3 listopada 2012

Moje dzisiejsze odżywkowe zakupy

Witajcie.

Byłam dzis na małych zakupach i wróciłam z 4 odżywkami do włosów. Sama nie wiem po co mi aż tyle na raz, zwłasza, że mam juz zapas w domu, ale były bardzo tanie i cieszą się bardzo dobrą opinią u innych więc postanowiłam wypróbować na sobie.




Poza tym,czy ta pani nie jest urocza :)

Jak wasze ostatnie zakupy kosmetyczne, udało się Wam nabyć coś ciekawego?


Moje kociaki :) Tu akurat same weszły na tło na którym zawsze focę kosmetyki, przy okazji robienia zdjęć szamponowi, najwyraźniej też chciały sesję
Pozdrawiam :)


20 komentarzy:

  1. ach, oto i mali winowajcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie kociaki !! :) a co do odżywek - daj koniecznie znać, która się najbardziej sprawdza :) jestem na etapie poszukiwania odżywki idealnej, bo moją ulubioną alterry wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znac jak srawdzą się odżywki Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zaszalałaś! też czekam na informację, jak się spisały. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapas odżywek masz już na jakiś czas :) daj znać jak się sprawdza Pani w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja czekam na oinię o Isanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa Isany. Do tej pory próbowałam kilku kosmetyków, ale jeszcze nie jej odżywek. Za to Joannę znam i bardzo lubię :)
    Mraaau, co za kociska przecudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta z Joanny napewno się spisze, jest rewelacyjna, reszty niestety nie znam wiec czekam co o niej powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od niej chcę zacząć, bo się bardzo dużo dobrego naczytałam :)

      Usuń
  9. Ja z Joanny ostatnio próbowałam szamponu ;)
    Czekam na recenzje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z isany odżywke ale różową i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te 2 odżywki z Isany beznadziejne, u mnie nie sprawdziły się :(

    OdpowiedzUsuń
  12. kociaki są prześliczne :) na tą Mrs Potters już poluję i poluję... muszę ją dorwac! Te dwie Isanki mam, ale jeszcze nie testowałam ;) Tej z babassu chyba nie przebiją, coś mi tak podpowiada.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin