26 kwietnia 2015

Zakupy Natura i Ebay

Hej Kochane

Niestety nie poszczęściło mi się w Rossmannie i nie trafiłam na moje kolory, ale pocieszyłam się w Naturze :D. Jeszcze raz pewnie zajrzę do Rossmanna, bo może w nowym tygodniu będzie jakaś dostawa towaru.

Przy okazji zakupowego wpisu  pokażę Wam też moje nabytki biżuteryjne z Ebaya, bo przecież nie samymi kosmetykami kobieta żyje :D



W Naturze wybrałam tylko kosmetyki Essence, to były zupełnie nie planowane zakupy, ale w sumie jestem zadowolona:
Pomadka 03 Come Naturally- kolor ładny, zapach już mniej, ale zobaczę jak będzie się nosiła, może wtedy przymknę oko (nos?) na zapach.
Kredki long lasting- słyszałam o nich dużo dobrego, a promocja była dobrą okazja do wypróbowania ich w końcu :) Wzięłam 01 Black Fever i 20 Lucky Lead.
Kredka do ust zachwyciła mnie pigmentacją, kolorem i ogólnie wspaniale się z nią współpracuje. Na pewno jeszcze kupię inne kolory.

Trochę uzależniłam się od zakupów na Ebayu i uzbierało mi się trochę nowej, zakupionej tam biżuterii.


Ostatnio polubiłam niebieski kolor



Naszyjniki były bardzo tanie, każdy poniżej jednego $, więc skusiłam się na kilka kolorów.



Kolczyki i wisiorki
 Dwie pary bardzo podobne, ale tu się chyba pomyliłam przy klikaniu :D


To tyle, jeszcze na pewno tak jak pisałam zajrzę jeszcze raz do Rossmanna i do Natury po inne kolory kredek do ust Essence, bo naprawdę są niesamowite i fajnie wyglądają na całych ustach zamiast szminki, dają matowy i bardzo intensywny kolor.

Jak tam Wasze zakupy?

102 komentarze:

  1. Chyba się skuszę na jakąś kredkę do ust. Do Natury mam kawałek, ale chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w ross ale w sumie nie wszystko dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie spore zakupy z Rossmanna, czekam na kolejne tury! :) Kurde, muszę dorwać gdzieś te konturówki Essence. A co do niebieskiego koloru - też ostatnio go polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na kolejne tury w Rossmannie, może mi się bardziej poszczęści niż teraz ;)

      Usuń
  4. lubie essnece ale czasem kupuje tez cos z kobo:)
    Zapraszam na mój nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Kobo, jak na razie mam tylko szminkę i bronzer i chyba się nie polubię z tą marką.

      Usuń
  5. niebieska zawieszka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczna pomadkę i kredki z tej firmy:) Jestem zadowolona bardzo. Świetne naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria! Gratuluję udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby kredka Essence w kolorze Cute Pink? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapomniał dopisać nazwy, kolor to 15 Honey Berry, ale wygląda jak zwykły ciemny róż :)

      Usuń
  9. U nas w rossmannie mieli zapasy, a co do biżuterii to jeszcze nie robiłam zakupów na ebayu, hmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet pierwszego dnia pustki były :(

      Usuń
  10. Mialam ochotę na te kredki z Essence, ale już byly wykupione jak doczłapałam do Natury :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo są naprawdę wspaniałe, myślę, że się z nimi bardzo polubię.

      Usuń
  11. Piękna biżuteria, ja Muszę wpaść do Rossa i natury bo ciągle nie mam kiedy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor pomadki, ale czy wygląda tak samo na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich ustach bardziej wpada w fiolet niż w brudny róż, tak jak w opakowaniu.

      Usuń
  13. Kupiłam w bardzo podobnym kolorze szminkę essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Natury też pobiegłam ostatnio i wróciłam z pomadką Essence longlasting lipstick nr 13 :) Ma ona dość specyficzny zapach, pachnie jakby kredką ołówkową :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle udane zakupy jak widzę. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor szminki <3
    Lubię szminki Essence, ale to fakt, zapach jest jak dla mnie paskudny, jak kredki świecowe :/
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale sie obkupiłas bizu cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dużo biżuterii, świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że będziesz zadowolona z kredek Essence:) Są miękkie, długo się utrzymują i wyglądają przepięknie z transparentnym błyszczykiem:) Ja mam odcień cute pink.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka wydaje się mieć piękny kolor, mam nadzieję, że pokażesz kiedyś jak wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam niebieską, granatową biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka ma ciekawy odcień :) Biżuteria nie w moim stylu, ale w sumie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te kredki do ust z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Od tej biżuterii oczka nam się zaświeciły :D Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości u Ciebie zawitały :) Szminka ma śliczny kolor, ale niestety w przypadku produktów do ust nieapetyczny zapach może skutecznie zniechęcać do używania :/

    OdpowiedzUsuń
  26. pomadka ma świetny kolor, sama mam i używam często :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na to czekałam :D Ta bransoletka z okrągłym dużym turkusowym okiem mi się bardzo podoba. Zresztą ja totalnie kocham turkusowy kolor wiec to zrozumiałe :) Fajny jest też ten wisiorek z takim podłużnym błękitnym okiem :)
    A na pomadkę z Essence to już nie umiem zliczyć ile czasu poluję i kupić nie mogę :) Bo zawsze zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kredki z Essence to mój absolutny hit. Nie dość, że tanie to napigmentowane, że hej! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te szminki, prawie tak samo jak matowe GR :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te konturówki!bardzo ciekawa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej pomadce <3 kolor jak najbardziej mój :) co do biżu, ja nie noszę wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudny kolor szminki! W ogóle Essence czasem kładzie na kolana jakością do ceny, takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  33. What a lovely blog. Let us follow eachother. Okay? Please follow me on GFC and comment about your following, then I will come back and follow you back dear...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna biżuteria! Kolor szminki także świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się kolorek tej pomadki z essence, taki lekko lawendowy - mam fisia na punkcie takich odcieni ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mnie kredkami do ust! Koniecznie pokaż na ustach:) Sporo nakupiłaś, a biżuterii to chyba Ci wystarczy na bardzo długo:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietne nabytki, bizuteria super :) 3mam kciuki za dostawe w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biżu śliczna!!
    Co do Ebaya to ja tam jeszcze ani razu nawet nie zajrzałam...

    OdpowiedzUsuń
  39. No to pięknie się obłowiłaś:) Kolor pomadki wygląda bardzo ciekawie:) A biżu śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię te konturówki z essence :) Śliczny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. widzę , że zakupy udane . Najbardziej podobają mi się kolczyki czarne <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Udane zakupy! Spodobał mi się kolor pomadki ;) . Tą turę promocji w Rossmannie pominęłam, czekam na dwie pozostałe. Mam nadzieję, że zakupię to co zaplanowałam ;) .

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post xx
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna biżutera, ja na ebay jeszcze nic nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. biżuteria nie bardzo w moim stylu, ale za to kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam te konturówki z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomadka mega, aż chyba się po nią wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach ten kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajna ta biżuteria :) a szminka ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oooo mamo ale nieziemska bizuteria !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakupy biżuteryjne wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze nigdy nie kupowałam nic na Ebay:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny kolor pomadki <3 zauroczyłam się nim :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Sporo biżuterii, poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny kolor :) szkoda że pachnie nie zbyt ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny kolor :) szkoda że pachnie nie zbyt ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  57. biżuteria robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Podoba mi się kolor pomadki Essence, ja mam aktualnie nr 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też w Rossku nie dostałam wszystkiego, co chciałam. Jutro kolejna tura, może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę spróbować tych kredek do ust z Essence. Własnie szukałam ostatnio czegoś matowego w Rossmannie i nic nie znalazłam. Może kredki, o których piszesz to będzie to! :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ile wspaniałości na tych zdjęciach... ale zazdroszczę! :) Kredki wyglądają ciekawie, kolor pomadki również. Ostatnio będąc w Dayli trafiłam na podobny kolor w Ingridzie i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  62. Również w Naturze zaszalałam i postanowiłam, że wystarczy:) Rossmanna sobie daruję tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładna biżuteria, szczególnie naszyjnik z ciemnoniebieskimi kamieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Podoba mi się ta bransoletka z ciemnoniebieskimi kamieniami.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem bardzo ciekawa jak ta pomadka prezentuje się na ustach, kolor jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja jeszcze się waham nad zakupami na ebayu - robiłam już kilka podejść, ale wciąż się nie zdecydowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  67. woooow super bizuteria :) branzoletki piekne musze je poszukac :):):):

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładne bransoletki :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers