31 marca 2019

Przesyłka ze sklepu Edinos.pl



Hej Dziewczyny :)

Kilka dni temu dotarła do mnie  szafka ze sklepu Edinos.pl. Jest maksymalnie prosta, a więc pasuje do większości wnętrz. Bardzo lubię proste meble, bo dają dużą swobodę w doborze dodatków i jeśli potrzebujemy czegoś nowego to łatwo jest znaleźć coś co będzie pasowało do reszty.


Szafka jest dość mała, więc nietrudno znaleźć na nią miejsce, ale dwie pojemne szuflady wystarczą na schowanie sporej ilości drobiazgów. Bardzo lubię szafki nocne nie z półkami, a właśnie z szufladami, bo sprawiają, że wszystko wydaje się być bardziej uporządkowane, a ja tak naprawdę po prostu wrzucam wszystko jakkolwiek. :D


Przesyłka ze sklepu Edinos.pl została wysłana bardzo szybko i była starannie zabezpieczona. Ponieważ to tylko lekka szafka, to sama poradziłam sobie ze złożeniem jej i ponieważ zazwyczaj sama składam swoje meble, to widziałam, że wszystko jest wykonane porządne, a prowadnice w szufladach są metalowe, więc nie zniszczą się szybko przy częstym wysuwaniu.

 Mam też dla Was kod rabatowy do sklepu Edinos_pl na 15 zł: 73ccaedi. Kod jest ważny dla pierwszych 100 osób

Lubicie takie proste meble, czy jednak wolicie coś innego?

17 komentarzy:

  1. Fajna, do domu meblowanego w takich właśnie kolorach - idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba 😉 Mam słabość do białych mebli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardzo się ta szafka podoba ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna prosta szafeczka, idealna koło łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAdna ale dla mnie zbyt mało pojemna ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, klasyczna i uniwersalna szafka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba szafeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste meble szafka jest bardzo ładna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewielka i prosta szafeczka. Kolorystycznie pasowałaby mi do mebli w pokoiku mojej córki, obawiam sie tylko, że szuflady wypełnione by były do granic możliwości jej skarbami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, ale jak dla mnie zbyt mała. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale mam dokładnie taką samą, ale z 5 szufladami i o wiele szerszą. :D

      Usuń
  11. Coś jak Alex z Ikea, tylko że mniejsza. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin