17 czerwca 2017

Lakier Lovely Fast Dry nr 5


Hej Dziewczyny :)

Ostatnio na moim blogu dość mocno lakierowo się zrobiło. Po prostu wykorzystałam czas pomiędzy nakładaniem hybrydowego lakieru na porobienie zdjęć zwykłych lakierów. :D Mam nadzieję, że ta mała monotonia Wam nie przeszkadza. :)

Lakier Lovely z serii Fast Dry nr 5 ma jakiś czas temu podobno modny kolor Marsala, który dla mnie jest po prostu bordowym. :D Wymaga 2 warstw do pełnego krycia.

Wysycha dość szybko. Ze względu na ciemny kolor najmniejsze stracie z końcówek jest bardzo widoczne, więc wytrzymuje na paznokciach w idealnym stanie 2 dni. 


Lubicie odcienie czerwieni na paznokciach?

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek, lubię taki kształt paznokci i sama taki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień lubię, choć ta wydaje mi się trochę zbyt ciemna dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, głęboki, intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na naszych łapkach lakiery Lovely wytrzymują maksymalnie dwa dni... ale kolor wart jest grzechu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te lakiery :) Niedrogie, bardzo ładne kolorki a u mnie trzymają się całkiem nieźle <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) Moja mama na pewno chętnie by go nosiła, ja wolę nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień! U mnie niestety lakiery Lovely są bardzo nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)
    Masz piękną płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już się przerzucam na hybrydy w większości. Ale odcień super :) Ja uwielbiam czerwone kolory, ew jakiś fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że lubię czerwienie :) Często na taki kolor maluję paznokcie, obecnie mam jednak lakier miętowy :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin