18 czerwca 2018

-417 Oczyszczający żel do twarzy z mikrocząsteczkami luffy



 
Hej Dziewczyny :)

Ostatnio mam wrażenie, że czas pędzi tak szybko, że zaraz będzie koniec lata. Wiosny prawie nie zauważyłam.  Mam nadzieję, że wkrótce się to trochę uspokoi, bo czasami warto by było się bardziej skupić na trwającej chwili.
Dziś pora na recenzję żelu do mycia twarzy marki -417

Żel jest zamknięty z tubie z bardzo mięciutkiego plastiku, która „stoi na głowie” To moje ulubione rozwiązanie, bo produkt zawsze jest gotowy do opuszczenia buteleczki i nie trzeba się mocować z twardym plastikiem, co zdarza się czasami w żelach. Cena żelu jest stosunkowo wysoka, jak na produkt tego typu, bo kosztuje wg ShinyBoxa około 100zł za 200 ml, więc raczej chciałoby się, żeby był wydajny i nic się nie zmarnowało.

Kosmetyk ma świeży cytrynowo-korzenny zapach. Nie jest to może mój ulubiony typ zapachów, ale na pewno jest bardzo elegancki i orzeźwiający.

skład


Jest bardzo rzadki, pieni się delikatnie, ale wyczuwalnie. Nie przepadam za produktami myjącymi, które się nie pienią, bo wtedy nie czuję się umyta. ;) Tu jest delikatna, kremowa piana, ale jest.
Te mikrocząsteczki zawarte w nazwie produktu są naprawdę minimalnie wyczuwalne. Nie sądzę, żeby w jakiś większy sposób wpływały na skuteczność produktu. Po prostu podczas mycia czasem da się coś wyczuć pod dłonią, a czasem po myciu i podczas kremowania twarzy znajduje jakąś zabłąkaną drobinkę na linii włosów. Na pewno produkt nie należy do tych żeli z drobinkami, które są zbyt mocne do stosowania na co dzień, a jeszcze trochę za słabe na przejecie roli peelingu. Tu mam trochę wrażenie, że jakby ich nie było produkt działał by podobnie, ale może faktycznie mają one jakieś działanie, a mi się tylko wydaje inaczej. Na pewno jednak, o ile skóra nie jest wyjątkowo ekstremalnie wrażliwa, ani nie ma na niej stanów zapalnych, czy ropnego trądziku, nie ma co się obawiać tych drobinek i ewentualnego podrażnienia przez nie.

Żel oczyszcza skutecznie. Ja zawsze najpierw używam czegoś do demakijażu olejku, lub micela, a potem myję jakimś kosmetykiem z wodą i tak właśnie stosowałam ten żel. Nie wiem więc, jak sprawdzi się przy demakijażu, ale resztki makijażu, olejki itd. zmywa skutecznie. 


Czy to dobry produkt, tak sprawdza się świetnie, robi to co ma robić. Czy jest niezbędny? Nie, spokojnie można go zastąpić tańszymi żelami. Jeśli szukacie dobrego żelu do mycia z tej półki cenowej, to produkt -417 zdecydowanie można polecić, bo jest dobrym produktem i nie można mu nic zarzucić. Jeśli jednak cena jest dla Was trochę za wysoka, to lepiej odkładać pieniążki na coś bardziej pielęgnującego jak krem, czy serum, bo inny żel zadziała bardzo podobnie.

Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Cena jest dla mnie za wysoka, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie towrówn, szczególnie, ze jest to kosmetyk do mycia :)

      Usuń
  2. Zostanę przy tańszych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam go sobie jak pojawiał się w box'ach. Szkoda że nie pokazałaś konsystencji, jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten produkt i szczerze mówiąc, nie rozumiem jego ceny. To dosyć przeciętny żel i ja bym go nie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam ten żel ale opakowanie jest beznadziejne i przelałam go do butelki z pompką. jest za rzadki na tubkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym go spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tego żelu, jednak wolałabym (tak jak napisałaś) wydać więcej pieniążków na na dobry krem czy serum niż na żel do oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach cytrynowo-korzenny oraz delikatne drobinki na pewno by mi zaimponowały, jednak dla mnie 100zł za żel do mycia twarzy to zdecydowanie za dużo, ponieważ tego typu produkty do mycia twarzy o świetnej jakości umiem znaleźć w drogerii za mniej niż 20zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego żelu ale jak mówisz cena zbyt wysoka niestety.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawił zapach tego żelu!
    Ciekawa jestem jak pachnie na żywo :D
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś, ale tak jak pisałaś - można go zamienić tańszymi produktami. To właśnie przez cenę do niego nie wracam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty do mysia twarzy z mikrocząsteczkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego nie miałam, ale raczej postawię na coś tańszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się ciekawie :D będę próbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Stawiam na tańsze żele, bo nie używam ich codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie nawet byśmy go wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń

  17. Love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!


    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro działa podobnie do innych żeli, to dla mnie bezsemsem jest wydawać na niego tyle pieniędzy. Lepiej kupić coś innego, tak jak wspomniałaś, np. krem. Nie znam tej marki, nazwa dość specyficzna.

    OdpowiedzUsuń
  19. U cena boli. W sensie może jakby był jakiś super, efektywny, działający lepiej niż dobrze to bym nad nim pomyślała, ale skoro oceniasz go na dobry, ale nie jakiś mega wybitny to nie widzę sensu. Choć zdaję sobie sprawę, że każdy ma inną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o nim wcześniej, rzeczywiście wysoka cena jak za żel, jednak na żele nie wydaje aż tyle. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też z nim się polubiłam, jest bardzo wydajny i świetnie oczyszcza skórę, te drobiny są dosyć ostre, w moim odczuciu, ale, jak piszesz, nie ma ich wiele, więc na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, cena jest najgorsza, super jest ten żel ale jednak trochę jest za drogi

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm ale skład nie zachęca do użycia.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin