31 sierpnia 2018

ShinyBox Hippieness sierpień 2018

Hej Dziewczyny :)


Niedawno otrzymałam najnowsze sierpniowe pudełeczko ShinyBox pod hasłem Hippieness. Na stronie boxa możemy przeczytać o pudełeczku: „Hippieness czyli dawka pozytywnej energii, porcja promiennego uśmiechu i doza kosmetycznej zabawy skryta w sierpniowym pudełku ShinyBox. Daj się ponieść wakacyjnemu szaleństwu, ciesz się wolnością i odkrywaj siebie na nowo.” A jak prezentowała się zawartość? Zapraszam do wpisu.

 
Novex Maska z keratyną Brazilian Keratin
produkt pełnowymiarowy 15,00zł / 210 g

Jak już nie raz pisałam bardzo lubię maski do włosów i ogólnie kosmetyki do nich, więc oczywiście pretestuję. To kolejna maska tej marki, która pojawiła się w boxie, za każdym razem jednak są to inne inne rodzaje produktów.



Foods by Ann
Zupa krem / Pudding / Smoothie bowl
produkt pełnowymiarowy 4,29zł / szt.
produkty wymienne 1 z 3


W moim boxie znalazła się zupa krem burak i bataty. Już nie raz powtarzałam to, ale naprawdę lubię, gdy w boxach pojawiają się właśnie takie niekosmetyczne różności. Zupę już zdążyłam zjeść i jest naprawdę gęsta i kremowa, oraz bardzo smaczna. To taka zdrowa wersja gorącego kubka, świetna np do pracy, czy na uczelnię. Bardzo lubię też w produktach Foods by Ann ich przystępną cenę. Z reuły wszelka "zdrowa żywność" jest znacznie droższa od "zwykłych" produktów, tutaj cena pomimo zdrowych składów jest niestraszna dla portfela.



Ekamedica
Olej arganowy
produkt pełnowymiarowy 38,00 zł / 100ml

Olej arganowy obok kokosowego są chyba najbardziej znanymi olejami do stosowania solo w pielęgnacji ciała i włosów. Miałam już nie raz olej arganowy i moje włosy i skóra go uwielbiają. Oleje są bardzo wszechstronnymi produktami, wiec chyba każdej subskrybentce ShinyBoxa się przyda, mi również :)



Beauty Days
Zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne
produkt vip
30,00 zł / zaproszenie dla 2 osób

Dość ciekawy produkt, nie wiem jeszcze, czy skorzystam. Być może przekażę go komuś innemu. Jednak rzecz w sumie, jak najbardziej kosmetyczna. Nawet jeśli ktoś nie wykorzysta, bo ma już inne plany, czy zbyt daleko, to nie jest to jakiś najdroższy produkt w boxie, wiec też nie będzie uczucia straty.


Dermaglin
Maska pielęgnująca z zieloną glinką kambryjską
produkt pełnowymiarowy 6,99zł/ 20g

Maski glinkowe bardzo lubię, wiec na pewno zużyję. Ta ma bardzo ładny skład, więc kosmetyk, jak najbardziej na plus.

SheFoot
Domowe Spa Dla Stóp
(maska + peeling)
produkt pełnowymiarowy 5,31zł / 16 ml

Ten zestaw już sie pojawiał w boxach, ale działa skutecznie i jest to jednorazowy zabieg, więc wykorzystam. 


Biotaniqe
Multi BioMask Calm&Clean
produkt pełnowymiarowy 1,79zł / 2x4 ml
Miałam już kilka masek z tej marki i bardzo je lubię. Zwłaszcza te części oczyszczające są świetne.


Produkty wymienne 1 z 3:
Unani Jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami
produkt pełnowymiarowy 43,00zł / 60 ml
produkt gwarantowany dla klientek, których sierpniowy zestaw ShinyBox jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu, wykupionego przed pierwszą wysyłką sierpniowego pudełka ShinyBox
Pozostałymi produktami wymiennymi były:
Dermaglin
Maseczka antycelulitowa
19,99zł / 100 g
produkt pełnowymiarowy
Dairy Fun
Balsam do ciała KOKOS
produkt pełnowymiarowy 15,90 zł / 400 ml

W moim boxie znalazło się mleczko do ciała i jestem nim zachwycona. To wprawdzie na razie takie pierwsze wrażenie, ale myślę, że przy dalszym używaniu się ono nie zmieni. Produkt przepięknie słodkawo pachnie. Ma leciutką konsystencję i błyskawicznie się wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna tłusta warstewka.  Balsam daje piękny rozświetlający efekt dzięki błyszczącym drobinkom, utrzymanym raczej w chłodno-neutralnej tonacji, a nie typowo złote. To duży plus, bo większość tego typu produktów do ciała jest po prostu złota, a taki neutralny kolor mam wrażenie, ze wygląda bardziej elegancko i dyskretnie.



Produkty wymienne 1 z 3
O'Herbal
Balsam do ciała
Produkt pełnowymiarowy 22,49 zł / 500 ml
Płyn micelarny 26,99 zł / 500 ml
Vis Plantis
Szampon do włosów Element z węglem aktywnym 29,99 zł / 300 ml
Tonik oczyszczający do twarzy 19,90 zł / 150 ml
W moim pudełeczku, jak widać znalazł się balsam do ciała. Uwielbiam zapach lawendy, a on tak pachnie, bardzo delikatnie i subtelnie. Na pewno będę go używała, gdy skończę obecnie otwarte produkty, nie tylko ze względu na tę lawendę, ale również bardzo ładny, naturalny skład.

Poza tym w pudełeczku znalazły się kody rabatowe i próbka żelu kojącego do stóp.


























A tak prezentuje się cała zawartość pudełka:







Mi pudełeczko przypadło do gustu, bo trafiło w moje potrzeby. Jest tu dużo przydatnych produktów, które do tego są dość uniwersalne pod względem cery, więc większość osób powinna być zadowolona z zawartości. Ja zużyję, a na pewno przetestuję wszystkie produkty, no może poza zaproszeniem, bo jeszcze nie wiem, czy się wybiorę. Najbardziej przypadły mi do gustu na razie olej arganowy, bo uwielbiam pielęgnację olejami i balsam rozświetlający. Podoba mi się zapach i skład balsamu do ciała, wiec też jest szansa, że się bardzo polubimy. Na zupkę  Foods by Ann pewnie jeszcze kiedyś się nie raz skuszę. Maseczki też zużyję. Jak Wam się podoba to pudełeczko?

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. O, właśnie widziałam już gdzieś :). Olej arganowy bardzo lubię w kosmetykach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie całkiem fajna zawartość ;) Nie wiedziałam, że Foods by Ann robi też zupki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie by ta zawartość jakoś szczególnie nie zachwyciła. Ale zła też nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie pudełko też przypadło do gustu ale były też lepsze edycje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam fazę na maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonałaś mnie do tej zupy. Widziałam ją w lidlu i pomyślałam że pewnie smakuje jak zupka chińska.. No może i to dobre rozwiązanie gdy się śpieszę. Kosmetycznie to nie byłby mój ulubiony box ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie przetestowalabym ta zupke krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw, jednak chyba nie do końca wpasowuje się w mój gust. Nie wiem, czy byłabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość, skusiłabym się na produkty Food by Ann wreszcie. POmysł z zaproszeniem też całkiem całkiem :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Smaku tej zupy jesteśmy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowałabym maseczkę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z płynu micelarnego jestem najbardziej zadowolona :) łagodny nie ściąga i dobrze oczyszcza

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem zawartość jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw, najbardziej podoba mi się maska glinkowa i balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maska do włosów najlepsza :) a ta zupka jednak trochę zbędna

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin