9 października 2013

Granat

 Cześć Kochane :)

Ze wszystkich odcieni niebieskiego najbardziej lubię granat. Dla mnie to trochę taka kolorowa odmiana czerni, którą też uwielbiam ;) Jakiś czas temu w poszukiwaniu mojego granatu idealnego, bo jak się okazało w moich poszukiwaniach, nie tak łatwo o prawdziwie granatowy granat :D, wpadła mi najpierw do wirtualnego koszyka, a potem za pośrednictwem poczty w dłonie granatowa kredka:

NYC, o odcieniu: 935 Moody Blue

 


Są to jakby granatowe drobinki na czarnej bazie. Kredka nie nadaje się do zbytniego rozcierania, bo można wtedy stracić granat i zostać tylko z jasną czernią.


Kredka ma lekko żelową formułę. Bardzo łatwo i przyjemnie się aplikuje, sunie lekko po skórze nie trąc, ani nie rozciągając jej. Nie uczula mnie i jest względnie trwała.

Bardzo ja polubiłam, ma jednak jeden minus, który przy jej niskiej cenie nie sprawia, że lubię ja mniej. Kredka bardzo szybko się zużywa i już po jednym pomalowaniu trzeba ja strugać na nowo.


Kredka jest na dolnej i górnej powiece, miała być tylko ona, ale jakoś tak łyso mi było bez koloru na całej powiece to dorzuciłam zieleń;)


Znacie, lubicie kredki NYC ?

Pozdrawiam N

47 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień! Też lubię granaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to umiesz sie pięknie umalować :)
    cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor kredki jest piękny, ale mnie najbardziej urzekła ta zieleń, którą masz na powiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek. Świetnie zrobiłaś to oko. ;oo Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie dlatego, że jest miękka szybko się zużywa ale ja lubię miękkie kredki:) z tą marka nie miałam styczności...

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny make up, a granatowej kredki jeszcze nigdy nie miałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, warto się skusić na granat :)

      Usuń
  7. Zawsze używam klasycznej czerni, ale granat bardzo ładnie się komponuje z tym zielonym cieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj stawiam na klasyczną czerń, ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do granatu :)

      Usuń
  8. Trochę mało granatowa, ale ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na zdjęciu tak wyszła, na żywo to granacik :)

      Usuń
  9. Jak ładnie Ci ten kolor podkreślił barwę tęczówki! Mam podobną, więc też poeksperymentuję z granatem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kredka. Również lubię granatowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też musiała bym zainwestować w granatową kredkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pełno kredek w domu, ale akurat nie tej firmy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej mam mało kredek, sama nie wiem czemu, bo je lubię :)

      Usuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tych kredkach, to co zwróciło moją uwagę to Twoje pięknie pomalowane oko, też bym chciała tak umieć! :)

    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam niestety kredek nyc. w ogóle nie mam dostępu do tej marki.
    rzuciło mi się, że ślicznie zmalowałaś oczko. może masz ochotę zmierzyć się z projektem kameleon? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam na allegro za niecałe 3zł :D
      Kusisz mnie tym projektem :)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne, coś pięknego :) Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się dodać tą zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz rację, granatowy ma coś w sobie, ja równeiż uwielbiam granatowe paznokcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podwójną kredkę czerń/turkus i jak na kredkę to jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam kredek tej firmy, ale ta na oku wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers