13 września 2013

Jesienne złotko: Lovely - Crystal Strenght

Hej,
Ostatnio wśród lakierów królują już u mnie jesienne kolory. Po błyszczącym wszystkimi kolorami rudym przyszła kolej na złotko z numerkiem bodajże 377 (na buteleczce jest trójka, ale internety ;) pokazują, że ten odcień ma nr 377)



Jest to przepiękny odcień starego złota, lekko zgaszonego, troszkę wpadającego w zieleń. O ile ze zwykłym złotem nie czułabym się zbyt dobrze, tak ten mnie zdecydowanie przekonuje do siebie.
Lakier ma przeciętność trwałość, po 2 dniach widać już starte końcówki, chociaż z drugiej strony złotko to nie jest kolor, który miałabym ochotę, pomimo jego uroku, nosić cały tydzień na paznokciach ;)

Jak Wam się podoba takie jesienne złotko?

Pozdrawiam N

PS. tak wiem, paznokcie są pomalowane krzywo, ale przed ścięciem długich, które mnie osobiście męczą, zrobiłam zdjęcia jednego dnia wielu lakierom i krzywe złotko zauważyłam dopiero na zdjęciu.

17 komentarzy:

  1. ja tam nie zauważyłam żeby krzywo było:P kolorek super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię złoto na pazurkach, więc i ten odcień mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oł ja bardzo lubię lakiery z tej serii, mam parę kolorków, Twój bardzo fajny, bardzo jesienny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor przepiękny, ja mam z tych lakierów takie opalizujące bordo, ale z utwardzaczem z eveline pociągnął mi dłużej niż 2 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolorek, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ładny kolorek :) idealny na jesień

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ten kolorek mi się nie podoba, ale ładne pazurki masz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny idealny do miodowego sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wcale nie widać krzywego pomalowania ;)
    A kolorek fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin