28 sierpnia 2019

Ava Krem do cery suchej i wrażliwej z ekstraktem z zielonej herbaty



 Hej Dziewczyny :)

Lubię kosmetyki marki Ava, często trafiałam wśród nich na dobre produkty, więc zdarza mi się jakiś spontaniczny zakup ich produktów. Tak było właśnie z tym kremem. Dorzuciłam do do wirtualnego koszyka, w jakimś sklepie internetowym już bardzo dawno temu. Krem trochę musiał poczekać na swoją kolej, ale w końcu jego czas nadszedł. Stosowałam go latem, więc nie miał bardzo trudnego wyzwania, bo moja sucha cera, jest zazwyczaj latem mniej sucha i mniej wrażliwa niż w okresie grzewczym. Ze względu na to, że na dzień używam kremy z filtrem, a latem nie lubię pod nie nakładać nić więcej niż serum, to stosowałam krem Avy wyłącznie na noc.

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku, srebrna zakrętka do końca używania kremu pozostała srebrna, co jest plusem, bo czasem trafił mi się kosmetyk z opakowaniem, z którego takie sreberko potrafiło odpryskiwać, a ja nie dbam jakoś specjalnie o swoje kosmetyki, więc lubię jak opakowania są jednak bardziej trwałe.




Krem ma delikatny zapach z zieloną, herbacianą nutą. Jest przyjemny i nieuciążliwy. Nie zauważyłam, żeby długo utrzymywał się na skórze. Mi to by nie przeszkadzało, ale wiem, że są osoby, które nie lubią zbyt mocnych zapachów w kremach do twarzy.

Ma dość specyficzną konsystencję, sam w sobie wydaje się być dość gęsty i treściwy, jednak rozsmarowany na skórze wchłania się błyskawicznie i pozostawia cerę matową, prawie jak matujący kosmetyk. Miałam wręcz lekkie uczucie ściągnięcia czasami. Latem używało mi się go mimo wszystko dość przyjemnie, w dni, kiedy moja skora była bardziej sucha na niego stosowałam jeszcze olej. Jednak przy sezonie grzewczym na pewno byłby dla mnie niewystarczający. 




Krem mogę za to bardzo polecić osobom z cerą mieszaną, normalną, a może nawet tłustą, jeśli wie, że w składzie nie ma nic co jej nie służy, ja się przekonałam, że u mnie kosmetyki z parafiną się często sprawdzają i na skórze twarzy mnie nie zapycha, za to na ciele bywa różnie, może to kwestia dokładniejszego oczyszczania twarzy niż ciała, które po prostu myję pod prysznicem nie stosuję oczyszczających maseczek, dwuetapowego oczyszczania itd., tak jak bawię się ze skórą twarzy.


Jest to też krem bardzo tani, kupiłam go za mniej niż 15 zł, więc cena też jest jak najbardziej na plus.


Lubicie kosmetyki tej marki, jakie się u Was najbardziej sprawdziły? Ja lubię jej Aktywatory Młodości, zwłaszcza te z retinolem i witaminą c, za to nie sprawdziła mi się seria eco z aloesem, o której niedługo też napiszę.



22 komentarze:

  1. Ja mam wlasnie cere mieszana a cena jest niesamowicie niska, zaciekawil mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, bo lubię kremy z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po dwóch tygodniach w ciepłej Chorwacji i smażeniu się na plaży taki specyfik jest jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak moja mama stosowała z tej firmy kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wyobrażam sobie ten przyjemny herbaciany zapach. Bo jestem fanką herbaty. Jeżeli chodzi o kosmetyki to lubię mocne intensywne zapachu kremu, balsamu do ciała oraz wszelakich perfum ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena i właściwości bardzo mocno zachęcają mnie do tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie znam tej marki. hehe Bardzo podobają mi się cienie uchwycone na zdjęciach, ja wiem, że odbiegam od tematu, ale podoba mi się, to piszę. :) Pozdrawiam, miłej środy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z zieloną herbatą bardzo dobrze działa na moją cerę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam suchą cerę więc krem dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z zieloną herbatą w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty Avy, ale tego kremu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię niektóre ich produkty, np. serię z aloesem, ale akurat tego kremu bym nie kupiła, zwyczajnie nie ma w nim nic, co by mnie do niego przekonało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for the inmormation! Lovely post dear! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie wszystko związane z zieloną herbata

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten krem, więc chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli jeśli mam cerę mieszaną to tez się sprawdzi? Cóż, za 15 zł mogę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki choć chętnie dowiaduję się o kosmetykach do cery mieszanej. Kosmetyków nie znam ale woski do kominka i owszem mam takie same;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że mam mieszaną skórę to raczej się nie zdecyduję, ponieważ nie przepadam za matującymi kremami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin