21 listopada 2015

Idealnie jesienna kredka: Golden Rose Emily nr 104


Hej Kochane

Dziś o kredce, która ma większość cech idealnego kosmetyku: jest dobrej jakości, w miarę łatwo dostępna i w przyjaznej dla portfela cenie. Swoja kredkę zamówiłam zupełnie w ciemno, bo kliknęłam inny odcień w drogerii internetowej i po wpłacie otrzymałam telefon, że tego odcienia nie ma. Nie chcąc robić komuś zachodu ze zwrotem tych kilku zł i mając ochotę wypróbować jakąś  kredkę Golden Rose, bo czytałam o nich sporo dobrego, poprosiłam w ciemno o jakąś inną i z kilku zaproponowanych wybrałam brązową, która okazała się być idealnie jesiennym odcieniem. 


 
To przepiękny odcień ciepłego brązu z mnóstwem drobnych i delikatnych drobinek w złoto miedzianym kolorze. Nie jest to żaden brokat, jednak wykończenie jest zdecydowanie błyszczące.


Kredka jest bardzo miękka, żelowa, delikatnie sunie po powiece. Nadaje się zarówno do zrobienia kreski, jak i używania na całą powiekę jako cień lub baza pod cienie, bo bardzo łatwo się rozciera. Na powiece jest bardzo trwała, nie zbiera się w załamaniach. 

Po robieniu swatchy miałam problem ze zmyciem jej z ręki wodą z mydłem i nie obeszło się bez tarcia. Z oczu jednak z pomocą płynu do demakijażu schodzi bezproblemowo. Ze względu na konsystencję, bardzo przyjemnie nakłada się ją na linię wodną, ale ze względu na kolor tak jej nie nosiłam, tylko przetestowałam i zdecydowanie muszę kupić inne odcienie nadające się na te okolice, bo wyjątkowa miękkość kredki i brak zadziorków po ostrzeniu sprawia, że wydaje się bardzo dobra właśnie do linii wodnej.   


Ze względu na miękkość dość często wymaga ostrzenia i szybko się pewnie skończy, jednak przy tak niskiej cenie nie jest to żadnym minusem. Kredka kosztuje około 5 zł i chyba nawet widziałam kilka odcieni na allegro za niecałe 4 zł.

Jak ogólnie średnio lubię siebie w takich brązach, ale ten jest tak uroczy, że czasem go przemycam w makijażu. Ten odcień zdecydowanie zachęcił mnie do kupienia kilku innych kredek tej marki.  Zdecydowanie muszę też wypróbować ich kredki do ust, bo nawet ta jest tak delikatna i prawie kremowa, że można by ją tak używać.




PS. Zwyciężczyni konkursu się nie zgłosiła, więc jeszcze raz przejrzę zgłoszenia i wieczorem podam nową osobę.

50 komentarzy:

  1. Do niebieskich oczu by pięknie pasowała, chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam takiej kredki, tylko w bordowym kolorze i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze. Fajny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :) Sama od długiego czasu używam tylko kredki czarnej i nieco tym znudzona, myślę o wypróbowaniu nowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor naprawdę niezły. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. <3 Golden Rose zawsze wie, co dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentuje aczkolwiek to nie nasz kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest bardzo ładny - stonowany i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie kolor i cena. Jeżeli jeszcze jest dobra to pełnia szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też niekoniecznie mój kolor, ale coraz częściej słyszę o GR aż się chyba skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie cudnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna! Uwielbiam takie ciepłe odcienie brązu mieniące się na miedziany kolor :) Cudo, po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest piękny, a golden rose ma bardzo dobre kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor , chociaż sama używam tylko czarnej kredki do kresek

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie nieoczywiste brązy :) a GR ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kolor, czaję się na jakąś ich kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor kredki i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam taką w innym kolorze i byłam zachwycona trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest prześliczny. Lubię brązy i beże, a ta się tak ślicznie mieni, że nie sposób jej nie polubić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny odcień i faktycznie pasuje do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesli brak zadziorkow, to zdecydowanie cos dla mnie, choc faktycznie w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za brązami...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękny kolor :) Już od jakiegoś czasu mam ochotę kupić kilka rzeczy a stoisku GR , no ale niestety w mojej okolicy są tylko lakiery z GR .

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię brązowe kredki, ale w bardziej chłodnym odcieniu :) ta jest chyba dla mnie zbyt miedziana. Za 5 zł to nawet jak szybko się skończy to nie problem dokupić drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam kredki z Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  27. boska kredka, przydałabym mi się, taki piękny kolor! ^^

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers