21 grudnia 2012

Lovely, Magic Pen, Korektor

Witajcie.

Dziś kolejny post z recenzją korektora. Będzie to korektor w pędzelku firmy Lovely. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie lubię wychodzić ze sklepu z pustym koszykiem, a skoro nic innego wyjątkowo mnie nie zainteresowało, postanowiłam go wypróbować, tym bardziej, że kosztuje naprawdę niewiele.

Lovely, Magic Pen, Korektor

 


Cena 
niecałe 7 zł, w promocji jeszcze mniej

Opakowanie:
Z pędzelkiem, napisy się błyskawicznie starły, poza tym nie mam nic do zarzucenia.



Posiadam odcień- tego Wam w stanie nie jestem powiedzieć, zdjęcia zrobiłam zaraz po zakupie, odcienia nie zapisałam, a teraz napisy mam całkiem starte. Jedyne co mogę powiedzieć, o jest to najjaśniejszy z dostępnych odcieni. Śliczny, jasny beż.




Moja opinia:
  • Ma piękny, naprawdę jaśniutki odcień.
  • Zostawia lekko tłusta powłokę i błyszczącą powłokę, ale można ją przypudrować.
  • Polecam go wklepywać palcem, a nie nakładać bezpośrednio tym pędzelkiem, bo ze względu na dość tłustą konsystencję lubi wchodzić w załamania skóry.
  • Jest świetny do mieszania z innymi korektorami, które same są za ciężkie, czy za suche.
  • Całkiem dobrze kryje.
  • Rozjaśnia okolice oczu, ale tak naturalnie, nie na sino-biało ;)
  • Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości jest to naprawdę fajny produkt. Jeśli ktoś szuka naprawdę taniego korektora pod oczy, bo do niespodzianek myślę, że jest za tłusty i nie ma wielkiego problemu z cieniami po oczami, to powinien mu się przyjrzeć.

Tęsknicie  za ciepłem?  Jeszcze kilka miesięcy i znowu wiosna :). Koniec świata odwołano wiec jest nadzieja ;) Poniżej kawałek mojego wiosennego ogrodu, z poprzedniej wiosny, tak na przekór zimie :)


Pozdrawiam N.

25 komentarzy:

  1. nie stosuję korektorów, a za ciepełkiem troszkę mi tęskno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tęsknie za ciepłem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja zmora- cienie pod oczami, aktualnie mam miss sporty z witaminami C i E i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz płaczę po nocach za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja i zdjęcia :>>
    A ten kosmetyk postaram się kupić w najbliższym czasie :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, że z pędzelkiem-szkoda, że troszkę tłuści.
    Czyżby nowy awatar:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam dosyć zimy :/ serdecznie dosyć. za zimnooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ograniczam się do samego podkładu, chociaż ostatnio zauważyłam, że coś mam podpuchnięte oczy i średnio to wygląda:/ Jak niedrogi to można przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwołali Koniec Świata? Kurcze, bo myślałam, że przegapiłam.
      Co do wiosny, ja tęsknię okrutnie! Nie lubię zimy, przykro mi. Nie lubię marznąć :(

      Usuń
  9. Zakupię i spróbuję ;) nie mam dużych problemów z cieniami a lubię mieć rozjaśnione spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. za taką cenę można spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zimę, nie tęsknię za ciepłem :)
    A korektor kiedyś miałam, bardzo fajnie się sprawdził pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, używam i jestem zadowolona. Tani i dobry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przetestować, cena faktycznie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zatęskniłam za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam problem z kupnem odpowiedniego korektora. Na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oho za taka cene to chyba warto wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go, ale jak dla mnie totalna pomyłka ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam korekktor z Oriflame, ale pod oczy się nie nadaje. Ogólnie korektorów pod oczy nie używam, ale ostatnio zauważyłam małe sińce pod oczami więc jeśli znajdę ten kosmetyk to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam korektor z Hean ale zaczyna schnąć. Jakoś szybko.

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzę, że jest on bardzo jaśniutki czyli chyba coś dla mnie - posiadaczki karnacji o numerze -1 bo 00 zwykle bywają za ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam go w rossmannie ale raczej się nie skuszę ponieważ słabo kryje a ja niestety mam co ukryć.Zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers