1 sierpnia 2018

ShinyBox Lipiec 2018 Summer Vibes



Hej Dziewczyny

Lipiec już za nami, więc pora na recenzję nowego ShinyBoxa. Od razu zdradzę, ze zawartość przypadła mi do gustu. Co się znalazło w pudełeczku? Zapraszam do wpisu. 


 
Raisin Zestaw naklejek wodnych na paznokcie
Średnia cena: ok. 5,00 zł / zestaw 


Naklejki na paznokcie były już w jednym z wcześniejszych pudełek, oczywiście jest mnóstwo wzorów, więc łatwo trafić na inne i mi się to też udało. Cieszę się ogromnie, że znowu pojawiły się w pudełku. To niby taki drobiazg, ale dosłownie je kocham, pozwalają cieszyć się oryginalnie wyglądającym manicure zrobionym samodzielnie w domu, nawet takiemu beztalenciu paznokciowemu, jak mi. Wierzcie mi na słowo, czasami mam nawet problem, żeby nie pozalewać skórek lakierem, a dzięki takim naklejkom mogę mieć na paznokciach małe dzieła sztuki. Świetny produkt. Miłością do naklejek zaraziłam też siostrę. Jest ogromny wybór wzorów, od eleganckich koronkowych czarnych wzorków na przezroczystym tle, aż po łapacze snów, jaskrawe kwiatki, czy piórka. Znajdzie się coś dla każdego.


 
Fa Antyperspirant w sprayu Island Vibes Fiji Dream
Średnia cena: 8,19 zł / 150 ml 


„Odkryj antyperspirant Fa Island Vibes Fiji dream o zapachu arbuza i kwiatu ylang-ylang. Formuła z technologią Duo Release zapewnia długotrwałą ochronę przed przykrym zapachem aż do 48h. Nie zawiera alkoholu. Przeciwdziała powstawaniu plam.”

Ja ostatnio wolę kombinację bezzapachowego antyperspirantu i perfum, jednak antyperspirant FA ma przyjemny słodko-orzeźwiający zapach, więc na pewno go przetestuję. Zwłaszcza ciekawi mnie, to czy naprawdę nie zostawia plam, bo większość moich ubrań jest czarna, lub w innych ciemnych kolorach i nie znoszę, gdy antyperspirant je niszczy. Na razie zrobiłam mu mały test( który robię każdym antyperspirantom, zbyt wiele ubrań już zniszczyły mi te pozostawiające ślady) psikając na rękę i pocierając czarna szmatką, efekt jest obiecujący.


 
COLLIBRE Swiss Collagen Drink
Średnia cena: 9,00 zł / 140 ml 


„Collibre Swiss Collagen Drink to płynny kolagen o smaku owoców tropikalnych. Kolagen, zwany BIAŁKIEM MŁODOŚCI i witalności, tworzy „konstrukcję” dla wszystkich tkanek człowieka. Bierze udział w podstawowych funkcjach życiowych niemal wszystkich układów i narządów. Po 25 roku życia organizm ludzki stopniowo traci zdolność jego odbudowy. Nie jesteśmy w stanie zablokować tego procesu, jednak możemy go spowolnić poprzez suplementację kuracjami kolagenowymi. Produkt pasteryzowany. Zalecana dzienna porcja do spożycia: 140 ml przez minimum 4 tygodnie. Mix. rodzajów.”

Ja akurat nie stosuję takich produktów, więc dam go razem z kodem rabatowym komuś do przetestowania. Jednak ogólnie zapowiada się ciekawie, cena za jednodniową porcję też nie jest wygórowana i zalecana minimum 4 tygodniowa kuracja nie będzie dużym obciążeniem dla portfela. Jeśli lubicie takie kuracje, to warto się przyjrzeć temu kolagenowi.


 
Biotaniqe Maska Lift & Ultra Clean
Średnia cena: 4,79 zł / 2x5 ml


"To unikalne połączenie dwóch specjalistycznych Masek. Maska Ultra Oczyszczająca nałożona w strefie T dzięki połączeniu Aktywnego Węgla i glinki Kaolin zdetoksykuje i zmatowi cerę oraz zredukuje widoczność porów, natomiast Maska Liftingująco-Odmładzająca wykorzystuje przeciwstarzeniowe działanie filtrowanego wyciągu ze Śluzu Ślimaka, regenerując, wzmacniając i nawadniając skórę. Jeden produkt - kompleksowa pielęgnacja!"

Miałam inne maski tej marki i bardzo dobrze je wspominam. Pamiętam, że zwłaszcza części oczyszczające były wręcz genialne. Myślę, że ta będzie równie dobra.

 
Hello Nature Masło do ciała Olejek Kokosowy
Średnia cena: 24,99 zł / 250 ml




"Masło do ciała OLEJEK Z KOKOSA, daje poczucie głębokiego nawilżenia, skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku."

Produkt wymienny (1 z 6).

Bardzo lubię masła do ciała, bo mam suchą skórę i zwykłe balsamy są dla mnie zazwyczaj niedostatecznie odżywcze i natłuszczające.
Na pewno zużyję ten kosmetyk. To dla mnie pierwsza okazja do wypróbowania tej marki. Na razie mogę powiedzieć, że podoba mi się opakowanie i przyjemny ciepły i lekko kokosowy zapach kosmetyku.



 
Stara Mydlarnia Argan krem do rąk i paznokci
Średnia cena: 17,00 zł / 75 ml 


"Odżywczy krem z olejem arganowym do pielęgnacji suchej i delikatnej skóry rąk oraz łamliwych i kruchych paznokci, zawierający bogactwo składników pochodzenia naturalnego. Egzotyczne masło Karite wraz z olejem arganowym zapobiegają utracie wody z naskórka, opóźniając procesy starzenia i poprawiając kondycję skóry i paznokci. Dla kompleksowego odżywienia recepturę uzupełniono o proteiny jedwabiu, witaminy B5 i E oraz alantoinę."

Kosmetyk wymienny z produktami marki Bishojo (1 z 3). 



Bishojo Krem wodny nawilżający dzień/noc
Średnia cena: 39,99 zł / 30 ml 

"Nasyca skórę nawilżeniem, zmiękcza i błyskawicznie wygładza. Likwiduje uczucie napięcia skóry, reguluje równowagę hydrolipidową naskórka. Lekka wodna konsystencja natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych."

Kosmetyk wymienny z produktem marki Stara Mydlarnia i kosmetykiem marki Bishojo (1 z 3).

Jako ambasadorka ShinyBox otrzymałam oba produkty. O kremie do rąk mogę na razie powiedzieć tylko tyle, że ma obiecujący skład i piękne opakowanie- mam słabość do tubek w takim stylu. Mam otwartych kilka kremów do rąk, ale ten powędruje do zapasów i na pewno kiedyś go użyję.
Za to krem Bishojo kiedyś testowałam i produkty tej marki znam i lubię. Zwłaszcza te wodne kremy są świetne. Wchłaniają się błyskawicznie, bardziej przypominają serum niż krem i doskonale nawilżają. Na pewno zużyję ten kremik.

 
Tria Krem ujędrniający
Średnia cena: 49,95 zł / 50 ml 



"Delikatna konsystencja kremu, świeża biel i przyjemny zapach powodują że poranna pielęgnacja staje się przyjemnością. Starannie dobrane składniki aktywne, użyte w idealnych proporcjach powodują, że krem jest rekomendowany jako baza pod makijaż."

Kosmetyk wymienny z kremem regenerująco - nawilżającym marki Tria.

Na pewno zużyję ten krem, chociaż na razie poleci do pudełka z zapasami. Jednak bardzo lubię ,gdy w pudełkach pojawiają się kremy do twarzy, bo to jedna z podstaw jej pielęgnacji.



Oczywiście w pudełku nie mogło zabraknąć też próbki i kodów rabatowych.

Tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka. Myślę, że pudełko jest bardzo fajne. 


Wartość pudełka wielokrotnie przewyższa cenę zakupu boxa. Zawartość jest bardzo uniwersalna i raczej każdemu przyda się większość z tych produktów. Ja najbardziej cieszę się z naklejek, kremu Bishojo i masła do ciała. Resztę produktów, poza kolagenowym drinkiem, który powędruje do kogoś innego, zużyję w swoim czasie. Dla mnie pudełeczko jest bardzo na plus, a Wy jak sądzicie?

25 komentarzy:

  1. Świetne pudełko. Zacna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego pudełka chętnie bym wypróbowała te kremiki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można powiedzieć, że edycja udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha świetne posunięcie :D

    A pudełko i tak ma fajną zawartość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Swiss Colagen Drink mnie zaintrygowal, musze go sprawdzic osobiscie.

    Jak zawsze super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten antyperspirant brzmi ciekawie, uwielbiam arbuzowe aromaty. Nie podobają mi się te dodatki w postaci tabletek, napoi, jedzenia itd.. wolę kosmetyki. Maseczka i masło spoko, wykorzystałabym. Ciekawi mnie krem bishojo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie niekosmetyczne dodatki, w przypadku dłuższych subskrypcji kosmetyki się zaczynają gromadzić i coś innego jest fajnym dodatkiem.

      Usuń
  7. Wow, lots of interesting products. Kisses

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem całkiem ciekawa zawartość. Szczególnie zainteresowało mnie masło do ciała i krem wodny.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe produkty w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi nas ten kolagen, bo lubimy takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze koniecznie wypróbować ten antyperspirant! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zawartosc mysle ze lepsza niz w miesiacu poprzednim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w poprzednim miesiącu też przypadła do gustu, bo była bardzo letnia.

      Usuń
  13. Najbardziej zaciekawiło mnie masło do ciała, miałam już coś podobnego.
    Całkiem ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak strasznie drogeryjnie :( Nie byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajna zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. naklejki na paznokcie mega! Sama bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorąc pod uwagę poprzednie edycje pudełka, ta wypada naprawdę nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również jestem z niego zadowolona - ciekawa zawartość, zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten box! Jeden z ciekawszych. Sama nie subskrybuję żadnych boxów, ale zdecydowałam się ostatnio na JoyBoxa. To pierwszy box, jaki w ogóle zakupiłam :) Spodobał mi się (zawartość jest ujawniana wcześniej), no i fajnie, że nie jest opcja stałej subskrypcji, więc nie jest to wiążące.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin