30 stycznia 2013

The versatile blogger- TAG.

Witajcie
Zostałam zaproszona przez kilka przemiłych dziewczyn:Agnieszka eS , do TAG-u, dziękuję Kochane:*, odpowiadam ze sporym poślizgiem czasowym, przepraszam, ale wcześniej nie dałam rady :)

http://4.bp.blogspot.com/-7opKVamkEv8/UPxDHwqaGKI/AAAAAAAAA6s/aAGDQrZVGTc/s1600/Versatile+Blogger.jpg

Zasady:
 Każdy  nominowany blogger powinien:

  • podziękować nominującemu na jego blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie :) 

1. Zdaję sobie sprawę, że mam wiele wad, ale jeśli jakaś dobra wróżka miałaby coś we mnie zmienić, to najbardziej nie lubię w sobie swojego koloru oczu.  Niestety mam medyczne przeciwwskazania, żebym nosiła kolorowe soczewki  non stop, a wiadomo jak raz będę błękitnooka a raz brązowooka -śmiesznie by to wyglądało. Więc z bólem pozostaję przy swoim kolorze.
2. Kolekcjonuję porcelanowe lalki.
3. Kolekcjonuję figurki aniołów.
4. Mam 5 kotów :) Jestem też uczulona na nie, przynajmniej tak wykazały testy u alergologa:) Przygarniając kolejne koty, wiedziałam już o swojej alergii. Tak, nie jestem zbyt rozsądna ;) Nawet jeden śpi ze mną w łóżku i cała noc walczymy o poduszkę, Nie mam pojęcia czy w wieku 25 lat można "wyrosnąć" z alergii, ale od kilku miesięcy nie mam żadnych objawów i nie przyjmuję leków, a jeszcze kilka lat temu bez leków prawie się dusiłam. Chyba jakieś naturalne odczulanie sobie zafundowałam :)
5. Książkę zawsze mam na jeden max 2 dni, po prostu jak czytam to zarywam noce, bo nie potrafię odłożyć dopóki nie dokończę, wiec bywa, że śpię wtedy po 2 godziny na dobę.
6. Praktycznie nie noszę spodni, tylko spódnice i sukienki, w szafie mam chyba tylko ze 4 pary spodni, a tak to same kiecki :)
7. Nie lubię typowo babskich filmów, wszelkie komedie romantyczne itp to zdecydowanie nie moje klimaty.

Co do nominacji kolejnych blogów to nominuję wszystkie chętne osoby :). Ten tag już dość długo jest popularny wiec nie chcę go dublować.


PS. Właśnie schną mi włosy po farbowaniu, wiec wkrótce świeżutki wpis o tym, efekt już widzę, że lepszy niż po ostatniej szamponetce :)
Pozdrawiam N.

14 komentarzy:

  1. No to niezła jesteś :D Brać koty będąc uczuloną haha. Całe szczęście, że teraz nie masz żadnych objawów. Oby tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja im miałam powiedzieć jak się błąkały pod domem, że nie wezmę ich bo kicham ;) Musiałam wziąć :D

      Usuń
    2. Jesteś kochana! Myślę, że ktoś tam na górze docenił twoje poświęcenie i może dlatego, teraz Twoja alergia tak nie daje o sobie znać:D

      Usuń
  2. ja z książkami mam tak samo :) a i komedie romantycznie nie należą do moich ulubionych filmów. Wolę jakich mroczny thriller z przemocą, krwią i szalonymi przestępcami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, ale się uśmiała, aparatka z Ciebie niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Cie za te kiecki moj swiat to spodnie kiedys nosilam mini ale to bylo dawno dawno temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę 5 kotów:D wow ja nie lubię za bardzo kotów wolę psy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś kolekcjonowałam porcelanowe lalki ,a kotów nie lubię hehee;p

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa!! ja też mam 5 kotów :D cóż za przypadek :)
    a figurek aniołków- 4 :)
    Cieszę się, że zechciałaś odpowiedzieć na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo też nie przepadam za babskimi filmami ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zarywam noce przez ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zabawa! a ja myślałam ze tylko liebster blog tak działa!:) czekam na efekty farbowania! obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Punkty 1, 6 i 7 są również o mnie :) Nie cierpię swoich ciemnych oczu - zawsze chciałam mieć niebieskie. Częściej chodzę w spódnicach, mimo iż mam niewyjściowe nogi...Mam jakieś dwie pary spodni, w których względnie wyglądam. Babskie filmy to zgroza, kto to ogląda?! Kotki uwielbiam i nawet jakbym miała alergię to bym nie wyrzuciła z domu.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers