10 września 2014

Włosowa aktualizacja-wrzesień

Właściwie to tytuł nie do końca pasuje, bo ciężko aktualizować coś o czym jeszcze nie pisałam. Moje włosy pojawiały się na blogu kilkukrotnie, ale nie było jak dotąd notki o długości, planach pielęgnacyjnych itp. Nawet ja sama nie mam pojęcia ile cm średnio rosną moje włosy w miesiącu. Wiem tylko, że coś na pewno rosną, bo co jakiś czas je podcinam. Ba nawet je czasem mierzę.




Ogólnie trzymam się aktualnej długości (Dłuższymi bym nie pogardziła, ale są na to za cienkie. W sumie to nawet ta długość już podkreśla, że są cieniutkie i mam tego świadomość, ale ja lubię długie włosy.). Z reguły  co jakiś czas je mierzę i gdy najkrótsze pasma przy twarzy mają 60 cm to je ścinam o 3-6 cm i tak w koło od jakiegoś czasu.


Aktualnie moje kontrolne pasemko ma równe 60 cm, tył jest sporo dłuższy, ale nie mam pojęcia jak go zmierzyć, żeby za każdym razem mierzyć ten sam odcinek. Jakby nie było chciałabym już podciąć włosy, ale poczekam równy miesiąc i zobaczę z ciekawości ile  urosną.


Przy okazji możecie "podziwiać" w tle mój  nowy kolor ścian:D

Włosowe plany na ten miesiąc:
  •  Zmierzyć w końcu miesięczny przyrost.
  • Kupić i wyprubować w końcu gencjanę i zobaczyć czy i na ile jest w stanie ochłodzić mój kolor włosów.
  • Zużywać szybciej moje zapasy półproduktów do włosów. Stosowanie masek, olejowanie, czy płukanki- to coś o czym zawsze pamiętam, ale często zapominam je wzbogacać półproduktami, których zdążyłam sobie narobić spore zapasy i od czasu do czasu wyrzucam coś przeterminowanego.
  • Zaczyna się już czas swetrów i wkrótce szalików, które bardzo plączą mi włosy na karku. Planuję więc bardziej zadbać i nakładać większe porcje masek do spłukiwania na włosy nad karkiem, zaraz przy skórze, bo zazwyczaj je pomijam, a także stosować tylko na te partie produkty bez spłukiwania.
  • Nie obraziłabym się, gdyby do końca miesiąca przestały wypadać mi włosy, ale to raczej niemożliwe, więc bezstresowo, dla własnego zdrowia psychicznego, przyjmę za pewnik, że nie przestaną, ale za to będę tradycyjnie coś wcierać, żeby jakieś nowe też wyrastały. Aktualnie jest to wcierka z liposomami.

Chcecie w następnym poście przepis na działającą (przynajmniej na mnie:P) ziołową wcierkę na porost włosów?
-

63 komentarze:

  1. Piękne masz włosy, tylko podziwiać! Ja mam troszkę dłuższe, i też sprawiają niesamowite problemy czasami:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak potrafią przysporzyć problemów, jak miałam kiedyś dłuższe to już w ogóle nie wygodnie było, nawet kilka razy je zamkiem od torebki przycięłam:D

      Usuń
  2. Ale masz długie i piękne włosy. Też mam zamiar wypróbować gencjanę. Jestem ciekawa jakie da efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*
      Ja już od dawna planuję ją wypróbować i jakoś ciągle mi nie po drodze, te z jestem ogromnie ciekawa jej efektów, widzialam na zdjęciach, że potrafi całkiem mocno zafarbować:D

      Usuń
  3. piękne włosy i absolutnie nie powiedziałabym, że są cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niestety centymetr krawiecki prawdę powie i kilka mm ponad 6cm w kitce to są cienkie włosy;)

      Usuń
  4. cudowne włosy, podoba mi się ich lejąca struktura, są takie gładkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja bym je chętnie zamieniła na takie piękne loki jakie Ty masz:)

      Usuń
  5. Śliczne włosy, wcale nie wyglądają na cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po prostu grubo wychodzą na zdjęciach:D

      Usuń
  6. I ja mam nadzieję, że mi przestaną wypadać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam za nas kciuki, żeby w końcu przestały:)

      Usuń
  7. Masz piękne,długie włosy. I są idealnie gładkie ,też bym chciała żeby moje tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie właśnie często irytują, że są tak gładkie, bo przez to są bardziej klapnięte i bez objętości.

      Usuń
  8. piękne włosy -ja bardzo chętnie poproszę przepis ziołowej wcierki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) też marzy mi się taka długość, ciekawe jak to się skończy, też mam cienkie włosy. Na razie są takie trochę za łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu i Twoje też tak urosną:) Ja doszłam do wniosku, że jeśli nie stylizuję włosów (a tego mi się robić nie chce), to czy mam długie czy krótkie to i tak widać, że są cienkie, wiec równie dobrze mogę nosić długie:D

      Usuń
  10. Ale masz śliczne, długie włosy!
    Ja muszę swoje podciąć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, moje też wymagają już podcięcia, ale jeszcze miesiąc poczekam.

      Usuń
  11. Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz cudne włosy :). Chętnie poznam przepis na wcierkę. A nuż mi się kiedyś przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zabiłabym żeby miec juz takie włosy jak TY !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne wlosy, i wygladaja tak zdrowo :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć tak długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu pisać masz pięknie włosy.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje włosy są przepiękne! Sezon szalikowy tez mnie martwi, moje włosy plączą się od nich masakrycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie długie ale piękne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne włosy zazdorszczę :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU ;)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Lo matulu, przepieknie sie prezentuja :)!!! Jakie za cienkie na zapuszczanie??? Wogole nie widac, ze sa cienkie, a jesli nawet, to co z tego ;)? Nie wpominajac, ze maja wizualnie taka objetosc, w dodatku od gory po koncowki, jakiej niejedna grubowlosa Ci pozazdrosci (ja ;)) :) 3mam Kochana kciuki za ustanie wypadania!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne - długie, geste i błyszczące - włosy marzenie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz piękne długie włosy :) Kolor też śliczny! Zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie masz wspaniałe włosy :) Chciałabym takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie grube włosy :o
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne włosy:) ja zapuszczam właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też bym takie chciała mieć ;) marzenie ściętej głowy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łooo masz takie piękne zdrowe włosy że szok, nie chce nic mówić, ale takie włosy to właśnie moje wymarzone włosy ale z uporem moich kłaków to pewnie osiągnę coś takiego za 10 lat :D Zazdraszczam więc przeokrutnie. Już Ci mówiłam, że musisz częściej pokazywać siebie? Teraz żądam częstszego pokazywania Ciebie i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam:P
      Jestem pewna, że Twoje włosy będą tak długie i na pewno ładniejsze od moich za o wiele krócej niż te 10 lat:) Z tego, co pamiętam to już masz całkiem długie włoski i są w coraz lepszym stanie:)

      Usuń
  28. Masz piękne włosy i jakie długie :) Wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale zdrowe :D zazdroszczę ci takich włosów :D !

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie mi uświadomiłaś, że moje włosy prawie w ogóle nie wypadają! Życzę powodzenia w zrealizowaniu postanowień :-) PS Masz piękne, zdrowe i lśniące włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są, a jak lśnią!!

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaaa <3 jakie masz piękne włosy! Zazdroszczę, moje nigdy takie nie będą :( są cienkie i gęste się już nigdy nie zrobią :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow ! jakie Ty masz śliczne, długie włosy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o matko, jakie śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie mega włosy! WOW, naprawdę zachwycają. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin