24 września 2017

Bell Lip Tint HypoAllergenic



Hej dziewczyny :)

Szukacie produktu, który jest nieprawdopodobnie trwały i nie wysusza nadmiernie ust? Proszę bardzo przed Wami perełka od Bell.


Mam odcień 02, który jest dość intensywnym różem.

Ma błyszczykowe opakowanie z dobrze wyprofilowanym aplikatorem.

Ma dobrze opracowana nie zbyt rzadką konsystencję. Bardzo przyjemnie i łatwo się nakłada. Pomimo intensywnego koloru nie wylewa się poza kontur ust i jeśli nie chcemy bawić się w powiększanie ust lekko wyjeżdżając za kontur, jakoś bardziej korygować ich kształtu, tylko po prostu na co dzień nadać kolor, nakładając produkt tylko na czerwień wargową, to można obyć się bez konturówki.


Po nałożeniu odczuwam lekkie mrowienie. Nie wiem, czy tak powinno być, czy po prosu moja skóra tak reaguje na jakiś składnik, ale nic niepokojącego się nie dzieje, a to uczucie po minucie znika. Mam wrażenie, że produkt tak „wżera” się w usta. Może to nie najlepsze określenie, ale takie mam odczucia. Nie jest to uciążliwe, używam produktu od kilku miesięcy i nic więcej się nie dzieje, więc zakładam, że nie robi mi to krzywdy ;)


Kosmetyk ma delikatny, lekko chemiczny zapach, który szybko znika, więc zdecydowanie mu to wybaczam. Nawet niespecjalnie czuć go podczas nakładania. Bardziej gdy po prostu powąchamy aplikator, no ale taki jest więc o nim piszę. :)


Nie ma żadnego smaku, nie jest też wyczuwalny w żaden pozytywny ani negatywny sposób na ustach.


Trwałość jest nieziemska. Bywało, ze nakładałam go przed 6 przed wyjściem z domu do pracy. O 13-14 jeszcze wyglądał idealnie. Potem wracałam do domu zrobiłam obiad, zjadłam go i po 16 jeszcze na moich ustach było trochę koloru, już nie idealnie, ale wciąż nie były to nieestetyczne resztki w kącikach ust, ale po prostu już wyblakły kolor.

Nie przesusza ust. Wydaje mi się, że nawet nie robi tego w najmniejszym stopniu. Usta są wprawdzie w gorszej kondycji niż podczas używania nawilżających szminek, nie nakładam w ciągu dnia mając ją na ustach też pielęgnacyjnych pomadek. Więc usta są po prostu w takim stanie jakbyśmy ich nie pielęgnowały, ale sama w sobie nie pogarsza ich stanu. Wystarczy dobre nawilżenie na noc i usta są w dobrej kondycji. Niestety nakładanie jej na pomadkę ochronną baaardzo skraca trwałość, więc nie używałam jej w ten sposób.


Daje matowe wykończenie, chociaż nie jest to mega mocny mat.
To naprawdę dobry produkt. Jeśli jeszcze go nie miałyście a znalazłyście w serii swój kolor, to nie ma co się wahać nad zakupem, bo zdecydowanie warto.

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, ale ja matów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym spróbować innego odcienia :) Podoba mi się ten kolor, ale nie zawsze co nam się podoba to nam pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca mój klimat jeśli chodzi o kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie rzeczywiście słabe to matowe wykończanie, z matów polecam Delie, ja ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę zbyt różowa jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kolor ale jest dla mnie zdecydowanie zbyt mocny. Nie szukałam w innym odcieniu ale może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień, wcześniej nie zwracałam uwagi na ten produkt, więc chętnie obejrzę pozostałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda na ustach, choć kolor nie do końca dla mnie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kilku miesięcy w ogóle nie malowałam ust, aż zapomniałam, że to się w ogóle robi... :D Wolę jednak zwykłe, klasyczne pomadki, tinty brzydko zjadają się na moich ustach. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że ten tint jeszcze istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) Potwierdzam, błyszczyk bardzo fajny i trwały. Jaką szminkę w ciemnych kolorach polecasz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin