29 listopada 2020

Moje propozycje "bezpiecznych" i uniwersalnych prezentów na Święta :)

Witajcie :)


Dziś mam dla Was propozycję „bezpiecznych” prezentów kosmetycznych i nie tylko. Dlaczego „bezpiecznych”, bo wbrew pozorom łatwo o nietakt kupując komuś coś kosmetycznego, zwłaszcza pielęgnację. Wiadomo, że jeśli znamy kogoś bardzo blisko i wiemy na ile sobie możemy pozwolić, to jest inaczej, ale zazwyczaj lepiej unikać przypominania komuś przy okazji świąt, że ma zmarszczki, obwisłą skórę czy pryszcze. ;) Nie każdy ucieszy się z kosmetyku, który ma wielkimi literami wypisane, że jest na głębokie zmarszczki i utratę jędrności i osoba obdarowywana może się niekomfortowo poczuć nawet jeśli wydamy na kosmetyk wiele. ;) Dlatego niekoniecznie unikajmy kosmetyków na problemy, ale zwracajmy uwagę nie tak, jak zazwyczaj na skład, ale też na napisy na opakowaniu. W przypadku prezentów robi różnicę, czy jest to krem dla szarej skóry pozbawionej blasku, czy po prostu rozświetlający i dodający energii, nawet, gdy działanie jest takie samo. Bezpieczne są po prostu wszelkie kosmetyki deklarujące, że są: odżywcze, rewitalizujące, rozświetlające, nawilżające, z witaminami itp.

Z takich moich bezpiecznych propozycji świetnie sprawdzą się rzeczy jak np. Zestaw kremów do rąk, jak ten poniżej Farmona, całkiem uniwersalny zestaw Resibo Fresh Skin z nawilżającym kremem, żelem myjącym i opaską, lub Pure By Clochee z łagodzącą mgiełką do twarzy i kremem maską na noc.

 

 

 

 

Z kolorówki też lepiej unikać kosmetyków takich jak podkłady, pudry, czy korektory, a wybierać coś bardziej uniwersalnego, jak zestaw mascara plus błyszczyk Bourjois, czy jakąś neutralną paletkę.



Z kupnem perfum jest spora pułapka, bo można nie trafić w gust, a jednocześnie perfumy są często dawanym prezentem i ja sama przyznam, że lubię je dostawać i dawać. Jeśli jednak nie znamy gustu osoby obdarowywanej, a zupełnie nic poza perfumami nie przychodzi nam do głowy, to genialną opcją są takie pięknie zapakowane zestawy miniaturek perfum, jak te poniżej Prada i Versace, ale można je znaleźć też z innych marek. Tutaj trzeba raczej postawić na gotowy zestaw, bo kilka takich miniatur skompletowanych samemu mogłoby trochę wyglądać, jak podarowanie komuś próbek. 

 

Takim bardzo typowym, ale uważam, że fajnym pomysłem są też świeczki, nawet jeśli ktoś nie jest fanem palenia ich to może wykorzystać je jako dekorację, czy jako zapach do szafy/szafki.

 

Te Święta będą się bardzo różniły od tych poprzednich. Część z nas będzie je musiała spędzić osobno, ale nie jest to powód do rezygnowania z tego, że możemy drobnym podarunkiem przypomnieć komuś, że o nim pomyśleliśmy w tym czasie. Można bezpiecznie wysłać prezent mikołajkowy czy świąteczny kurierem, a najłatwiej i najtaniej jest to zrobić za pośrednictwem serwisu allekurier.pl. Można dzięki temu, nawet pozostając w domu, zrobić  niespodziankę świąteczną komuś, kto jest wiele kilometrów od nas. Kurier umożliwi wysyłkę w sposób bezpieczny zarówno dla zawartości przesyłki, jak i ze względów na panującą obecnie sytuacje na świecie.


Macie już pomysły na wszystkie prezenty świąteczne, czy czekacie na ostatnią chwilę?


30 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, ja też stawiam na takie bezpieczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba wiedzieć na co można sobie pozwolić względem obdarowywanej osoby. Myślę, że rodzinie mogłabym kupić kosmetyk opatrzony nawet niezbyt taktownym napisem, a i tak byliby zadowoleni. Ze znajomymi mogłoby być różnie :) Fajnie, wiec że stworzyłaś taką listę. Z kolorowki zazwyczaj stawiam na zakup błyszczyków, balsamów do ust. A i swieczka jest moim zdaniem zawsze dobrym prezentem :)
    Jeszcze wszystkich prezentów nie mam kupionych, ale pomysły są na liście i czekają na odhaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje. Takie bezpieczne prezenty zawsze się sprawdzają. Ja mam właśnie problem z prezentem dla mojej mamy. Nie mam pojęcia co jej kupić, a nie chcę kosmetyków, bo sama mówi że ma ich za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje. Z pewnością prawie kazdy ucieszy się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje. Na świece sama bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie wybrałam nic dla bliskich :) Mam jeszcze troszkę czasu heh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczki i kosmetyki to bardzo fajne pomysły na świąteczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie, ale dzięki Tobie zyskałam insipirację!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku przed świętami to kurierzy będą mieli pełne ręce pracy. Świetne zestawy pokazałaś, sama byłabym zadowolona z zestawu kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię dostawać na święta świece zapachowe woski. ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi świeczkami to też moim zdaniem trzeba chociaż trochę znać gust danej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają te świeczki, z tej firmy mam tylko wosk, ale może kiedyś się skuszę na świeczkę, bo podobno są fajne, a jest wiele różnych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uważam, że pomimo iż kosmetyki jest najłatwiej kupić w prezencie to czase możemy dać niezłą wtopę. Myślę, że Twoje propozycje są jak najbardziej udane i ucieszą wiele osób;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny poradnik! Ja właśnie zabieram się za temat prezentów i do końca tygodnia chcę mieć spisane wszystkie pomysły i zabrać się za realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawy zapachowych miniatur to ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe propozycje. Z chęcią skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te perfumowe miniatury to mój faworyt. Ja bym była bardzo zadowolona jakbym coś takiego dostała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne propozycje. Świece są idealne na jesienno-zimowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio się zorientowałam, że nie lubię dostawać prezentów, bo często nie wpadają w moje gusta. Ale świeczek przygarnę dowolną ilość! Świeczki i skarpety to dla mnie najbezpieczniejszy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście post bardzo przydatny, bo zawsze znajdzie się taka osoba, której trzeba kupić coś niezobowiązującego, jednak staram się unikać takich sytuacji, ponieważ wolę prezenty, które pasują do danej osoby i raczej dobieram wszystko indywidualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Good ideas. I love Yankee Candles products. They smell really good. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł z zakupem zestawu mini perfum jest super, że też wcześniej o tym nie pomyślałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już mam niemal wszystko kupione więc nie muszę się już martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę tu coś co chyba zamówię u Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Często w okresie przedświątecznym kupuje zestawy kosmetyczne, bo wychodzą dobrze cenowo i to takie prezenty ode mnie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam jestem monotematyczna - perfumy to mój nr 1;).

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin