19 marca 2015

Nowości, czyli co bedę testowała :)

Hej Kochane:)

Ostatnio otrzymałam dwie paczuszki z kosmetykami do testów. Pierwszą z nich była przesyłka od Fitomed. Są to dwa kremy- nowości firmy. Mój krem Nr 12 do cery tłustej i trądzikowej powędruje do mojej siostry, a Mój krem nr 11 do cery tłustej i mieszanej chcę sama wypróbować. Na wiosnę wracam do stosowania wysokich filtrów, bo zima sobie je trochę odpuściłam. Potrzebuję więc jakiegoś naprawdę bardzo lekkiego kremu pod krem z filtrem. Moje ulubione kremy, które zazwyczaj używam są cięższe i bardziej odżywcze, więc z dodatkowym filtrem stanowią za ciężka warstwę. Mam nadzieję, że Nr 11 się u mnie w takiej roli sprawdzi :)


Druga paczuszka zawierała Olejek do demakijażu marki Resibo. To nasza polska marka, tworząca kosmetyki naturalne i w 100% wegańskie. Opakowanie jest przeurocze i nadaje się do ponownego wykorzystania np. na pędzle.


Mam nadzieję, że produkty się sprawdzą. Miałyście któryś z nich?

69 komentarzy:

  1. Marzy mi się jakiś kosmetyk Resibo...
    Muszę w końcu zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremiki i u mnie, jeden trafi do mego męża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie jest świetne, takie 'naturalne'. :) a firmy nie znam, niestety. Ale i tak krem przeznaczony do innego typu skóry niż mój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów ale ten olejek może być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych firm, ale życzę udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam,ale Tobie życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje kremu nr 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Fitomed lubię, a Resibo bardzo mnie ciekawi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam, ale życzę miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam olejku do demakijażu, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Firma Resibo mnie zaciekawiła, wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh strasznie mi się podobają opakowania produktów firmy rasibo. Będę musiała kiedyś coś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy z Fitomedu bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile ja sie od Was dowiaduje. Kompletnie nie znam 90% marek, o których mówicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłych testów :) ciekawią mnie zwłaszcza kosmetyki resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego testowania, bede wypatrywać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic z tych rzeczy nie miałam, ale jestem ciekawa tych kremów z Fitomedu, bo ich żel i tonik do cery tłustej uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy :) Ten olejek musi być wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten olejek mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego z nich nie miałam, ale jestem ciekawa jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miłego testowania :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fitomed tez mnie bardzo ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczególnie czekamy na recenzję olejku do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak się sprawdzi olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem tej nowej polskiej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. miłego testowania zyczę. :) Mnie ciekawi olejek!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie znam nic z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa tych kremów, ostatnio mam problemy z cerą i nie mogę sobie za bardzo poradzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłych testów i czekam na recenzję, zwłaszcza olejku do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawi mnie marka resibo więc daj znać jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że dasz znać, jak krem nr 12 u siostry będzie się sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Olejek do demakijażu wygląda cudownie! Co do kremów - nie dla mojej skóry, bo mam suchą...ciekawe, czy mają też taką serię;)

    OdpowiedzUsuń
  35. z kremem fitomed miałam bardzo złe doświadczenia :( natomiast ten olejek bardzo mnie zaciekawił! czekam na recenzję i chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie miałam, ale z chęcią przeczytam Twoją recenzję :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Opakowanie resibo naprawde przeurocze :) ciekawe jak bedzie ze sprawdzalnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam żadnego. Opakowanie olejku Resibo jest przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam tych produktów:) miłego testowania, ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję że testy będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiałabym wypróbować ten do cery tłustej i trądzikowej :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kosmetyki Fitomedu!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe kosmetyki, choć przyznam że ich wczesniej nie znalam :)
    milych testów :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Te kremy Fitomed to chętnie bym wypróbowała obydwa ;-) Tylko dylemat mam który jako pierwszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawa jestem, jak się spisze Mój krem Nr 12 do cery tłustej i trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń
  46. czekam na recenzję tego do cery tłustej i mieszanej!

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam wykorzystywać później takie opakowania właśnie na pędzle :p

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers