15 sierpnia 2013

Krem na dzień i noc regenerująco-ochronny S.O.S.

 Hej :)

Często zdarza mi się skusić na jakiś kosmetyk pod wpływem opinii innych/reklamy/składu, a później się rozczarować jego działaniem. W przypadku tego kremu było zupełnie odwrotnie. Byłam nastawiona do niego stosunkowo sceptycznie, jednak lubię testować nowości i kiedy kremik trafił do mnie spróbowałam się z nim zaprzyjaźnić. Z czasem jednak nasza przyjaźń przerodziła się w coś poważniejszego ;)


Obietnice producenta:

 

"Krem polecany dla osób w każdym wieku, że skóra bardzo sucha, z objawami ściągania i szorstkości, wymagającej bogatej, półtłustej formuły kremu.

PRO-LIPID COMPLEX – odbudowując warstwę hydrolipidową, skutecznie likwiduje suchość skóry oraż niweluje uczucie ściągania. Uszczelnia naskórek i zwieksza zdolność do zatrzymywania w nim wody. Chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi.

Olej jojoba – działa ochronnie, efektywnie nawilża i regeneruje skórę.

Filtr UVA/UVB (SPF 6) – chroni cerę przed fotostarzeniem.

EFEKTY: Od pierwszego użycia u 100 % badanych zostaje przywrócony optymalny komfort skóry, nawet tej bardzo suchej.*" źródło

Moja opinia:




Konsystencja/zapach


Krem jest lekko perfumowany, dla mnie zapach jest neutralny, nie kojarzący się z niczym konkretnym.
Krem jest teoretycznie półtłusty, ale w użyciu wydaje się bardzo leciutki.



Opakowanie:

 

Szklany słoiczek zawierający 50 ml produktu. Zapakowany w kartonik i folię ochronną. Uwielbiam opakowania przy których mam pewność, że nikt w sklepie mojego kremu nie macał paluchami.

Plusy

  • Krem wchłania się stosunkowo szybko.
  • Skóra staje się miękka i nawilżona.
  • Doskonale nadaje się pod makijaż.
  • Nie podrażnia, nie zapycha i pomimo że porządnie natłuszcza to nie powoduje błyszczenia się skóry.
  • Nadaje się do używania nawet w upały.
  • Lekka konsystencja.
  • Nawilża skórę naprawdę długotrwale, nawet bezpośrednio po myciu nie mam uczucia ściągniętej skóry.
  • Z czasem skóra staje się promienna i odżywiona.
  • Pozostawia delikatny film, który daje wrażenie długotrwałej ochrony i nawilżenia.
  • Tani i łatwo dostępny.


Plus/minus
  • Stosowałam dość duże ilości dwa razy dziennie i skończył mi się po około miesiącu.
  • Jestem dość sceptyczne nastawiona do filtra SPF 6, krem wg producenta można stosować na dzień i na noc, ale nie wiem po co mi filtr na noc, a na dzień wolałabym trochę wyższy (ale ja jestem przyzwyczajona do filtrów ponad SPF 30). Jednak zapewne jeśli ktoś nie stosuje innego, dodatkowego filtra to pewnie SPF 6 jest lepsze niż nic. Ja jednak wolałabym wersję bez filtra.
Minusy:

  • Przy aplikacji kremu należy bardzo uważać, żeby nie dostał się do oka, bo potrafi nieźle zapiec.


Jestem bardzo zadowolona z działania kremu i tak jak dotąd nie interesowałam się kosmetykami Perfecty, tak teraz czuję się skuszona i muszę się przyjrzeć całej ofercie tej marki.

Znacie ten krem? A może jesteście w stanie polecić inny warty wypróbowania kosmetyk tej marki?
Pozdrawiam N.





25 komentarzy:

  1. Z perfecty zdaża mi się używać żeli do twarzy, może i na krem przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na kremy do twarzy Perfecty, a widzę, że to błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go używam i odpowiada mi w zupełności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go. Nie jestem fanką Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mam nawet dwa różne kremy tej marki, wygrałam w ostatnim czasie i płyn do demakijażu :) Dobrze się spisuje cała trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie znam, ale lubię kremy perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Perfecta :)
    zapraszam do mnie :) nowa notka
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie, też jakoś omijam Perfecte sama nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale wydaje się godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak ja się nie lubię z produktami Perfecty.
    A fuj! Jej kremy sieją spustoszenie na mojej twarzy :(
    Co do Twojego komentarza u mnie - po toniku kurczę nigdy wcześniej nie miałam wysypu, ale widzę, że po serum cera szaleje.
    Staram się przeczekać najgorszy okres. Dam cerze z miesiąc czasu na przyzwyczajenie się. Jak to zawiedzie, to chyba odstawię. Boję się, że to nie efekt oczyszczenia a po prostu fakt, że coś cerze nie pasuje w tym serum :/

    Hahaha, czyli jesteśmy OBIE nienormalne z tymi świeczkami (lub normalne w swoim szaleństwie :P). Spokojnie, kilka moich świeczek również zwietrzało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam rok temu krem z perfecty jak byłam w ciąży,ale coś się nie polubilismy...

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam nic z perfecty, oj dawno

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście dosyć szybko się kończy ja mam teraz z Lirene i nawet do połowy nie doszłam po miesiącu. Ale za takie plusy to chyba bym przymknęła oko na tą wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj znam to jak szczypie oko po kremie-nie fajne uczucie dlatego jestem bardzo ostrożna przy smarowaniu buźki ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie mialam, ale fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Yoskine, a to przecież ta sama firma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Latem używam kremu o wyższym filtrze SPF na dzień, a na noc bez filtra - obecnie FlosLek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie przeszkadzają filtry w kremach (o ich szkodliwości możesz przeczytać na moim blogu). Perfectowe kremy miałam, ale szału nie robiły.

    Pozostaję na dłużej i obserwuję blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Perfekty :P Teraz używam kremu siarczkowego Dra Dudy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdanie Perfecta ma bardzo dobre kremy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mógłby mieć wyższy filtr, najlepiej SPF 30 ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers