13 czerwca 2017

Sukienka z Zaful


Hej Dziewczyny :)

W poprzednim poście pokazywałam Wam bluzkę ze sklepu Zaful, a teraz pora na sukienkę. Jest ona w moim ulubionym fasonie w kształcie litery A. Wybrałam bardzo kolorową sukienkę, jest chyba najbardziej barwnym elementem garderoby, który miałam od lat. :D Jakoś dotąd unikałam, takich kolorów. Podoba mi się fason, dobrze dobrałam rozmiar, jedyny minus tej sukienki: dość mocno się gniecie. Wyprasowałam ją, powiesiłam w szafie, trochę tam zbyt mocno stykała się z innym ubraniem i już jest od nowa pogięta. Nie wiem, czy później nie będzie przez to brzydko marszczyła się np po dłuższym siedzeniu. 

 

Lubicie takie kolorowe sukienki?

Pozdrawiam

  white see through dress


PS: Na blogu Zaful trwa aktualnie rozdanie, bo sklep kończy 3 lata :) Tutaj macie link do bloga: zafulofficial.wordpress.com/
Zachęcam do zajrzenia

 ....................................................................................................................................................
Zaful 3rd Anniversary blog giveaway

My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/

Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name truskawkowakawa after participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!

7 komentarzy:

  1. Ładna sukieneczka, tylko szkoda że tak się gniecie, nie lubię takich materiałów :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z tym gnieceniem się to prawdziwa plaga....kiedyś sobie powiedziałam, że nie będę kupowała ubrań ktore się gniotą ale jak nie kupić czegoś co bardzo nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lato świetna sukienka. Ja uwielbiam kolory :) Krój bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. 99% moich sukienek jest biało czarna, ta jest bardzo ładna, typowo letnia

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin