17 marca 2018

Torebka z frędzlami z RoseGal

Hej Dziewczyny :)

Niedawno otrzymałam przesyłkę ze sklepu Rosegal, dotarła bardzo szybko, bo w niecałe 3 tygodnie. Zazwyczaj czekałam trochę dłużej. Zamówiłam czarną torebkę listonoszkę z frędzlami. Lubię takie małe, pojemne torebki i frędzle, więc nic dziwnego, że jestem z torebki zadowolona. :) 
Jest porządnie zrobiona i nie wyczuwam od niej żadnego chińskiego zapaszku. 
Oczywiście okaże się podczas noszenia, jak długo posłuży, ale w tym momencie oceniam ją bardzo dobrze i na pewno będę ją często nosiła. 





 Jakie fasony torebek Wy najbardziej lubicie?

 Na hasło RosegalChen możecie w sklepie Rosegal obniżyć swoje zakupy o 10%

9 komentarzy:

  1. Podobają mi się u kogoś takie torebki, ale sama się jeszcze nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, choć nie mój styl. Ostatnio bardzo podobają mi się frędzelki, ale to bardziej w bluzkach.

    Dollka z bloga: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ale nie w moim stylu. Wolę worki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka, choć ja wolę wielkie torby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka. bardzo ciekawie zaprojektowana :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka bardzo w moim stylu.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim stylu :) lubię frędzle :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin