22 grudnia 2014

Przesyłkowo

Dziś kolejny post z moimi grudniowymi nowościami. Pokażę Wam co będę testowała, małe zakupy i wygrane.

Na początek paczuszka z firmy Fitomed. Jak dotąd byłam zadowolona z wszystkich używanych kosmetyków tej marki. Z ogromną przyjemnością przetestuję więc Krem Tłusty Tradycyjny- idealnie nada się na zimę, oraz Olej ze słodkich migdałów. Z tego co zauważyłam to dość popularny olej, a ja pomimo, że sporo olei już przetestowałam, jakoś jeszcze nie miałam okazji tego spróbować. Jestem  ciekawa jak się u mnie sprawdzi, zwłaszcza na włosach.




Ostatnio dopisało mi też trochę szczęście, bo otrzymałam dwie urocze paczuszki z wygranych w rozdaniach.

Pierwszą przesłała mi Pepa z bloga, a drugą Kasiaaa . Na blogi obu Dziewczyn Was serdecznie zapraszam.


Od Pepy otrzymałam też śliczna kartkę.  Ciekawe czy będzie w tym roku taka biała zima, u mnie dziś od rana do tej pory ciągle pada deszcz. Nie przepadam jak jest mi za zimno, ale to błoto i brak słońca coraz bardziej mi zaczyna przeszkadzać i nawet dość wysokie, jak na tę porę roku, temperatury nie zachęcają do wyjścia z domu.


Na koniec moje małe zakupy. Jakoś mnie tak wiosennie naszło tej zimy i zaopatrzyłam się w kilka lakierów w pastelowych kolorach :) Kupiłam też wzorniki, którym najwyraźniej się rozdwajają paznokcie :D


To by było na tyle z nowości. Udało mi się dziś w końcu zmobilizować i zrobić balsam do ust, oraz różany krem, więc wkrótce postaram się zamieścić o nich DIY.

Przypominam, że jeszcze do jutra, czyli 23 grudnia możecie się zgłaszać w moim rozdaniu.



Pozdrawiam:)

48 komentarzy:

  1. peelingu z Joanny na pewno nie będziesz żałować :) i ma bardzo energetyczny zapach :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pełno fajnych rzeczy :) miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle ciekawych rzeczy do przetestowania, że nie wiedziałybyśmy co pierwsze wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wygrane, no i jakie ładne kolorowe lakiery:) to mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości :) uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) obserwuję i jak masz ochotę to zapraszam do mnie na moje PIERWSZE ROZDANIE POZDRÓWKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że przesyłka jest już u Ciebie :-) Miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, uwielbiam olej z migdałów

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych :) Lakiery mają śliczne kolory, świetne wzorki z nich będą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemna paczuszka od Fitomed :) Kosmetyków Balea nigdy za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest co testować:)

    Zapraszamy serdecznie na konkurs Pharmaceris - już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje wygranych ;) sporo Ci się tego trafiło ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech się wszystko dobrze sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery mają cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemna paczuszka, mam ochotę na peeling z Joanny właśnie o zapachu pomarańczy, bo mam już grapefruita, który jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości, Balei zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej :-) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) i miłego i owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe paczuszki :) też chętnie bym takie przygarnęła ! Czekam z niecierpliwością na wyniki Twojego rozdania bo także biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz tylko pozostaje testować kosmetyki z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego olejku z migdałów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy :) Przyjemnego użytkowania!
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę miłego testowania! :)

    I widzę żele Balea z limitowanej edycji. Jestem niesamowicie ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z Fitomed też zaczęłam używać olejek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie ten krem. Ja miałam nawilżający pomarańczowy i był rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje wygranych Kochana, swietne przesylki :) Kosmetyki Fitomed rowniez mnie bardzo ciekawia, wiec zycze udanych testow i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego testowania ;) Najbardziej jestem ciekawa Fitomedu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo ale fajnie zobaczyć paczkę w końcu u Ciebie :D. Ja za zimą jakoś nie przepadam, ale na Święta i w Nowy Rok mogłoby być tak biało jak na tej kartce! Dopiero by wszystkie dekoracje ładnie wyglądały. A później mogą już się robić pączki na drzewach i przychodzić wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rzeczy! Lakiery najśliczniejsze :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam oleje ze słodkich migdałów !! a ten Lemax cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne przesyłki....a kolorki lakierów fajneeee :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super przesyłki :) Lakiery super odcienie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. White passion - ma piękny zapach, chociaż bardziej podoba mi się limitka: połączenie pomarańczy z wanilią, jest tak zimowa i otulająca, idealna na święta ;) I ten tusz, który można wygrać u Ciebie w rozdaniu to jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. sporo ciekawych rzeczy:) zaintrygował mnie ten peeling :)
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne nowosci!
    Tez musze kupic wzorniki, ale planuje te w patyczkach, bo mozna od razu opisac i porownac kolory!

    Sloneczka planuje w przyszlosci pokryc zdobieniami ;)

    Niestety firmy fitomed jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  37. Sporo nowości! :)
    Na śnieg niestety na razie się nie zapowiada :( ale może za jakiś czas spadnie jakiś biały puch ;)
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do wzięcia udziału we włosowej zabawie ;)
    http://elle88dw1.blogspot.com/2014/12/34-tag-wosowe-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers