14 lutego 2013

Moje cieniowe nabytki z Kobo

Hej.

Niedawno skusiłam się na moje pierwsze cienie z Kobo. Ogólnie jestem fanką cieni sleek i mineralnych Meow. Na razie muszę się z moimi nowymi nabytkami zaprzyjaźnić i przyzwyczaić, na pierwszy rzut pędzla :P są strasznie suche i ogólnie pyliste, czyli zupełnie inne od moich najulubieńszych ;). Dlatego dziś tylko pokażę Wam kolory, bez recenzji, bo muszę je najpierw lepiej poznać. Kupiłam 2 róże - sama nie lubię siebie w takiej kolorystyce, ale zdarza mi się czasem pomalować jakąś koleżankę i takich odcieni mi brakowało, oraz matową czerń.
A tak przedstawiają się moje nowości na zdjęciach:

Cień Kobo: odcień 202 Pale Violet


 

Niby fiolet, jednak to taki bardziej róż opalizujący na fioletowo.

 



 Cień Kobo: odcień 128 Deep Black



Czarny, głęboki mat





Cień Kobo: odcień 109 English Rose



Chłodny róż, jasny i matowy. Myślę, ze fajnie wyglądałby też jako róż na policzku






 Lubicie cienie tej firmy, czy macie innych faworytów?

23 komentarze:

  1. jeszcze nic z tej firmy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubieńców, szukam ideału i kiedyś wreszcie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy czarnego,nie wiem nawe tdo czego i do jakiej kreacji i na jaką okazje go użyc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie czarny to podstawa w sumie, prawie zawsze go przemycę, a to jako kreskę, a to roztarty z innym kolorem ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się 2 i 3, ale w planach mam zakup paletki Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Kobo cieni nigdy nie miałam, ale bardzo mi się podoba ten fiolet :) jest bardzo uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To też mój ulubiony z tej trójki :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam golden rose oraz coconut, świetna matowa biel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy prześliczny taki delikatny i ten 202 cudo!
    Mam nadzieje że zaprezentujesz nam się w tych kolorkach :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Kobo cieni nie miałam jeszcze, ale faworytów u mnie też raczej żadnych nie ma.
    Ostatnio zadowolona jestem z cienia mozaiki od Piere Rene.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się kiedyś nad nimi, ale jakoś nigdy nie trafiły "do koszyka". Dla mnie najważniejsze, żeby cienie się ze sobą łączyły, a niestety nie ze wszystkimi to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. tez zakupilam ten jasny roz ale liczylam na to ze bedzie jasniejszy, a na powiece jest naprawde wyrazisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. posiadam 2kolorki prezentowane przez Ciebie ,niestety mimo milosci do pigmentow -to na wkladach cieni zawiodlam sie ,szcxegolnie na tym o numetze 202...
    ten rozowy moze byc ..ale wole Sleeki i Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam cieni z tej firmy:D ten pierwszy ładnie wygląda delikatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sleek to też cienie mineralne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, może z nazwy tylko, skład maja mega chemiczny, co nie zmienia faktu, że są świetne ;)

      Usuń
  15. bardzo ladne cienie!
    zapraszam do siebie
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem fanką perłowych pigmentów z kobo. zwykłych też. przydają się jak chcę kolorową kreskę, to mieszam z duraline i dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten pierwszy i uwielbiam go używać bo pięknie się mieni w zależności od położenia światła ;]

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers