30 kwietnia 2019

Naprawdę intensywny rozświetlacz: Lovely Glow Junky 3 holo



Hej Dziewczyny :)

Bohatera dzisiejszej recenzji kupiłam prawie rok temu, na poprzedniej promocji w Rosssmannie. Pomyślałam, że w końcu warto o nim wspomnieć, bo nie jest to kosmetyk musthave, ale jest bardzo fajny i czasami można skusić się na taki extra efekt, zwłaszcza przy okazji promocji.

Cena bez promocji to około 20 zł, więc taniutko, ale jak na Lovely trochę więcej niż zazwyczaj.




Ma holograficzne opakowanie z okienkiem gwiazdką, przez które widać produkt. Opakowanie jest kartonowe i zamykane na magnes. Na plus dla producenta trzeba zaliczyć, to, że było zaklejone taśmą, więc widać, czy ktoś nie wkładał do niego palców, co niestety w Rossmannie mnie strasznie irytuje.
Z Lovely bardzo lubię rozświetlacze Silver i Gold, które już chyba teraz powoli stają się kultowe, bo chyba każdemu podoba się ich efekt. 


Ten rozświetlacz, to taki Silver Lovely na sterydach ;) Jest zdecydowanie chłodny, wręcz biały i niesamowicie błyszczący. Można nim uzyskać aż przesadny instagramowy efekt. Nadaje się tylko dla osób bardzo lubiących intensywny błysk. Ja używam go czasami, bo naprawdę zawsze nie będzie pasował. Da się nim uzyskać delikatniejszy efekt, ale trzeba bardziej uważać, dlatego do takiego efektu wśród rozświetlaczy tej marki lepiej sprawdzą się wspominane wyżej Silver i Gold.
Pomimo naprawdę mocnego błysku rozświetlacz nie daje efektu perły, tylko jednolitej tafli. Nadaje się do bardzo jasnej i jasnej cery. Trwałość też jest bardzo dobra, wytrzymuje na twarzy przez cały dzień.




Jeśli lubicie taki ekstra błysk to zdecydowanie polecam.

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. I właśnie takie rozświetlacze lubię, co dają efekt tafli. Cudnie wygląda. Ja mam jasna cerę więc mi by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie rozświetla skórę 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny chłodny, a zarazem jasny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły efekt daje ,na razie muszę zużyć swoje zapasy 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt tego rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj..jak ładni błyszczy :) Lubię takie konkretne rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, ale ja nie używam rozświetlacza, ponieważ mam tłustą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam błysk, ale wolę cieplejsze odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę klasyczne rozświetlacze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny,ale odcień jest dla mnie "za chłodny"
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie dal mnie aż takie "błyszczenie" :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję go wypróbować, gdy byłam w odwiedzinach u przyjaciółki i chyba wolę ich standardowe rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię zimnych rozświetlaczy i ten ma trochę za duże drobinki jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin