3 kwietnia 2019

W poszukiwaniach idealnego biustonosza



Hej Dziewczyny :)

Brafitting jest coraz bardziej rozpowszechniony i łatwo uzyskać pomoc w doborze odpowiedniego biustonosza. Pamiętam, że jeszcze kilka lat temu, gdy ja kiedyś przypadkiem trafiłam na jakieś forum poświęcone biustonoszom byłam zaskoczona, że rozmiarówka w obwodzie wcale nie zaczyna się od 70, a od 60 i D albo E nie oznacza biustu Pameli Anderson, a jest różne przy różnych obwodach biustonosza. Zaś zmiana z 75B na 65 D nie oznaczyła powiększenia biustu, a po prostu dobre dobranie biustonosza, chociaż efekt wizualny też jest na plus. Teraz już w coraz większej ilości sklepów możemy dostać biustonosze z małymi obwodami, które są dobre dla szczupłych dziewczyn. Teraz gdy zbliża się wiosna i lato, a więc większe dekolty coraz chętniej sięgamy po biustonosze push-up

https://mojafantazja.pl/produkt/9606_Konrad_Amanda_biustonosz_push-up


Jeśli szukacie idealnego biustonosza to mogę Wam polecić sklep mojafantazja.pl, bo mają tam nie tylko szeroki wybór bielizny w różnych rozmiarach, ale do każdego rodzaju jest podana na stronie rozmiarówka danego producenta, która, jak wiemy potrafi się znacznie różnić.

Ja skusiłam się w tym sklepie na dwa modele. Jako, że zazwyczaj wybieram czerń, a teraz idzie wiosna, to postawiłam tym razem na coś bardziej wiosennego i jasnego.





Korzystałyście kiedyś z usług Brafittierki, czy może same dobrałyście swój idealny rozmiar, albo wciąż go poszukujecie?

23 komentarze:

  1. Zgadzam się nie ma jak profesjonalna obsługa przy wyborze biustonosza :) Całkiem inny komfort noszenia i wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dużo dały porady Brafittierki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się w końcu wybrać po taką poradę. Piękne modele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne modele:)
    ja korzystałam wielokrotnie, teraz mając doświadczenie, kupuję generalnie przez internet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się powyższe modele, ja nie mam problemu z dobraniem sobie odpowiedniego biustonosza 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze wiedza na ten temat jest coraz bardziej powszechna

    OdpowiedzUsuń
  7. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiednie dobranie biustonosza jest bardzo ważne :). Mi teraz bez problemu udaje się kupować odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post, I like these bras! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały stanik jest przecudowny. W takiej bieliźnie to tylko na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam.... I szczerze to staniki sportowe są dla mnie najlepszym rozwiązaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie mieć dobrą bieliznę :)

    http://myinaszepodroze.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety jeszcze nie korzystałąm, ale chętnei się wybiore :D Śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z pewnością kiedyś się wybiorę na takie profesjonalne dopasowanie rozmiaru. Biustonosze naprawdę piękne, aż zajrzę i obejrzę asortyment. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja korzystałam z takiej usługi nie jeden raz zwłaszcza podczas karmienia piersią :) wole zainwestować w biustonosz ale przynajmniej wiem że ma to ręce i nogi :) śliczne biustonosze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne modele dla siebie wybrałaś, ja jeszcze nie korzystałam z profesjonalnego doradztwa, ale mam kilka ulubionych marek oferujących bieliznę w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne :) U mnie większość biustonoszy jest w ciemnych kolorach ale zawsze kupowane stacjonarnie przy odpowiednim doborze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Profesjonalna porada dużo daje i czasami możemy się mocno zdziwić, gdy okaże się jaki naprawdę rozmiar powinnyśmy nosić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Korzystałam kiedyś z usług braffiterki, ale nie jestem do końca zadowolona. Uważam, że źle mi pomogła w doborze a stanik który kupiłam za jej namową nosiłam może z kilka miesięcy i od zawsze mnie obcierał i wpijał się w skórę. Zdecydowanie nie mogę kupować bielizny przez internet, muszę wszystko mierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie korzystałam z usług brafiterki, a powinnam bo strasznie ciężko mi dobrać stanik. Ładny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin