1 marca 2019

ShinyBox luty 2019 Loveliness





Hej Dziewczyny

Wczoraj listonosz dostarczył mi najnowszy lutowego ShinyBox, który w tym miesiącu był pod hasłem Loveliness. Nazwa zobowiązuje, czy można się zakochać w nowym pudełeczku? Zapraszam do zobaczenia tego, co ja znalazłam w boxie.

Zacznę od produktu, który był wymienny i można było trafić na jeden z 3: AFFECT Tusz do rzęs (Średnia cena: 39,90 zł / 10 ml), BIOTANIQE Serum liftingujące (Średnia cena: 31,99 zł / 30 ml), lub BIAŁY JELEŃ Maska do twarzy z linii DERMO-NATURA (Średnia cena: 29,99 zł / 50 ml)

W moim boxie znalazło się Serum liftingujące BIOTANIQE

 
"Poprawia koloryt i strukturę skóry oraz dostarcza długotrwałego, głębokiego nawilżenia. Cera staje się wyraźnie odmłodzona, zachowuje naturalny i zdrowy blask. Kosmetyk idealny dla każdego rodzaju skóry."

Z koreańskich kosmetyków dotąd stosowałam tylko kremy BB, maski i pianki do demakijażu. Nie miałam jeszcze żadnego kremu, ani serum, więc jestem ciekawa, jak kosmetyk działa. Ma  szklane opakowanie i wygląda ogólnie bardzo ładnie i luksusowo. zobaczymy, jak będzie z działaniem.



7th HEAVEN Miesięczny program pielęgnacyjny
Średnia cena: 48,00 zł / 8 szt.

"Postaw na piękną, czystą i pełną blasku skórę twarzy! Rozpocznij już teraz swój miesięczny program pielęgnacyjny z zestawem ośmiu oczyszczających mini masek błotnych i ciesz się zdrową, miękką i gładką w dotyku skórą.
Błotna maska doskonale oczyszcza skórę twarzy i wysusza drobne niedoskonałości. Gwarantuje natychmiastowy efekt odświeżenia i zmatowienia skóry. Zawarty w niej aloes, wiesiołek i oczar wirginijski działa kojąco, nawilża i wyraźnie zwęża pory. Kosmetyk z najwyższą oceną na portalu Wizaż.
Miesięczny program pielęgnacyjny skóry twarzy z marką 7th Heaven"


Chociaż wiadomo, że ocena kosmetyku bywa bardzo indywidualna, to przyznaję, że często sprawdzam oceny i opinie o produktach na wizażu. Fakt posiadania najwyższej oceny brzmi, więc dla mnie bardzo zachęcająco. Podoba mi się opcja takiego pakietu maseczek. Wprawdzie po jednej maseczce zazwyczaj widać różnicę, ale systematyczność jest najważniejsza. Na pewno taki zestaw zmotywuje mnie do regularnego maseczkowania się. :D   Dobrze, że jest to wersja oczyszczająca, bo jest chyba najbardziej uniwersalna, sprawdzi się u większości cer.




BELL HYPOALLERGENIC Bronze Powder
Średnia cena: 16,99 zł / szt. 

"Subtelnie modeluje owal twarzy, nadając skórze świeży i wypoczęty wygląd. Dzięki kremowej formule, jaką zapewniają pigmenty w otoczkach z esterów ojejku jojoba, aplikacja produktu staje się niezwykle łatwa. Kosmetyk w prosty sposób pozwala na uzyskanie efektu naturalnie wyglądającej opalenizny. Mix kolorów."

Testowałam już ten produkt od razu, jak tylko wyciągnęłam go z pudełka i po tych 2 użyciach mnie zachwycił, zdecydowanie zachwycił. Bardzo cieszę się, że znalazł się w pudelku, bo nie wiem, czy zwróciłabym na niego uwagę, chociaż przekonałam się już nie raz, że marka Bell ma naprawdę fajne kosmetyki. Mam odcień 01, który jest dla mnie idealnym kolorem. Da się nim świetnie wymodelować twarz, nie jest zbyt chłodny, nie daje efektu szarawej plamy i nie jest zbyt ciepło pomarańczowy. 

 

Zobaczcie na zdjęciu, że mam zrobiony bardziej po lewej swatch kolorów pudru, a po prawej zrobił się naturalny cień na dłoni i kolory są prawie identyczne. Ten puder jest dla mnie idealny do modelowania twarzy. Do tego ma bardzo fajne zamknięcie, które otwiera się po naciśnięciu, więc nie będzie niszczyło paznokci i lakieru. Po prostu miłość od pierwszego spojrzenia :)



BIOVAX Odżywka do włosów Złote Algi & Kawior 
 Średnia cena: 9,99 zł / 150 ml 

"Intensywnie nawilża suche włosy, ułatwia ich rozczesanie oraz nadaje im zdrowy wygląd i blask. Zapewnia pielęgnację włosów cienkich, pozbawionych objętości. Zawiera ekstrakt z kawioru, dogłębnie nawilżający włosy oraz algi morskie, które wzmacniają je i zapobiegają puszeniu się" 

Bardzo lubię maski do włosów Biovax. Mam kilka swoich ulubionych i dają one dla mnie idealne efekty. Odżywki w piance jeszcze nie miałam, a od dawna miałam w planach, fajnie wiec, że znalazłam ja w pudełku.  To, co na razie mogę powiedzieć, to to, że odżywka przepięknie pachnie, bardzo elegancko i perfumowo. Naprawdę mogłabym mieć takie perfumy. Mam nadzieję, że zapach będzie utrzymywał się na włosach.




REVERS COSMETICS Puder rozświetlający STROBE&GLOW
Średnia cena: 9,99 zł / szt.



"Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, który idealnie wpisuje się obowiązujące trendy makijażowe. Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd i idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlenie wybranych jej partii. Optycznie odmładza twarz, nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu. Mix kolorów. Sposób użycia: Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić (kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku. "

Ja uwielbiam rozświetlacze, więc nie mogę nie być zadowolona z kolejnego. Rozświetlacz mam w bardzo naturalnym, szampańskim kolorze. Nie daje on oślepiającego, Instagramowego efektu, więc świetnie sprawdzi się na co dzień, czy dla osób, które wolą bardziej subtelny efekt. Sprawia, że skóra wygląda promiennie i świeżo. Podoba mi się i będę po niego sięgała w dni, kiedy będę miała ochotę na delikatniejszy makijaż.






Rozświetlacz i odżywka w piance występowały jako jeden z 3 wymiennych produktów z NATUR PLANET Nierafinowane masło Shea




MASMI Organic Feminine Hygiene Kit
 Średnia cena: 6,79 zł / zestaw

"Bardzo poręczny i dyskretny zestaw do higieny intymnej, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort każdej kobiecie. Idealny do damskiej torebki, bardzo pomocny w awaryjnych sytuacjach."

Nie jest to produkt wow, ale na pewno się przyda. Warto, a nawet trzeba mieć taki zestaw w torebce na wszelki wypadek.



Multi BioMask Nutritive&Ultra Clean
Średnia cena: 4,99 zł / 2x5 ml

"Idealne rozwiązanie dla skóry wymagającej regeneracji oraz dogłębnego oczyszczenia. Maska Aktywnie Odżywcza poprawia napięcie i ujędrnienie skóry oraz przywraca jej odpowiedni poziom nawodnienia. Maska Ultra Oczyszczająca usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum." 

Kolejna maseczka w saszetce, ale to dobrze. Te produkty szybko się zużywają, wiec nigdy nie jest ich za dużo. Maseczki tej marki miałam nie raz i bardzo lubię, wiec tym chętniej przetestuję tę wersję.




W ShinyBoxie znalazł się także  specjalny kod rabatowy na zakupy w drogerii Olmed: http://bit.ly/olmed_rabat   daje on 10% rabatu na zamówienie po wpisaniu hasła SHINYOLMED 






W pudełeczku nie zabrakło tez próbki.



Jak Wam się podoba zawartość pudełeczka? Mi przyznam, że bardzo. Zwłaszcza jestem zachwycona pudrem Bell. Potestuję go jeszcze trochę, ale pierwsze wrażenie jest super, a to kosmetyk kolorowy, więc raczej nie powinnam się niczym rozczarować przy dłuższym używaniu. Ogólnie podoba mi się ogromnie jego kolor. Delikatność na skórze, nie jest zbyt ciemny i trzeba by się naprawdę postarać, żeby sobie zrobić nim krzywdę, a jednocześnie nie jest zbyt mało widoczny. Rozświetlacz Revers też jest bardzo ładny. Zestaw maseczek na pewno zużyję. Odżywkę w piance i tak planowałam nabyć, bo mam zaufanie do marki, a produkt mnie ogromnie ciekawi, więc od razu powędruje do łazienki. Dla mnie ogólnie pudełeczko jest na plus. 

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Ile maseczek! 😀 Najbardziej to bym się właśnie z nich ucieszyła 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość! Ja jestem bardzo ciekawa tej odżywki w piance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki <3
    uwielbiam, ucieeszyłabym się z takiej ilości :))

    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość bardzo fajna moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful box 😊 I loved this mask...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo jestem zadowolona z zawartości - wszystko do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rozświetlacz wydaje się być fajny!Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw. Szczególnie przemawia do mnie ta odżywka z kawiorem i maseczki. Jestem ciekawa ich efektu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnei średni box bo znam niektóre rzeczy. Same produkty fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te maseczki z 7th Heaven 😍
    Mi bardzo podoba się zawartość tego boxu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka wydaje się ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki w przystępnych cenach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem zawartość jest przyjemna, ale bez szału. Cieszy mnie w szczególności obecność kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej zainteresowało to serum liftingujące. Reszta jak dla mnie bz szału, ale ja nie subskrybuję żadnych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Początkowo miałam dość mieszane odczucia jeśli chodzi o zawartość tego pudełka, ale po przemyśleniu i bliższym przyjrzeniu się zawartości, stwierdziłam, że wcale nie jest takie złe. Duo z Bell, rozświetlacz i maseczki - jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię odżywki i maski Biovax i z chęcią wypróbuję odżywkę w piance, ciekawa nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnio podoba mi się zawartość tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na moje odczucia co do pudełek Shiny, ta zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin