8 grudnia 2020

STARA MYDLARNIA APPLE CAKE ŻEL DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC

 

Witajcie :)

Ten żel kupiłam jeszcze latem, ale trochę postał i teraz idealnie wpisuje się zapachem do jesiennej/zimowej pogody. Chociaż ja przyznam, że takie zapachy lubię przez cały rok i sięgam po nie, nie zwracając uwagi na porę roku za oknem. Płyn ma przepiękny jabłkowo-cynamonowy zapach, słodki i maksymalnie spożywczy. Utrzymuje się długo w łazience i przez jakiś czas na skórze. 

Opakowanie jest proste, klasyczne, ale dzięki zamknięciu na klik bardzo wygodne. Kosmetyk jest gęsty, nie spływa z dłoni, co czyni go bardzo wydajnym. Korzystam z niego tylko pod prysznicem, bo nie mam wanny, ale i tak widzę, że robi ogromną pianę, więc na pewno świetne spisałby się do wanny również. Na opakowaniu ma nawet opisane przeznaczenie jako pod prysznic i do kąpieli. Ja nie zwracam uwagi na takie oznaczenia i nie raz używałam żeli do kąpieli pod prysznic. W drugą stronę może być gorzej, pod tym względem, że te pod prysznic mogą zrobić mniejszą pianę-a to wpływa na takie wizualno-relaksacyjne walory kąpieli.

 

 

Skład ma dość typowy i nie ekstra łagodny, mi to nie przeszkadza. Mocniejsze detergenty mi nie szkodzą, dlatego ich nie unikam. Jedynie w produktach do twarzy wybieram delikatniejsze, ale tak bardziej na zasadzie dmuchania na zimne.

Kosmetyk ma intensywnie czerwony kolor i nawet piana mam wrażenie, że jest lekko różowa, producent nie pożałował barwników :D. Mnie nie uczulił, nie podrażnił, ani nie wpłynął negatywnie na stan nawilżenia mojej skóry. Nie jest to produkt dla osób mających jakieś problemy skórne, ale też nie jest im dedykowany, za to dla całej reszty powinien być dobry. Przyjemnie pachnie, jest wydajny i ma fajną cenę. 

Lubicie takie spożywcze zapachy w kosmetykach?

35 komentarzy:

  1. Mi tam nie przeszkadzają takie składy w produktach do mycia ciała. Na szczęście nie mam skóry wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla chyba ten kosmetyka ma zbyt dużo sztucznych rzeczy w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra cena i wydajność mnie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zapachy, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Chętnie wypróbowałabym ten żel do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię gęste kosmetyki, ale zniechęca mnie czerwony kolor, co wiąże się
    z zawartością chemii.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) Ja bardzo lubię takie spożywcze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobnie w żelach nie przeszkadza skład:) Ale w kosmetykach do twarzy i włosów musi być łagodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo wrażliwą skórę, więc chyba raczej nie zdecyduję się przetestować tego produktu. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku ze Starej Mydlarni. Mój nos już sobie wyobraża ten zapach :D Również sięgam po tego typu zapachy niezależnie od pory roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie zapachy np. cynamonowe czy inne pyszności :) I przy takich płynach do kąpieli ważna jest też wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego żelu, ale sprawdziłabym zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pewna, że spodobałby mi się ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda, ale zapach raczej nie mój. Ja bardziej celuję w mocno owocowe, cytrusowe i kwiatowe zapachy w tego typu produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie słodkie, apetyczne zapachy lubię na jesień i zimę. Latem wolę cytrusy i owoce. Ale w Starej Mydlarni można znaleźć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie produkt do kąpieli musi być pachnący i dobrze się pienić, skład jest mniej istotny, dlatego ten (z tego, co czytam) świetnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam chyba jeszcze nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się wcześniej z tym żelem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie zapachy, zwłaszcza w okresie Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to musi być mega cudowny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkt nie dla mnie . Szkoda , bo ma ładny kolor 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki zapach na pewno bym polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie najważniejsze, aby był delikatny w działaniu i miał przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że zapach by mi nie przeszkadzał, lubię takie owocowe, spożywcze zapachy w kosmetykach :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo nieidealnego składu mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie zapachy zwłaszcza zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też nie szkodzą silniejsze detergenty, więc jak kosmetyk ma ładny zapach, to po prostu po niego sięgam i z przyjemnością stosuję ;) A zapach tego żelu na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tę markę! :) Z chęcią wypróbuję ten żel! :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin