29 października 2013

Kuracja do włosów z 40 aktywnymi składnikami BingoSpa

Hej Kochane :)

Dziś chcę przedstawić Wam moją opinię na temat:

Kuracji do włosów z 40 aktywnymi składnikami BingoSpa



Maska jest zamknięta w dużym, plastikowym słoiku, który pozwala na wybranie kosmetyku do ostatniej kropelki.


Kosmetyk ten ma mydlany zapach, nie do końca w moim guście, ale nie jest męczący.
Maska jest biała, dość rzadka, jej konsystencja bardziej przypomina odżywkę, niż typową kremową maskę.



Maska jest dostępna za 17,49 zł w: http://naturica.pl/

 Składniki aktywne:


Włosy po użyciu maski są miękkie, wygładzone i rozczesują się bez problemów. Nie obciąża włosów nawet nałożona na skórę głowy. Poprawa stanu włosów jest raczej od mycia do mycia niż na stałe, ale może i takie nastąpi po dłuższym używaniu kosmetyku (aktualnie używam tej maski około miesiąca). Nie zauważyłam, żeby wpływała w jakikolwiek sposób na wypadanie włosów, ale za to dobrze nawilża skórę głowy. Najlepsze efekty osiągam z nią, tak samo zresztą jak z innymi maskami, kiedy nałożę ją przed myciem na dłuższy czas. Maska jest ogólnie wydajna, a ogromne opakowanie czyni ją mega wydajną.



Podsumowując jest to bardzo dobra maska. Jednak nie wiem czy kupię ponownie, bo na razie zużyłam dopiero 1/4, więc pewnie będę miała ochotę wkrótce na coś nowego.

Kurację nabyłam za kupon wygrany w konkursie Rozdawajka sklepu naturica.pl, nie wpłynęło to na moją opinię o tym produkcie.




Pozdrawiam N.

50 komentarzy:

  1. ciekawa ta maseczka, nigdy jej niemialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu ja jeszcze nigdy nic nie dopadłam z Bingo Spa?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż 40 aktywnych składników? :)
    Aż się nie chce wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość tych składników faktycznie robi wrażenie:)

      Usuń
  4. Nigdy nic nie miałam z BingoSpa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maski jeszcze nie miałam, a sporo zużyć mam już za sobą tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam,ale lubie maseczki do wlosow
    moze tez sobie ja kiedys kupie x

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ta maskę, uratowała moje włosy w czasie nadmiernego wypadania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie-w Twym sklepie Emina-ta maska jest tańsza!

      Usuń
  8. ciekawa, może ona by podreperowała moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w zapasach inną maskę BingoSpa, jak się sprawdzi to pewnie kupię tą, bo kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś się skuszę. Na razie zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam nic z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa, te 40 składników aktywnych fajnie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i polubiłam, faktycznie maska jest bardzo wydajna

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnej maski z BingoSpa :) teraz czekam na paczkę bo wybrałam arganową kurację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak arganowa kuracja się sprawdzi :)

      Usuń
  15. Ja z BingoSpa miałam jedynie maski do twarzy i byłam z nich zadowolona. Do włosów jeszcze nic nie miałam, ale może pora coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ich maskę do twarzy algową i jestem zadowolona :)

      Usuń
  16. hm opakowanie wielkie, ale szkoda,że większego działania nie widać

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa, nigdy o niej nie słyszałam! Podoba mi się, że jest taka duża i wydajna. Nie lubię, kiedy kosmetyki szybko się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z jednej strony lubię testować nowości, ale z drugiej też nie lubię jak kosmetyk starcza tylko na kilka użyć.

      Usuń
  18. Jestem ogólnie ciekawa kosmetyków Bingo Spa, bo jeszcze nie używałam, więc taką maskę też bym chętnie przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło, że jesteś zadowolona z maski:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie wpływa na wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za konsystencją masek Bingo Spa, są dla mnie trochę za rzadkie :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że zapachem się nie popisali w tej masce, nie ma to jak piękne zapachy Biowaxa na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam jestem fanką Kallosa! Maski są bardzo duże, wydajne i tanie jak barszcz a dają super efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczki do włosów jeszcze od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie można taką znaleźć? bo nie widziałam u nas w sklepach typu ross.


    zajrzyj do nas ;)
    pozdrawiam, martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest dostępna w internecie, a stacjonarnie to różnie, trzeba poszukać, bywa w hipermarketach, osiedlowych drogeriach, czy sklepach zielarskich.

      Usuń
  26. Mi najbardziej podpasowala maska z Alterry z granatem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile masz maski.....wow ..podziel się :)

    ciekawe jak sie na dłuzsza mete sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyda mi sie Twoja opinia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie wieeeeelkie maski :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie dopatrzylam sie w skaldzie 40 skaldnikow aktywnych :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jakoś do bingospa podchodzę sceptycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie byłaby zbyt bogata ta masak ; /

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się świetnie, choć takie duże pojemności też mnie nudzą, wydajność wysoka, używam, używam, a ona ciągle jest ;) No ale to też zaleta, na długo wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedyś się skuszę bo nie miałam jeszcze nic do włosów z bingo

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers