26 lutego 2019

Yankee Candle Wosk zapachowy CHRISTMAS EVE



Hej Dziewczyny :)

Uwielbiam słodkie, jedzeniowe zapachy w woskach, świeczkach i kosmetykach do ciała. Dlatego w w okresie świąteczno zimowym zawsze robię zapasy na pozostałe pory roku. Dla mnie nie istnieje pojęcie zbyt słodki zapach. :D



Tym razem skusiłam się na m.in. wosk zapachowy CHRISTMAS EVE. Ma on przepiękny intensywnie czerwony kolor, bardzo energetyczny i świąteczny. Pachnie intensywnie-tak, jak lubię. Wolę szybciej zgasić wosk, niż wwąchwiać się w słabo wyczuwalny zapach.

 Uwielbiam jego kolor.

Christmas Eve to zapach świątecznych korzennych przypraw. Trochę przełamany zapachem owoców, dzięki czemu nie jest ostro przyprawowy, a bardziej otulający ciepły. Piękny intensywny, zdecydowanie świąteczny zapach. Jest bardzo wyrazisty, ale nie jest z kategorii tych bardziej dusząco ciężkich, pomimo ciepła, to wciąż dość lekki zapach.

Wosk możecie dostać w sklepie internetowym goodies.pl  tutaj

Lubicie zapachy tego typu?


14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te woski zapachowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, ale jeszcze nie użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam ten wosk, ale jeszcze nieodpakowany Generalnie, bardzo lubię włoski tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Christmas Eve akurat jest dla mnie zapachem zbyt intensywnym, ale fakt faktem, wizualnie to cudeńko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zapach..w ogóle woski, które wyszły w tamtej kolekcji ( wraz z tym zapachem który dziś pokazujesz ) to jedne z moich ulubionych - Snowflake Cookie, Christmas Cookie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię słodkie woski zapachowe, ale za tego typu aromatami średnio przepadam ☺
    Raczej się nie skusze
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię woski zapachowe. Zapach z nich rozprzestrzenia się powoli i delikatnie. Nie zawsze jednak mam gdzie je kupić. Dziękuję, że podałaś link do sklepu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich woski, a ten zapaszek mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wygląda i na pewno zjawiskowo pachnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham świeczki o zapachach 'jedzeniowych', szczególnie te kręcące się wokół słodkości. Świątecznego zapachu nie próbowałam, ale mam świeczkę o zapachu ciasta dyniowego, w którym też sporo przypraw korzennych :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin