16 września 2018

Chi Collagen Eliksir i Chi Relax


Hej Dziewczyny

Niedawno w ShinyBox pojawiła się buteleczka tajemniczego napoju Chi. Dziś chcę Wam trochę przybliżyć tę markę, ponieważ jak najbardziej zasługuje na uwagę.


W filozofii dalekowschodniej CHI oznacza energię życiową człowieka. Napoje Chi powstały ze starannie dobranych składników, które mają dobry wpływ na organizm człowieka, a przy tym świetnie smakują. Ich butelki są szklane, dzięki czemu zapewniają bezpieczeństwo i jakość. Nie wchodzą w żadne reakcje z napojem i są ekologiczne. Napoje Chi nie zawierają substancji konserwujących ani dodatków słodzących. Mamy do wyboru dwie wersje Chi Collagen Eliksir i Chi Relax. 


Chi Collagen Eliksir zawiera aż 3000 mg kolagenu w jednej butelce, oraz aloes i Kompleks witaminowo-mineralny. Ta starannie dobrana całość ma za zadanie działając od wewnątrz organizmu pomóc nam w utrzymaniu młodego wyglądu i zdrowia. Chi Relaks stanowi połączenie 5 polskich ziół: melisy, chmielu, konopi, rumianku lawendy,  lekko gazowanego soku jabłkowego, oraz kwiatu czarnego bzu. Przyznam, że połączenie gazowane połączanie ziół i soku jabłkowego wydawało mi się dość oryginalne i specyficzne, ale w smaku napój jest naprawdę świetny. Lekko pachnie ziołami, ale jednocześnie ma odświeżający jabłkowy smak. W jednej butelce zawiera ponad 150 mg magnezu, w sumie 1,5 mg cynku i selenu, oraz witaminy z grupy b, które pomagają utrzymać dobry nastrój i przeciwdziałają zmęczeniu.

Znacie już napoje Chi? Który piłyście/macie ochotę spróbować?

28 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie tylko nie mogę soku jabłkowego ;/ ech

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji ich próbować, ale mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają trochę Azjatycko. Nie spodziewałam się że to Polska marka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam, nie wiem czy bym się polubiła ze smakiem, ale pewnie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie byśmy spróbowały i ma piękną butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno bardzo dobre. Jeśli będę pamiętać na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie próbowałam, ale mają zachęcający wygląd butelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nazwa zacheca bo jest obca:) jednak co jest w srodku tego nie weim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Chi Collagen Elixir główny składnik to kolagen, który w skrócie wpływa na wygląd skóry, jej blask, nawilżenie, gładkość i elastyczność, piękne włosy, mocne paznokcie, buduje kości, zęby, ścięgna. Jest też SOK Z ALOESU i 10 witamin i minerałów" cynk, biotyna, B12.... więcej informacji na naszej stronie internetowej.

      A Chi relax to 5 naturalnych ziół, kwiat czarnego bzu i jabłuszko :) PYSZNE SĄ, ZAPRASZAMY :)

      Usuń
  10. Zachęcają do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się jeszcze z tym napojem, ale opakowania robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym spróbowała :) brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. spróbowałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te napoje Chi wyglądają naprawdę intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam produktu ani marki. Chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają orientalnie, skład ciekawy, nigdy wcześniej takich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli smakują dobrze i mają tak dobry wpływ na ludzki organizm jak piszesz to warto je spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to ciekawie, zupełnie nie znam tych napojów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Są w fajnych butelkach i zaciekawiają swoim składem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o nich wcześniej a miałabym ochotę je wypróbować i ewentualnie rozszerzyć o nie moją dietę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłyby ciekawym punktem w mojej diecie np. Chi Collagen Elixir.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląd i skład zachęcający, myślę że warte wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe napoje, wcześniej na takie nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po raz pierwszy mam okazję poznać takie napoje, wcześniej nie miałam pojęcia o istnieniu tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie również te napoje są ciekawostką ale na pewno się za nimi rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin