27 lipca 2014

Paese Mini Me 147

Hej

Dzisiejsza notkę miałam napisać wczoraj, ale cały dzień spędziłam na zakupach i po powrocie nie miałam już na nic siły. Zakupy niekosmetyczne, poza jednym pudrem, więc nie mam czym się chwalić na blogu:)

Za to mogę się pochwalić, że udało mi się ostatnio wygrać rozdanie u http://makijazowyswiatsylvii.blogspot.com.
Jedną z nagród był lakier Paese Mini Me 147. Dawno nie miałam takiego mlecznego koloru lakieru. Ostatnio zawsze gdy chciałam, żeby mani był delikatny, to wybierałam jasny szary.




Nałożyłam 4 warstwy (bo trochę smuży) w piątek, dziś już powoli widzę początki startych końcówek.

A oto całość mojej wygranej, niestety mój listonosz chyba mnie nie lubi, bo trochę pokruszył mi cień:P


46 komentarzy:

  1. Kolor fajny, ale do 3 warstw bym nie miała cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to do końca mój kolor, chyba źle bym się z nim czuła...
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naturalnie :) Podoba mi się :) Ale też bym nie miała cierpliwości na 4 warstwy lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor delikatny i bardzo ładny ale to warstwowanie męczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz długaśne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, lecz szybko oddałam koleżance, ponieważ to nie kolor dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, ale nie jestem wystarczająco cierpliwa do nakładania tylu warstw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, szkoda, że trzeba nałożyć 4 warstwy

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek nie dla mnie niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcień jest super, ale szkoda, że trzeba nałożyć aż 4 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie delikatne kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, ale dla mnie krycie jest fatalne :( Bo mnie nawet 6 warstw nie zadowala :D Ale kolor fakt faktem piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, 4 warstwy, a dalej widać wprawdzie lekko, ale jednak smugi.

      Usuń
  13. Delikatny, dziewczęcy i śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na paznokciach wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej :) Taki mleczny roz bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranej! :) tylko ta poczta polska, ech... -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na cztery warstwy to kiepsko wygląda, zresztą ja bym nie miała cierpliwości do takiej ilości warstw. U mnie trzecia warstwa wyprowadza mnie z równowagi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej, a cóż to takie kolorowe coś? :)

    A co do lakieru, cztery warstwy trochę duużo, ale barwa bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk do ust:)

      No trochę dużo tyle warstw, zwłaszcza, że i tak jakieś smugi zostały.

      Usuń
  19. Ładnie się prezentuje na paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. ale dużo warstw :-) uwielbiam takie kolory na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow 4 warstwy? Kolorek całkiem nie zły, ale dla mnie tak łoo wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 warstwy... nie na moje nerwy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje w sumie tez nie, na co dzień pewni bym 3 zrobiła i najwyżej chodziła z lekkimi smugami, ale do zdjęcia nie wypada:D

      Usuń
  23. 4 warstwy to trochę dużo, ale wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek jest cudowny:) To absolutnie moje klimaty kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolorek, ale 4 warstwy to dla mnie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo subtelnie, ale ładnie:) szkoda,że trzeba się tak przy nim namachać tym pędzelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje!
    kolor ładny, szkoda że krycie takie słabe..

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pozytywny post!
    Mam nadzieję że zostaniesz przy takiej tematyce postów kochana ! :*
    Obserwuję i mam nadzieję że wpadniesz do mnie! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. chce taki :C

    http://doska-style.blogspot.com Klikniesz w linki pod ostatnim postem☻♥?

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię takie naturalne kolorki, ale jak dla mnie 4 warstwy to o 2 za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj niedobry ten listonosz :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubie takich mlecznych kolorów, własnie za te smugi. Większość tak chyba ma.

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie takie odcienie nie prezentują się korzystnie. No chyba, że w połączeniu z białym lakierem i do frenczu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie się prezentuje na pazurkach ;)
    Mam trzy lakiery z tej serii MiniMe, ale w ciemniejszych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię czasem przybastować z kolorami i maznąć coś mlecznym kolorkiem. Do frenach byłby idealny, ale ilość warstw nieco odstrasza..

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers