30 marca 2019

Shiny Box Marzec 2019 Beauty Queen


Hej Dziewczyny

Też u Was jest dziś taki przepiękny i słoneczny dzień? Kończę post i uciekam na spacer. :) Dziś mam dla Was wpis o najnowszym pudełeczku ShinyBox. :)


W tym miesiącu mamy nowy kartonik. Podoba mi się jego szata graficzna, jest lekka, kobieca i wiosenna. :)

 
Bell HYPOAlleregenic Pomadka Intense Colour Moisturizing
Średnia cena: 16,99 zł / szt 

"Aksamitnie kremowa konsystencja pomadki pokrywa usta jednolitym kolorem, bez ich sklejania. Gruba kredka, która nie wymaga temperowania umożliwia równomierną aplikację produktu. Nawilża, zmiękcza i wygładza delikatną skórę ust dzięki zawartości emolientów. Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: delikatnych – soft oraz mocnych-intense."

Miałam już wcześniej te pomadki w innych kolorach. Tym razem trafiłam na intensywny odcień ciepłego różu/koralowy. Bardzo letni odcień. Pomadki są świetne dla osób o suchych ustach, bo nie wysuszają i nie podkreślają suchych skórek., nawet jeśli mamy jakieś.


 
Paese Pielęgnacyjny krem koloryzujący DD
Średnia cena: 39,90 zł / 30 ml 

"Krem koloryzujący o kompleksowym działaniu pielęgnacyjnym, odpowiedni do każdego rodzaju cery. Dzięki niemu skóra odzyskuje równowagę, staje się nawilżona, ujednolicona i pełna blasku.Tworzy na skórze skuteczną barierę przed szkodliwymi czynnikami środowiska takimi jak promieniowanie UV. Zapewnia naturalne krycie oraz efekt rozświetlonej cery. Skutecznie chroni i nawilża skórę spowalniając procesy starzenia. Nie zapycha porów i pozwala cerze swobodnie oddychać. Produkt wegański, bezglutenowy."


Mam za ciemny odcień, więc pewnie komuś oddam, kto sobie go lepiej przetestuje. Jednak obejrzałam sobie odrobinkę na dłoni i krycie ma naprawdę bardzo mocne. Nie przypomina większości polskich kremów koloryzujących, bardziej porównałabym go do azjatyckich „prawdziwych” kremów bb, które krycie często mają prawie jak korektor. Jeśli szukacie czegoś bardzo kryjącego, to warto się przyjrzeć temu kremowi.


Gentle Day® Wkładki ekologiczne z paskiem anionowym
Średnia cena: 8,90 zł / 15 szt.

"Najwyższej jakości, ekologiczne wkładki z paskiem anionowym litewskiej marki Gentle Day, którą w ShinyBox gościmy po raz pierwszy! Do ich produkcji nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, są całkowicie wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów. Bawełniana warstwa nie podrażnia skóry w trakcie codziennego stosowania, a przepuszczająca powietrze podstawa zapewnia uczucie świeżości i komfortu."

Wiem, że opinie są mieszane na ten temat, ale ja się cieszę, gdy takie produkty znajdą się w boxie. Może najzwyklejsze wkładki wyglądałyby trochę dziwnie w boxie kosmetycznym, ale to są ekologiczne wkładki, a naprawdę warto się na takie przerzucić. Wystarczy poczytać, co znajduje się w tradycyjnych produktach tego typu, a chyba każdy zacznie rozważać zmianę na ekologiczne. Ja dotąd stosowałam dwa czy trzy rodzaje bardziej eko wkładek i zawsze chyba za bardzo eko mają też klej, bo nie „trzyma” się mocno bielizny, co nie jest komfortowe. ;) Jestem ciekawa, jak te się sprawdzą. Podoba mi się też ich cena 8,90 zł / 15 szt. Ekologiczne produkty potrafią być sporo droższe, a tutaj nie jest źle i cena przy regularnym zakupie nie będzie odczuwalna bardzo dla portfela.

  
Biotaniqe Nawilżająca maska na tkaninie
Średnia cena: 7,99 zł / 15 ml

"Aktywnie nawilżająca maska na naturalnej tkaninie na bazie czystego soku z aloesu to prawdziwa bomba nawilżenia dla skóry. Maska intensywnie koi, odżywia i nawadnia skórę oraz wspiera jej naturalną zdolność do utrzymania odpowiedniej hydrorównowagi. Po zabiegu cera staje się wyjątkowo gładka, elastyczna i rozświetlona."

Chętnie przetestuję nową maskę, zwłaszcza, że ostatnio trochę przesadziłam z pielęgnacją z witaminą A i moja skóra potrzebuje nawilżenia. W pudełeczku znalazła się też jako upominek próbka kremu rozświetlającego tej marki. Maska nawilżająca występowała w boxie wymiennie z maską ujędrniającą.



Selfie Project Plastry oczyszczające na nos #noblackhead
Średnia cena: 10,39 zł / opak 

" Oczyszczają, działają antybakteryjnie oraz pochłaniają zanieczyszczenia. Plastry są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji wymagającej cery. Dzięki systematycznemu używaniu pory stają się czyste i zwężone. Regularne oczyszczanie cery z zanieczyszczeń, nagromadzonego sebum i makijażu to absolutna podstawa prawidłowej pielęgnacji."

Miałam już sporo produktów tej marki i dobrze się u mnie sprawdzały, więc te plastry też chętnie przetestuję. Nie mam mocnego problemu z tym rejonem twarzy, ale niestety coś się znajdzie do usunięcia. Plastry występowały wymiennie z Selfie Project Chusteczki #NoMakeUp i
Selfie Project Krem CC-Miałam kiedyś ten krem CC i naprawdę ładnie wygląda na skórze. Jednak jeśli dla Was daje zbyt mało krycia, polecam go użyć jako bazę pod podkład, pięknie ujednolica skórę i wygładza ją.


 
Olimp Labs INNOVUM Beauty Shot
Średnia cena: 7,00 zł / 25 ml

"Suplement diety w formie płynnej, zawierający wysoko przyswajalny hydrolizat kolagenu, kwas hialuronowy, biotynę, cynk, witaminę A, witaminę B6 i B12, kwas pantotenowy oraz ryboflawinę i niacynę. Produkt o pysznym, pomarańczowym smaku."

Ciekawy produkt. Fajnie przetestować coś innego i zdecydować czy wolimy łyknąć tabletkę, czy wypić taki preparat. 



O'Herbal Fluid do włosów z ekstraktem z lnu
Średnia cena: 19,99 zł / 50 ml 

"Fluid wygładza uszkodzone końcówki włosów. Włosy stają się podatne na układanie i błyszczące. Fluid przeciwdziała puszeniu się włosów.Dodatkowo zawiera olejek arganowy, który odżywia i zmiękcza włosy." 
 
Lubię takie produkty i mogę nie nałożyć maski, czy odżywki, ale serum na końcówki, żeby zabezpieczyć włosy musi być u mnie zawsze. Na pewno zużyję ten produkt i fajnie, że znalazł się w pudełeczku, bo miałam już wiele podobnych produktów, ale jeszcze nie używałam kosmetyku tej marki :)

Produkt wymienny z Dr. Santé Balsam do włosów z olejem macadamia i O'Herbal Pomadka do ust z ekstraktem z aloesu.

 
Tak prezentuje się cala zawartość pudełeczka. Wszystko poza kremem koloryzującym zużyję i nie na zasadzie mam to użyję, żeby nie leżało, tylko naprawdę mi się przyda. :D To pudełko jest pełne bardzo praktycznych produktów.
Jak Wam się podoba to pudełeczko?

18 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, pudełko nie zachwyca. Praktycznie same saszetki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka mi wpadła w oko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że wszystko zużyjesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem zawartość mocno średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że nic się nie zmarnuje z tego pudełka 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zawartość byłaby słabiutka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem te pudełko jest dość skromne, ale mam nadzieję, że kwietniowe odrobi wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą wersję pudełka i ... słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Suplement diety w formie płynnej najbardziej mnie zaciekawił. Myślę, że to produkt idealny dla mnie, bo co jak co, ale tabletek to ja łykać nigdy nie umiałam i w dalszym ciągu nie umiem :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełko jest beznadziejne szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadza się, weekend jest przepiękny :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mój krem DD też okazał się dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnio podoba mi się zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość pudełeczka nie powala na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fluid do włosów mnie zainteresował najbardziej. Muszę przyznać, że rzeczywiście tak jak piszą dziewczyny wyżej, pudełko nie robi zbyt pozytywnego wrażenia. Zdecydowanie bywały lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wkładki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też się podoba pudełko. Rzeczywiście bardzo dziewczęce. Pomadek w sztyfcie nie lubię, zdecydowanie bardziej wolę zastygające. Krem dd zbiera średnie opinie, kolor ma mega żółty, chyba że to tylko tak na zdjęciu. Średni ten box ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin