29 lipca 2018

Avon liquid lip shine Caffeined




Hej Dziewczyny :)

Pomadka trafiła do mnie w ShinyBoxie, ogólnie nie jestem fanką błyszczących ciemnych odcieni. Nie zrozumcie mnie źle, efekt mi się ogromnie podoba, bo blask równoważy efekt pomniejszenia ust przez ciemny kolor. Niestety im więcej blasku, tym zazwyczaj mniej trwałości i zbyt wiele razy kończyłam z kreskami pomadki na twarzy, które powstały w wyniku przesunięcia po ustach i twarzy przez wiatr pasemka włosów. Jednak skóro już kosmetyk mam to dlaczego bym miała go nie przetestować. 



Kolor mi się trafił przepiękny Caffeined. Bardzo oryginalny, jesienny, nasycony, brązowo-bordowy. Pomadka jest nieprawdopodobnie mocno napigmentowana. Jedno pociągnięcie wystarcza do uzyskania kryjącego efektu koloru. Kształt aplikatora umożliwia precyzyjne nałożenie produktu. Zapach pomadki jest delikatny, trochę słodkawy, może to jakaś lekko chemiczna wanilia? Ciężko mi go zidentyfikować, ale nie jest irytujący, tylko raczej zaliczyłabym go do neutralnych. 


Według nazwy produkt jest pomadką, jednak ze względu na bardzo mokre i błyszczące wykończenie trwałość ma bardziej błyszczykową. To kosmetyk raczej tylko do zdjęć i przebywania w pomieszczeniach, chyba, że macie krótkie włosy, bądź lubicie mieć je dokładnie upięte. Bardzo łatwo go rozmazać, osiada na szklankach itp. Jednak kolor jest przepiękny, nie wysusza nadmiernie ust i dobrze kryje. Myślę, że w przypadku tej formuły lepsze będą na co dzień jaśniejsze odcienie. 



Niemniej uważam, że kolor jest przecudny i pięknie wygląda na ustach. Jeśli nie przeszkadza Wam słaba trwałość, a niestety tak jest w większości kosmetyków o takim wykończeniu, to warto się na niego skusić. 



Lubicie takie kolory na ustach? 

Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Dla mnie trochę jednak za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Chyba ją zamówię

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię intensywność tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 4 pomadki z tej serii, tylko że matowe i wcale nie są lepiej trwałe niż ta Twoja, mają nierówną jakość. NIektóre bardzo wchodzą w załamania ust ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ładnie, ale to nie jest mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor rzeczywiście cudowny :) Jednak wolę kosmetyki o lepszej trwałości.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm a big lipgloss fan. This look good!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor zupełnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ma bardzo ładny. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za pomadkami, zdecydowanie bardziej wolę błyszczyki, natomiast ta ma bardzo fajny kolor. Szkoda, że trwałość żadna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie nasz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje piekny jest ten jesienny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mi kolor bardzo sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak moj gust!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładny kolor, jednak ja zdecydowanie wolę matowe pomadki, choć gdyby trwałość tego błyszczyka była lepsza to na pewno bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem fanką matowych. W takiej źle bym się czuła

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie za bardzo się klei

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jedną pomadkę z rej linii i niestety nie uwiodła mnie. Po jednym razie rzuciłam ją w kąt szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor piękny, ale pomazana twarz nie zachęca, przynajmniej mnie do przetestowania..

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest kolor tej szminki. Klasyczny i raczej spokojny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie lubie takie kolory na ustach .

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin