4 czerwca 2018

InspiredBy U.R.O.K Edycja XXV




Hej Dziewczyny :)

Zaczął się już czerwiec, więc najwyższa pora przedstawić na blogu majowe pudełko U.R.O.K. Pudełko tradycyjnie mnie nie zawiodło i znalazły się w nim bardzo ciekawe i w większości mniej znane, co jest świetną okazją do wypróbowania czegoś nowego, kosmetyki.

W boxie znalazły się aż dwa produkty marki Vis Plantis:



Element Szampon oczyszczający z aktywnym węglem oraz wyciągiem z kiełków rzeżuchy. 
Cena sugerowana 29,99zł/300ml

Bardzo lubię dbać o włosy, więc wszelkie nowe produkty do ich pielęgnacji zawsze mnie cieszą. Szampon zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że dzięki zawartości węgla będzie naprawdę skutecznie oczyszczał skórę głowy i włosy. Na pewno będę go używała, jak tylko skończę mój obecny szampon. Na razie zdążyłam już podejrzeć jego konsystencje i widać przez buteleczkę zatopione w nim maleńkie drobinki


Element  Tonik oczyszczający do twarzy z odpowiednikiem jadu żmii.
 Cena sugerowana 19,99zł/150ml

 

 Przyznam, że nazwa produktu brzmi bardzo intrygującą. Jestem w wieku, w którym teoretycznie mogą pojawiać się pierwsze zmarszczki mimiczne, więc z ciekawości go wypróbuję.

 
Silcare, Lakier hybrydowy Color It.

Cena sugerowana 11,99zł/6g



Nie używałam nigdy tych hybryd. Trafił mi się ładny kolor nr 280 z czego się cieszę, bo z hybryd lubię właśnie takie nudziaki, albo klasyczną czerwień. Na pewno wypróbuję ten lakier, a jeśli się sprawdzi, to zaopatrzę się w inne lakiery tej marki, bo mają bardzo fajną cenę, jak na lakiery hybrydowe.


 W tak pięknej kopercie znalazły się Naklejki wodne na paznokcie Raisin
Cena sugerowana 4,50zł/zestaw



To moja pierwsza styczność z wodnymi naklejkami na paznokcie. Nigdy nie umiałam jakoś nawet znośnie ozdobić paznokci, zresztą mówiąc prawdę szczytem moich umiejętności, który nie zawsze udaje mi się osiągnąć jest równe pomalowanie paznokci.  Naklejki poszły od razu w ruch po otrzymaniu paczki. Co się okazało? Że nawet ja umiem tak ozdobić paznokcie. To jeszcze łatwiejsze niż myślałam. Na pewno pochwalę się efektami wkrótce na blogu i na pewno to nie ostatnie naklejki na paznokcie, które posiadam. :)


  
MiaCalnea, jednorazowe listki do pedicure ON-The-GO
 Cena sugerowana 4,49zł za zestaw

Niby nic niezwykłego, a takie genialne. Produkt zapewnia oszczędność miejsca, lżejszy bagaż i higieniczne rozwiązanie w jednym. Na pewno je przetestuję i jeśli się sprawdzą będą moim must have wyjazdowym.


 Biały Jeleń seria Wege- FITOkoktajl do mycia włosów
Cena sugerowana 14,99zł/250ml

Kolejny nowy szampon do wypróbowania. Na pewno się u mnie nie zmarnuje. Kosmetyk zapowiada się bardzo ciekawe, mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze.

Poza tym w boxie znalazły się próbki  NOSCAR krem z masy perłowej, kiedyś go chciałam wypróbować, a potem o nim zapomniałam oraz Velvetin - krem przeciwzmarszczkowy ze śluzem ślimaka.


Nie mogło zabraknąć też próbek i kodów rabatowych.


A tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka:


 Dla mnie pudełeczko jest naprawdę idealne. Ogromnie cieszę się, że znalazły się w nim naklejki na paznokcie, bo inaczej raczej na pewno bym po nie nie sięgnęła, a są świetne. Listki do pedicure wydają się być genialnym rozwiązaniem. Szamponów również jestem bardzo ciekawa. Na pewno wypróbuję też tonik i lakier. Ogólnie wszystkie produkty trafiły idealnie w mój gust i potrzeby. A jak Wam się podoba zawartość?


Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Takie naklejki na paznokcie to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik i lakier brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem ten nowej serii Białego Jelenia

    OdpowiedzUsuń
  4. z pielęgnacji byłabym bardzo zadowolona, świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jeszcze nie masz zmarszczek to tym bardziej ciśnij produkty anty agening żeby ich w ogóle nie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pudełeczko, nie słyszałam o nim wcześniej bardzo chętnie bym je wypróbowała, super zawartość :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny zestaw, większość kosmetyków na pewno bym z chęcią wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe kosmetyki :) Szczególnie te z Vis Plantis i Białego Jelenia są intrygujące.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko, aż zazdroszczę tylu cudeniek:) Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten tonik z odpowiednikiem jadu żmii, nie ma co, nazwa intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy i te naklejki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy :D ja już dawno zapomniałam o tych naklejkach na paznokcie, ale chyba do nich wrócę bo były świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szampon bardzo mi się podoba i zauważyłam, że masz dość ciemne włosy, więc myślę, że byłby świetny do pielęgnacji moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny box! Jestem na prawdę pod wrażeniem :D sama z chęcią bym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najchętniej przygarnęłybyśmy tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ciekawe pudełko, sporo fajnych kosmetyków :D Szczególnie tonik wzbudził moje zainteresowanie.
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam paznokcie :P Ja mam świra na punkcie włosów, a ta rzeżucha wygląda bardzo apetycznie. Muszę koniecznie sprawdzić. A z jadem żmii w ciemno moge polecić krem pod oczy i w okolice ust. Dla moich spuchniętych od klimy i komputera oczu świetny, szczególnie przed piątkową imprezą tuż po pracy ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin