GLAMOUR SAND NR 3

 
 
Hej Dziewczyny :)

Lakiery piaskowe lata świetności mają już za sobą, ale ja na te błyszczące się jeszcze czasami skuszę. Mam trochę sroczą naturę a że w piaskowych błysk jest bardzo zauważalny, to nie mogę przechodzić obok nich obojętnie. Jednym z takich błyszczących piasków jest nr 3 z Wibo z serii Glamour Sand. 

 

Jest to przepiękny, wielowymiarowy kolor. W fioletowej bazie mamy mnóstwo różnokolorowych drobinek: złotych, srebrnych, czerwonych, fioletowych i jeszcze innych. Całość daje piękny efekt. Kolor zależy trochę od światła, w buteleczce zdjęcia robiłam przy lampie, a na paznokciach w słońcu. 

 

Lakier wymaga do pełnego krycia standardowych dwóch warstw. Trzyma się dość długo, jak dla mnie, bo 3-4 dni. U mnie zazwyczaj lakiery wytrzymuj maksymalnie 2-3 dni. 


Lubicie takie błyszczące lakiery, czy raczej stawiacie na coś bardziej klasycznego i stonowanego?

46 komentarzy:

  1. Gdy musiałam z hybryd przerzucić się znów na zwykłe lakiery to te błyszczące były moim pierwszym wyborem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt ;) Ale ja zazwyczaj stawiam jedynie na element takiego szaleństwa ;) No, chyba, że mówimy o sylwestrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super, kiedyś bardzo lubiłam lakiery tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor idealnie wpisuje się w noworoczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. ze mnie też taka sroka! Też mam kilka lakierów z tej serii, i bardzo lubię do nich wracać. Piękny kolor i pazurki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię piaskowe lakiery ze względu na ich trwałość, u mnie są w stanie przetrwać nawet cały tydzień. Niestety denerwuje mnie w nich ta chropowatość, nie cierpię tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że niektóre nie są tak bardzo chropowate, jak inne. Te z Wibo są jeszcze znośne, ale już np z Golden Rose nie jestem w stanie nosić, bo są dla mnie tak ostre, że nawet nie jestem z nimi w stanie podrapać się w okolicy oka, bo mnie zbyt mocno drapią.

      Usuń
  9. Mam dwa inne lakiery piaskowe Wibo i są świetne. gdy koleżanka zobaczyła jeden ma moich paznokciach to od razu poleciała do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery z błyszczącymi drobinkami. <3 Twój wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega czadowy odcień z tymi drobinkami:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny. Mam z tej serii jasny kolor, ale jest prawie niewidoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie na wszystkie to za dużo, ale na jednym by wyglądałam super :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten kolor. Powiedz tylko, jak z jego zmywaniem? Lakiery tego typu zniechęcają mnie tym, że zazwyczaj ciężko się je zmywa...

    Jeśli masz chęć - mój blog z recenzjami azjatyckich kosmetyków
    https://wiecznie-zagubiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa się ciut trudniej niż zwykły lakier, ale nie jest tragicznie. Mam wrażenie, że pisakowe z drobinkami zmywają się łatwiej niż same brokatowe bez "piasku"

      Usuń
  16. Dla mnie trochę mocny jest taki kolor lakieru, jednak lubię taki kolor. To jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za brokatowymi lakierami nie przepadam, ewentualnie na nie więcej niż dwóch paznokciach. Preferuję bardziej stonowane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie efekt jest świetny bardzo lubię takie zdobienie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  19. te błyszczące dają super efekt :D bardzo mi się podobają :D

    dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do mnie, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow ale piękny, jak pyłek z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolorek <3
    Zapraszam do mnie ;)))))
    http://patsonblog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc ja akurat piaski bardzo lubiłam. Najbardziej te z P2, miały niesamowite wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolorek :)
    PS. Fajny blog, obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny efekt, piaskowe formuły zawsze lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny odcień, lubię bardzo takie błyszczące lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. well wibo look helpfl & love shiny effect darling keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również lubuje się w błyskotkach na paznokciach :D tyle że teraz przeszłam na hybrydy i mój zestaw na razie zawiera tylko dwie błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam dawnoooo temu i lubiłam właśnie za trwałość na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny efekt :) Ja się jeszcze nie skusiłam na lakier o takim wykończeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Prezentuje się świetnie choć chyba ciężej jest go zmyć z paznokci, kiedyś miałam jeden taki i było ciężko go zedrzeć 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś chorowałam dosłownie na te piaskowe lakiery! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolorek! koniecznie jak będe w Rossmannie muszę poszukać tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię te piaskowe lakiery z Wibo, ale ciężko się je zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Piaskowe lakiery lubię szczególnie za ich strukturę:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin