28 lutego 2019

Pomysły na Prezent na Dzień Kobiet


Cześć


Mam dziś dla Was garść pomysłów na ciekawe i oryginalne prezenty na Dzień Kobiet, chociaż oczywiście można je wręczyć nie tylko z takiej okazji. To po prostu ciekawe i bardzo oryginalne rzeczy, a jednocześnie nie drogie. Na pewno w przypadku takich prezentów obdarowana osoba będzie zadowolona, bo będzie czuła się wyjątkowo widząc bardzo spersonalizowany prezent, a nie „cokolwiek” kupione na ostatnią chwilę. Chociaż zakupy w sklepie  MyGiftDNA.pl, z którego pochodzą te rzeczy, przychodzą naprawdę błyskawicznie, więc nie musimy zmawiać z dużym wyprzedzeniem i naprawdę można to zrobić na ostatnią chwilę. ;)

 
Najpierw pokażę Wam coś dla każdej fanki Gry o Tron, czyli kubek „Spring is Coming”. Kubek zalicza się do bardzo przydatnych prezentów. Zwłaszcza taki prosty, bez zbędnych wystających ozdób, które mogłyby przeszkadzać. Mi bardzo przypadł do gustu. Jest utrzymany w bardzo modnej teraz minimalistycznej stylistyce, ale jednocześnie dzięki uroczemu ptaszkowi, nie jest zbyt prosty. Są 3 wymiary kubka, ja mam najmniejszy, czyli taki tradycyjny, standardowy o pojemności 330 ml. Kubek ma nadruk po obu stronach i można go bezpiecznie myć w zmywarce.





Był film, to teraz pora na książkę. Uroczy kubek termiczny Espresso Patronum z zaklęciem na pewno pomoże się obudzić w drodze do pracy/szkoły, czy na uczelnię. Jest wykonany bardzo solidnie, nic się nie wyleje. Ma pojemność 320 ml, co jest wystarczające, a nie zbyt duże przez co mogłoby być nadmiernym obciążaniem torebki.



Pokrywka posiada funkcje push open/close, dzięki czemu można ją obsłużyć jedną ręką, co jest bardzo wygodne. :)




Trzecia propozycja to ręcznik z haftem. Na stronie macie mnóstwo różnych wersji mi jednak najbardziej przypadła do gustu ta, bo wydaje mi się bardzo zabawna. Faft jest wykonany bardzo porządnie, nie pruje się i nie wystają żadne nitki.



Pomimo już takiej imiennej personalizacji ręcznik został wysłany błyskawicznie, co jest ważne, jeśli dość późno zdecydujemy się na zakup. To co ogromnie, a nawet przeogromnie muszę pochwalić, to jakość ręcznika. Jest bardzo gruby i niesamowicie miękki. Najpierw chciałam go przez jakiś czas trzymać, jako ozdobę łazienki, bo jest uroczy, ale jest tak milutki, że jednak nie powstrzymam się i będę go używała od razu. To produkt naprawdę bardzo dobrej jakości. Ręcznik ma wymiary 70x140cm, jest w bardzo uniwersalnym kolorze ecru i został wykonany ze 100% naturalnej bawełny.


 
Inne pomysły na Prezent na Dzień Kobiet można zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl.

Mi naprawdę podoba się oferta sklepu. Łączy trzy cechy idealnego prezentu: personalizację dla obdarowanego, dobrą jakość i to, że prezenty są rzeczami użytkowymi. Nie damy komuś tysięcznego bibelotu do trzymania w pudelku w szafie, tylko naprawdę przydatną rzecz, która będzie wykorzystywana na co dzień. Na stronie można kupić prezenty praktycznie na każdą okazję. Naprawdę polecam tam zajrzeć, zwłaszcza, że ceny są niskie, jak na personalizowane gadżety, a ich jakość jest bardzo dobra.

A jaki prezent Wy byście chciały otrzymać?

20 komentarzy:

  1. Akurat moi bliscy wiedzą, że gdyby dali mi kubek na jakąkolwiek okazję to by nim chyba dostali w głowę :D Nie lubię ich dostawać. Na stronie sklepu można znaleźć jednak wiele ciekawych i odpowiednich dla każdego propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak to już jest z prezentami, że najwygodniej dobrze znać obdarowywanego :D To prawda oferta sklepu jest tak bogata, że można wybrać coś dla każdego :)

      Usuń
  2. Ciekawe pomysły ;) Ale ja jestem tradycjonalistką po prostu lubię tego dnia dostawać kwiaty :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi się podoba taki kubeczek :D ja uwielbiam dostawać kubki na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym ręcznikiem, jednak ja ucieszyłabym się po prostu z kwiatów😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dostawać kubki, ale ten ręcznik też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym na Dzień Kobiet chciała jakiś fajowy, babski kubek termiczny..Muszę "dyskretnie" podpowiedzieć mojemu mężowi..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek z zaklęciem świetny, korzystałabym z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny kubek z motywem gry o tron! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spersonalizowane prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kubek choć ja serialu jeszcze nie ogladalam. Poza tym fajny ręcznik nigdy nie jest zlym pomyslem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek bardzo fajny ja w ogóle jestem kubkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ręcznik z haftem bardzo mi się podoba. Ale najbardziej ucieszyłabym się, jakbym dostała ten w tle, świecę zapachową z YC - bo je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek Espresso Patronum to coś dla mnie :D Chociaż nawet jak dostanę tylko zwykłe tulipany to i tak będzie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię pić z takiego "kształtu" kubka, ale jednak praktyczne i spersonalizowane prezenty to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysły :) Podoba mi się to, że rzeczy te są właśnie takie użytkowe i można je wykorzystać na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe pomysły na prezent :) Natomiast ja od siebie dodałabym również tutaj komplet zmysłowej bielizny. Powiedzmy sobie szczerze, która kobieta nie uśmiechnęłaby się na widok takiej bielizny?

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin