23 lipca 2018

Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 2



Hej Dziewczyny :)

Zapraszam na recenzję kolejnej palety Makeup Revolution. Tym razem jest to paletka  Iconic 2

Dla mnie o wiele lepsza od paletki matowej, o której wcześniej psiałam tutaj, bo ma wszystkie różne od siebie kolory i pomimo pozostawania w neutralnych kolorach pozwala na większą różnorodność makijaży.

To piękna, dla mnie bardzo jesienna paletka, codzienna, ale da się z nią wyczarować tez coś wieczorowego.




Pierwszy kolor to jasny matowy beż, jeden a nie 4 jak w przypadku matte i o wiele lepiej napigmentowany. Następnie mamy:
  •  Błyszczące metaliczne stare złoto, ciepły przepięknie napigmentowany cień.
  • Satynowy beż, bardzo ładny, bez widocznych drobinek, ale ładnie rozświetla, świetny pod łuk brwiowy, albo w wewnętrzny kącik, jakby cienie maiły inny kształt, to pewnie bym pokombinowała z przetestowaniem go jako rozświetlacza do twarzy.
  • Miedziany, błyszczący odcień, o świetnej masełkowej konsystencji, cudownie się blenduje, jest na tyle wielowymiarowy, że nałożony na cała powiekę plus kreska, robi za cały makijaż oka.



  • Matowy toupe średnio napigmentowany, sypie się przy nakładaniu, kolor ładny, ale formuła najsłabsza z całej paletki, nie lubię go.
  • Następne dwa podobne do siebie kolory pierwszy jest cieplejszy i bardziej wpada w miedziany, drugi w szarość, oba świetne konsystencji. Takie błyszczące odcienie wychodzą tej marce super. Są równie dobre, jak znacznie droższe cienie.
  • Toupe błyszczący, chłodny, troszkę wpadający w srebrny, ale zdecydowanie bardziej jesienny i pasujący do pozostałych kolorów.
  • Miedziany, ciemny, ciepły odcień.
  • Satynowy, lekko błyszczący, bardzo ciemny brąz, dość neutralny. Gorszy od bardziej metalicznych cieni, formuła już nie jest tak miękka, ale jest w porządku

Matowa czerń, już psiałam w przypadku matowej paletki Makeup Revolution, że lubię, gdy matowa czerń jest w paletce. I tak zazwyczaj nie zużywam wszystkich kolorów, więc nie czuję się źle z tym, że mając czarny w większości paletek na pewno go nie zużyję, tylko cieszę się, ze wystarczy mi jedna paletka do całego makijażu.



Ten matowy taupe nie zachwyca, ale inne cienie są świetne mniej lub bardziej. Paletką da się bez problemów wykonać cały makijaż. Kolory są do siebie zbliżone ciepłem i kolorystyką, ale jednocześnie nie są takie same, nawet nie ma bardzo podobnych, ogromny plus. Tak jak z matową paletką była raczej średnia z kilkoma dobrymi cieniami, tak ta jest po prostu bardzo dobra i jeśli lubicie takie odcienie to nie będziecie zawiedzione. Przy czym nie ocieniam jej po prostu jako taniej paletki za 20 zł, stwierdzając, że jak za 20 zł to jest fajna, tylko po prostu to jest fajna paletka i jakby kosztowała więcej to dalej byłaby fajna. :D  Jedyne na co przymykam oko ze względu na cenę to opakowanie, bo jednak coś za coś, ale produkt i tak musi być dobry, a tutaj taki jest.

Lubicie paletki tej marki? 

33 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie odcienie :) Podobne ma paletka Dark Nude z Lovely.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To paletka idealna dla mojej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna paletka, mam taką podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją, ale dawno do niej nie sięgałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam matową z tej serii i jest bardzo kiepska. Ogólnie jeśli chodzi o paletki mur to wolę czekoladki, te mi najbardziej przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, jedną z palet Iconic kiedyś podarowałam siostrze pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją, ale jakość mnie nie powala i nie używam w sumie od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, delikatne kolory! :)
    Choć z natury bardzo lubię kolorowe makijaże (zwłaszcza oglądać), to u siebie stawiam właśnie na tego typu odcienie, ta paletka jest dla mnie stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę paletę. Wprawdzie nie ma powalającej pigmentacji, ale lubię po nią sięgać. Do dziennych makijaży jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka ma świetne kolory <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I would love to try this out!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie śliczne kolory, idealne na codzień. Na pewno zainteresuję się tą paletką bo wygląda na uniwersalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą paletkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą paletkę bardzo ją lubię chociaż czarny mógłby być bardziej...czarny :D Też ją lubię wszystkie cienie pod ręką i z głowy, idealne na co dzień neutralne kolory :)

    womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedną paletkę z tej serii i w sumie fakt, opakowania mogłyby być lepsze ale coś za coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą paletę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa paleta, taka uniwersalna. Myślę, że byłaby dla mnie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne kolory dla mnie! Może jednak kupię jeszcze jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna ta paletka, uwielbiam taką kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystyka rewelacja. Na pewno ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory ;) bardzo lubie kosmetyki MUR

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam Iconic 3, świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Najciekawsza paletka jaką ostatnio widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. O akurat kolory w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam matową wersję tej palety i super mi się sprawdza. Cienie mają akurat taką pigmentację, że nie da się nimi zrobić plamy :)MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka ma mega kolorystykę- uwielbiam totalnie mój styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta paletka jest świetna, idealna na dzień :) Mam też z MUR My Sign Fire ale niestety straszliwie się osypują :( A te są dużo lepsze no i cena rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin