26 września 2017

Torebka z haftem


Hej Dziewczyny

W zamówieniu ze sklepu Rosegal skusiłam się na torebkę z haftem. Moda na nie powoli już chyba zaczyna przemijać, a ja się wciąż nie mogę zdecydować, czy mi się takie zdobienia podobają, czy jednak nie. :D Dlatego skusiłam się na coś z dość małym wzorkiem. Torebka jest wykonana bardzo solidnie i porządnie. Nie widać żadnych prujących się nitek i jest dość ciężka, wydaje się być bardzo trwała, ale to okaże się za kilka miesięcy. To nie jest moja pierwsza azjatycka torba, więc to co mnie w niej dość mocno zaskoczyło, to zupełny brak charakterystycznego "zapaszku".  Nie wiem, czy po prostu trafił mi się wywietrzony egzemplarz, czy wszystkie tak mają, ale to oczywiście duży plus, bo mi się to wprawdzie nie trafiło, ale czytałam o konieczności nawet wietrzenia na balkonie torebek. :)


Lubicie hafty na torebkach?

8 komentarzy:

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin