5 marca 2019

Paleta SMOKEY MakeUp Revolution




Hej Dziewczyny :)

Ogólnie lubię cienie tej marki, zdarzają się słabsze, ale ogólnie zazwyczaj są niezłej jakości i trzymają się długo na powiece. Ja mam dość niewymagającą budowę oka i zazwyczaj nie mam problemu ze znikającymi, czy rozmazującymi się cieniami, więc też nie jestem bardzo wymagająca pod tym względem. Jednak ogólnie w stosunku jakości do ceny i ogromnego wyboru, trudno znaleźć inną markę, która dorównywałaby MakeUp Revolution.

Lubię intensywne makijaże oczu i ciemne cienie, dlatego musiałam sięgnąć po paletkę Smokey, która jest „inspiracją” wiadomo czego. Tak, jak takich typowych podróbek udających inny produkt nie używam i jestem przeciwna, tak na „inspiracje” przymykam oko, bo skoro są prawnie dozwolone, aby pojawiały się na rynku, to wszelkie „wojenki” na ten temat pozostawiam firmom, a ja kupuję to co jest dostępne w sklepach. Zresztą dostępność Makeup Revolution jest coraz lepsza, kiedyś była to marka głównie dostępna przez internet, a teraz coraz częściej widuję ją stacjonarnie i nawet nie ma tak dużej różnicy w cenie pomiędzy drogeriami internetowymi i stacjonarnymi, co zdarza się w przypadku innych marek.


Cienie są dobrze napigmentowane. Da się z nimi pracować i budować krycie. Tak naprawdę jedyny zarzut i minus jaki mam do tego produktu to to samo co zarzuca się oryginałowi, czyli że dużo kolorów na oku wygląda prawie identycznie, więc pomimo starania się i używania wielu kolorów możemy skończyć z jedno kolorową plamą na oku.




Opakowanie jest wykonane bardzo solidnie. Jest z czarnego błyszczącego plastiku, dość ciężkie, co daje zawsze wrażenie lepszego/droższego produktu. W środku mamy lusterko, które jest wielkości paletki, a więc całkiem spore i bez żadnych zniekształceń. Zatem pozwala na wykonanie makijażu nie tylko oczu, ale spokojnie damy z nim radę wykonać makijaż całej twarzy. Plastik minimalnie się rysuje, ale nie w jakiś szczególnie intensywny sposób. Ogólnie to dobry kosmetyk biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. 



Nie tylko nada się do mocniejszego smokey eyes ale również z powodzeniem wykonujemy nim nim makijaż dzienny. Ten pierwszy połyskujący cień może nawet służyć za rozświetlacz do twarzy. Jeśli lubicie błyszczące, a nie tylko matowe cienie, to jest to bardzo wszechstronna paletka i chociaż nie sięgam po nią codziennie, to gdybym miała wybrać tylko 3 paletki, a resztę wyrzucić, to poza składanymi z Inglota, zostawiłabym właśnie tę. Może patrząc na nią nie ma wow i w sumie to wszytko już gdzieś było, ale jest po prostu przydatna, uniwersalna i ma bezpieczne kolory.


Lubicie takie tradycyjne brązy i szarości w makijażu, czy wolicie bardziej kolorowe paletki?

36 komentarzy:

  1. Lubię beże czy brązy, ale ten wariant byłby jednak dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką gamę kolorystyczną😍 Paleta trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, myślę,że ta uniwersalność i bezpieczne kolory jest tym co lubię, dlatego podoba się mi ta paletka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę jaśniejsze kolorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, wole kolory, chociaz kazdy maniak makijazu powinien miec neztralna palete w swoich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam odcienie brązu na powiekach , na pewno ta paletka sprawdziłaby się u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat cieni używam tylko na imprezy i właśnie wtedy lubię pomalować moje oko takimi ciemniejszymi kolorami, żeby było bardziej wyraziście :)
    Pozdrawiam, Wiktoria!

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą paletką, a jednak ciągle mam wrażenie, że te kolory, nawet w takim zestawieniu już gdzieś widziałam. To rzeczywiście "bezpieczna" paletka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienie kolorów zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ich paletek polubiłam jedynie Iconic 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że całkiem niegłupia ta paletka. Fajnie wpasowuje się w moje ulubione kolory..Aby była idealna to brakuje mi jakiegoś jaśniejszego i mocno błyszczącego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Palety od tej marki są zawsze świetne! Mają kolory które mi bardzo pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woooow fkatycznie ciemna, ale nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tą markę. Paletka ma kolory które są w moim stylu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze ja się zawiodłam na paletkach Revolution i nie wiem czy ponownie mnie przekonają

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie dla mnie ;) Ja jednak wolę ciepłe tony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawienie kolorystyczne jest faktycznie bardzo uniwersalne, ale mi jednak brakuje tego efektu wow! Ostatnio znudziły mi się już typowo neutralne odcienie i szukam palet z twistem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie odcienie, ale te są dla mnie zbyt ciemne na o dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie odcienie, myślę, że korzystałabym z tej paletki często :) Najbardziej podobają mi się te miedziane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne odcienie :) chyba w końcu muszę zacząć bawić się tymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się kolory tej paletki, ale duży minus bo są bardzo do siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna paleta, bardzo lubię takie kolory, nie znam tej marki, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie moje kolory, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolorki, ja akurat ostatnio nie używam cieni. Ale podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne odcienie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej lubię brązy i szarości :) Cienie są bardzo ładne, dobrze napigmentowane :) Z MUR mam jedną paletkę i jestem zadowolona (bodajże essential mattes) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W sam raz do codziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo ze lubię takie kolory to jakoś ta paletą mnie nie powaliła

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć
    Byłabym w stanie wykorzystać jakieś 80% kolorów, czyli dla mnie to fajna paleta. Ostatnio jednak ograniczam kosmetyki do minimum, więc postanowiłam nie kupować w ogóle cieni.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie trochę za mało ekstrawagancka nawet na co dzień;).
    Mimo wszystko widzę w niej ładny brąz Rubble<3.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne te kolorki. Ja lubię i takie nudziakowe paletki i te kolorowe również :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeważnie wybieram beż, ale mimo to bardzo rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin