17 maja 2015

Mix zdjęciowy 1

Hej Kochane :)

Dziś mam dla Was taki luźny wpis. Zgodnie z Waszymi sugestiami postanowiłam wrzucić coś innego niż tylko recenzje.  Zapraszam na miks zdjęciowy z ostatniego czasu. Jeszcze nie wiem, jak często ta seria będzie się pojawiała na blogu, wszystko zależy od tego, czy przypadnie Wam do gustu:)



1. Pamiętacie o konkursie na blogu? Klik
2. Nie ma chyba dla mnie piękniejszych kwiatów niż kwiaty jabłoni.
3. Pierwszy raz od kilku lat pobawiłam się w ogrodnika i posiałam kwiatki, już nawet wzeszły.
4. Uwielbiam zapach bzu, tu jeszcze pierwszy bukiet z takich nie do końca rozkwitniętych kwiatów

 5. i 6. Nabytek z Pepco, z wyprzedaży za jedyne 9.99. Nie mogłam się powstrzymać i jako zdjęcie wylądował mój kotek, gdy był jeszcze małym koteczkiem :)
7. Moja porażka przy pierwszych próbach zdobienia paznokci, chyba jednak powinnam pozostać przy jednym kolorze.
8. Granatowo


9, 10 i 11 Zabawa kolorami
12 i 13 Drobne zakupy z Triny i Naturalissa. Powoli uczę się nie kupować więcej na zasadzie "oszczędzania na przesyłce" i zaczyna mi to wychodzić


14. Czasem trzeba zadbać o zdrowie
15. Kwiatki
16. Zabawa kolorami
17. Znowu bez :)
18. Czasem mam słabość do takich koralików

Na koniec dwie perełki znalezione w spamie, przy okazji porządków na blogerze, czyli pastelowe pasemka na czaszce i hipnoza z warzywami :D


Udanej niedzieli :*

102 komentarze:

  1. Fajny mix. Maile zajefajne hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak maile bardzo śmieszne :)

      Usuń
  2. Podobają mi się Twoje eksperymenty z kolorami :) A paznokcie wcale nie wyszły tak tragicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę brakuje jakiegoś bardziej płynnego przejścia między tymi kolorami, ale ja jednak nie mam cierpliwości do lakierów.

      Usuń
  3. W pepco można znaleźć na prawdę fajne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można czasem trafić tam na coś fajnego :)

      Usuń
  4. przepiękne zdjęcia i makijaż.Udanej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak anonimek coś dowali :D
    Czekam na więcej takich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne makijaże, w swoim wazonie też mam bez, biały i fioletowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały bez jest przepiękny, ja mam tylko dostęp do fioletowego :)

      Usuń
  7. Fajnie poczytać taki wpis :) Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to pudełko z Pepco :)
    Uwielbiam zapach bzu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta szkatułka co masz zdjęcie kotka :) Reszta zdjęć też super;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Heehe spamerskie hiciory mnie ubawiły :D
    Fajny taki przegląd co u Truskawkowej Kawy piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie podoba się to dwukolorowe zdobienie na paznokciach, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie mixy są super, ja uwielbiam je oglądać :) szkatułka z kotkiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od koralików wolę perełki, ale ombre na pazurkach wyszło Ci świetnie, uwielbiam sobie takie robić, nawet jeśli trochę z tym babrania. ^^
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham kwiaty jabłoni, są przepiękne. Delikatne i eleganckie. :-) Świetne zdjęcie z kotkiem, jako że kocham te małe futrzaki sama bym takie zdjęcie chętnie ustawiła w pokoju. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też pięknie kwitła jabłoń i bez uwielbiam kwiaty..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na post, a do tego wspaniałe makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super mix. A bez taki piękny :) Też go bardzo lubię :) No pasemka na czaszce to jest hit :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez uwielbiam zapach bzu. Mam właśnie w wazonie bukiet, a jego zapach rozchodzi się po mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowy mix zdjęciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha te komentarze od translatora Google :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny mix :))

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  22. Fany mix, zdjęcie makijażu w zieleni z pawim okiem- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zabawa kolorami mi się podoba. Zapach bzu bardzo lubię, tak jak zapach konwalii :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się te makijaże oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabawa z kolorami wyszła świetnie, a cały mix zdjęć rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bez aktualnie rządzi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy miks :) Bez również uwielbiam, paznokcie na zdjęciu mi się mimo wszystko podobają :) Oczy tak samo, ślicznie wyszło :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwie wiosenny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne makijaże oczu <3 bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niedługo przeprowadzam się do nowego mieszkania i też będę bawiła się w ogrodnika :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam bez:)
    A w Pepco tez czasem coś upoluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można trafić tam na coś fajnego :)

      Usuń
  32. Pudełeczko z kotkiem jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te ostatnie wpisy to jakieś szaleństwo :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ten make up "Pawie oczko" jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta "porażka" na paznokciach wygląda całkiem ciekawie ;) Dobry post, lubię takie zdjęciowe miszmasze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny mix ! Uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zdjęcia :) świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  38. musze sie wybrac na morfologie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie ma co odkładać, trzeba iść jak najszybciej :)

      Usuń
  39. Bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. też uwielbiam zapach bzu, jedyny w swoim rodzaju, warto czekać na niego w maju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak krótko kwitnie :(

      Usuń
  41. mi się paznokcie bardzo podobają!;)

    OdpowiedzUsuń
  42. czas wybrać się do pepco :D dawno kupiłaś to pudełko ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  44. Fajny mix, też mam w wazonie bez <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się nim nacieszyć póki jest, bo niestety nie kwitnie długo.

      Usuń
  45. Jakie śliczne makijaże ♥ super mix, bardzo lubię takie posty :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !!:*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo przyjemny miks! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładnie wyglądają te paznokcie, mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja widząc je na żywo nie byłam do końca zadowolona, ale to moje pierwsze próby :)

      Usuń
  48. U mnie w SPAM-ie jeszcze takich pereł nie było :D Pudełeczko i makijaże śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się takie perełki co jakiś czas trafiają, muszę je zacząć chyba zbierać, bo naprawdę mona się pośmiać :)

      Usuń
  49. Uwielbiam taki spamy, hahaha! Koniecznie muszę zajrzeć na te stronki z kosmetykami o których wspomniałaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie się podoba takipomysł z mixem:) Może kiedyś tez zapożyczę pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  51. paznokcie to wcale nie porażka, wygląda super ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię tą serię mixów zdjęciowych na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubie zakupy w Pepko bo zawsze coś tam znajdę fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super mix, dodawaj, ja lubię oglądać. Pawie oczko wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny miksik :) Masz przepiękne oczęta <3 Mój miks właśnie tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja paznokci i ten niebieski kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuje za przemiły komentarz! :*

    robisz śliczne makijaże:) a co do oszczędzania na przesyłce...ja chyba nigdy się nie ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Życze wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny mix zdjeciowy :) Piękne pazurki te na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  60. To po pierwsze uwielbiam bez i jego zapach.
    Bardzo podoba mi się makijaż z pawim okiem, ale w sumie reszta też mi się podoba, chciałabym umieć się tak posługiwać mocnymi cieniami, a nie umiem. I tak chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers