13 maja 2015

Fitomed Mój krem nr 12

Hej Kochane :)

Dziś mam dla Was kilka słów o kremie ziołowym Fitomed do cery tłustej i trądzikowej (ze świeżego naparu ziołowego), który testowała moja siostra. Jeśli jesteście ciekawe, czy krem sprawdził się na jej tłustej i skłonnej do niespodzianek skórze, to zapraszam do dzisiejszej recenzji.

Cena: 

25,00 zł zł  tutaj

Opinia:


Krem znajduje się w prostym słoiczku z przezroczystego, ciężkiego plastiku, zdecydowanie przypomina szkło.  Opakowanie pod zakrętką jest zabezpieczone sreberkiem. 
Na słoiczku mamy wszystkie najważniejsze informacje o kremie:
 ..
 ...
oraz skład: 
 ...

Krem ma bardzo naturalny skład i jest nieperfumowany. Spodziewałam się zapachu olejku z drzewka herbacianego, bo olejek pachnie dość mocno i potrafi zagłuszyć inne zapachy, ale kremik pachnie bardzo delikatnie ziołowo. Mi się zapach spodobał. Przyznam, że mam jakiś taki odruch, że jak czuję zapach ziołowy w kosmetykach do twarzy, to już od razu jestem do nich pozytywnie nastawiona i wydaje mi się, że będą świetne :D Siostra, która używała kremu, określiła zapach jako neutralny, ale przyjemny.

 Konsystencja jest lekka, prawie żelowa, beżowego koloru.

Rozprowadza się bez problemów i szybko wchłania. Nie zostawia na skórze żadnej błyszczącej warstewki. Zaraz po nałożeniu kremu skóra jest matowa, ale nie jest to efekt długotrwały. Za to kosmetyk bardzo dobrze nawilża, a nawilżona cera też z czasem zaczyna się mniej przetłuszczać.

Siostra używa punktowo maści na wypryski, która potrafi nadmiernie wysuszyć i trochę podrażnić skórę. Krem lekko koi te podrażnienia i przyspiesza czas znikania krostek.

Nie zapycha skóry i nie powoduje powstawania dodatkowych niespodzianek.

Krem jest naturalny, więc ma krótką datę ważności i trzeba go zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia. Przy używaniu dwa razy dziennie to optymalny czas i akurat na tyle wystarcza.

Jeśli macie tłustą skórę i szukacie jakiegoś naturalnego kremu w przystępnej cenie, to myślę, że warto sięgnąć po kosmetyk Fitomedu. 



Krem do testów otrzymałam od www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed. FB tu



Przypominam też o konkursie u mnie na blogu klik


77 komentarzy:

  1. Chyba byśmy się polubili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz tłusta skórę, to jest duża szansa, że faktycznie byście się polubili :)

      Usuń
  2. Jestem w trakcie testów . Wcześniej używałam 11 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testowałam 11 i całkiem ją polubiłam. W ogóle lubię te numerkowe nazwy, bardzo łatwo je zapamiętać :)

      Usuń
  3. Raczej nie dla mojej cery.. :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam suchą skórę i miałam kilka innych produktów z fitomedu, tylko odżywka do włosów u mnie się nie sprawdziła, cała reszta- super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie kremy testuję i jak dotąd byłam zadowolona.

      Usuń
  5. Ja na szczęście już się uporałam z tym problemem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też, chociaż uporanie się zajęło mi sporo czasu.

      Usuń
  6. Ja obecnie go testuję i używam tylko na strefę T i jak na razie jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że u Ciebie też się sprawdził:)

      Usuń
  7. Idealny dla naszej cery a jak nie zapycha skóry to już w ogóle fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, pomimo, że tłustej skóry nie mam, to niezapychanie jest priorytetem przy wyborze kremu.

      Usuń
  8. słyszałam wiele dobrego o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kosmetyk, jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie kosmetyki Fitomed. Na wypryski polecam peeling z kwasami K + K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się fajnie kiedyś sprawdził kwas migdałowy, niestety u mojej siostry nie dał, aż tak spektakularnych efektów.

      Usuń
  11. Raczej nie dla mojej cery. Chociaż kuszą mnie ich inne kremy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór kremów tej marki jest naprawdę spory i chyba każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  12. Nie znam kosmetyków Fitomed. Krem wydaje się być interesujący :) Ciekawe jakby sprawdził się przy mieszanej cerze z bardzo tłustymi strefami?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też miałby szansę się sprawdzić, najwyżej używałabyś go tylko na strefę T.

      Usuń
  13. Kremy. z tej firmy są świetne. Ja się nie zawiodłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze się nie zawiodłam. Naturalne kosmetyki w przystępnych cenach-firma naprawdę zasługuje na pochwałę.

      Usuń
  14. Miałem i polubiliśmy się w sumie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremik wygląda ciekawie, chyba się skuszę :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba jaskiniowo, nie wiem, jak, ale nie miałam żadnego kosmetyku z Fitomed, super się zapowiadają ich kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam kilku i myślę, że są warte wypróbowania.

      Usuń
  17. Krem nie jest dla mnie, ale może pokażę go mężowi, on ma akurat taką cerę. Chociaż z jego regularnością, to nie wiem, czy zużyłby go w 3 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie musiałbyś mu przypominać :)

      Usuń
  18. ooo tego kremu to ja chyba nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. No to chyba warty przetestowania. Na razie mam zakaz kupowania kosmetyków, ale jak wykończę obecne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia w niekupowaniu nowych kosmetyków :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię kosmetyki Fitomedu, ale tego kremu kompletnie nie znam. Chyba czas się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tę markę, mają fajne, naturalne kosmetyki w przystępnej cenie :)

      Usuń
  21. Problem trądziku ostatnio jakos mi sie rozwiązał po hydrolacie z czystka:). Polecam. Krem raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno polecę siostrze ten hydrolat :)

      Usuń
  22. Ostatnio coraz częściej fitomed króluje na blogach, jak widać godny uwagi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, marka robi się coraz popularniejsza :)

      Usuń
  23. FO tej firmie nigdy nie słyszałam ale produkt wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście nie potrzebuje takich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam mieszaną cerę więc nie wiem czy przypadłby mi do gustu, choć ich kremy ciekawią mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja dość duży wybór kremów do każdej cery, więc pewnie coś dla siebie byś znalazła.

      Usuń
  26. Fajnie że jest lekki i nie zapycha, myślę że przy cerze mieszanej też by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że na mieszanej skórze i skłonnej do niespodzianek miałby szansę się sprawdzić :)

      Usuń
  27. Jak miło, ma ekstrakt z bratka na drugim miejscu. :) Jednak krem nie dla mnie, bo mam suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie mogłabym wypróbować ! Ale to jak juz wszystko co mam wykorzystam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia w wykorzystywaniu :D

      Usuń
  29. Bardzo fajny krem!
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. myślę, że bym się z nim polubiła. Bardzo lubię takie lekkie kremy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam cerę naczynkowa, więc krem nie jest dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm... ciekawa jestem czy faktycznie likwiduje ten trądzik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od czego ten trądzik jest, czasem wystarczy zmiana pielęgnacji, a czasem trzeba niestety sięgnąć po coś silniejszego, bo same kremy nie pomogą.

      Usuń
  33. Nie miałam żadnego z kremów Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  34. powiem o nim swojej koleżance, która boryka się właśnie z trądzikiem !

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam jeden krem tej firmy i zapchał mnie bardzo mocno ;( a był określany jako lekki i w ogóle. Już mam uraz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to współczuję :( Niestety czasem coś teoretycznie dobrego, może zaszkodzić :(

      Usuń
  36. Nie miałam nigdy produktów z tej firmy. Nie mam takich problemów, na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy produkt, choć na moje szczęście nie jest mi potrzebny;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam tak z ziołowymi zapachami :D Z kolei te mocno perfumowane kremy wywołują u mnie wizję zapchanej skóry i podchodzę do nich niczym pies do jeża :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo z tymi perfumowanymi mam, do ciała jak najbardziej lubię mocno pachnące i perfumowane, ale do twarzy już wąchając mam wizję, że mi zaszkodzi :D

      Usuń
  39. Nie miałam jeszcze okazji z tymi kosmetykami się poznać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam o tej firmie wiele dobrego i zaczynam się im przyglądać :) możliwe, że coś wpadnie niedługo w moje łapki, bo kosmetyki delikatne i o dobrym składzie zawsze chetnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie iałem ale sporo ostatnio recenzji jest z tej firmy hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam kosmetyków tej marki jeszcze :) Szkoda, że raczej nie jest dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Skład ma mega ciekawy! Oby więcej takich produktów wśród naszych krajowych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. szkoda, że nie dla mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Brzmi interesująco, skład fajny, a i cena przystępna, na pewno przyjrzę się tym produktom bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie się nazywa. ja mam raczej mieszaną cerę. Jestem ciekawa jakby sie u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam o tym kremie.Natomiast dla cery tlustej/mieszanej polecam krem ze śluzu ślimaka.Obecnie go testuję i jestem pod wrażeniem tego co zdziałał z moją skórą.

    OdpowiedzUsuń
  48. O, ciekawy krem. Idealny dla mojej problematycznej cery.

    OdpowiedzUsuń
  49. lubię naturalne kosmetyki :) ten krem akurat nie jest mi przeznaczony, ale ciekawy :D +zapraszam do mnie na szybki konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy! Chętnie bym wypróbowała ale jakoś czekam z zakupem kremu do ostatniej chwili a potem biegnę do drogerii i biorę to co jest dostępne stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten krem zwrócił już moją uwagę jakiś czas temu. Ciekawa jestem tylko, czy nie byłby dla mojej skóry za silny - moja wcześniej tłusta skóra, przechodzi teraz opcję mieszaną z tendencją do przetłuszczania strefy T. Ale będę o nim pamiętać :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers