29 sierpnia 2019

Trico Botanica Szampon do włosów Oczyszczanie i Relaks


Hej Dziewczyny :)

Chociaż mam swoje najważniejsze i najbardziej ulubione szampony, do których w razie niewypału wracam, to jednak szampony i ogólnie produkty do włosów najbardziej lubię testować. Stosunkowo szybko widać efekty i bardzo szybko się zużywają, zwłaszcza w przypadku moich długich włosów, które myję prawie codziennie.

Tym razem w moje ręce trafił szampon Marki Trico Botanica.

Opakowanie od razu zdobyło moje serduszko, bo mam słabość do takich buteleczek udających ciemne szkło. Szata graficzna, jest prosta, niekrzykliwa i przyjemna dla oka, a także charakterystyczna dla marki.


Buteleczka ma standardową jak na szampony pojemność 250 ml, co mnie zdziwiło, gdy sprawdziłam, bo ma taki kształt, że wydaje się być mniejsza, być może jest po prostu szersza niż inne buteleczki, dzięki czemu może być niższa. Zamykanie na klik jest wygodne.


Szampon jest bardzo gęsty, wręcz galaretowaty, na początku było mi go dość trudno wydobywać z opakowania, ale z czasem się po prostu przyzwyczaiłam.
Pachnie bardzo odświeżająco i przyjemnie. To taka słodkawa mięta, zapach idealny na upały, który utrzymuje się na mokrych włosach przez jakiś czas i wraz z ich wysychaniem znika. Zazwyczaj nie lubię miętowych czy mentolowych szamponów, bo myję włosy głową w dół i takie zapachy potrafiły podrażniać mi oczy (mama bardzo wrażliwe) tutaj jednak nic się takiego nie dzieje, zapach miętowy jest wyczuwalny, ale nie jest „agresywny”.

Szampon pieni się, jak standardowe szampony. Z wydajnością jest dobrze, chociaż nie jest bardziej wydajny dzięki gęstszej konsystencji, a na początku myślałam, że tak będzie. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, bez ich nadmiernego wysuszania. Nie plączę ich. Radzi sobie też z domyciem włosów po olejowaniu.




Po użyciu włosy są czyste, miękkie, błyszczące i niesplątane. Jest świetnym produktem na lato, bo umycie włosów z takim zapachem naprawdę odświeża i relaksuje. Nie zawiera SLS, parabenów i olei mineralnych. Za to zawiera silikon, moje delikatne włosy je lubią, ale wiem, że niektórzy ich unikają.

Znacie/lubicie szampony tej marki?

20 komentarzy:

  1. Bardzo mnie produkty tej marki ciekawią i na pewno będę je testować. Ten szampon będzie pierwszym moim zakupem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy szamponu tej marki, ale myślę że ten by mi się spodobał. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z miętą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon bez SLS idealny do codziennego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja unikał silikonu, ale widzę, że to niezły produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon bez SLS się dobrze pieni? No to dalej nie musisz zachwalać, lecę po niego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam takiego, ale wydaje mi się wart uwagi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :) świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam szamponów tej marki ale miętowy zapach jest świeży i przyjemny. Co więcej wygląd tej buteleczki wpadł mi w oko. W ogóle jeżeli chodzi o szampony i odżywki do włosów to lubię odżywki z jedwabiem i keratyną natomiast nie cierpię szamponów, które plączą włosy bo mam wrażenie, że przy rozczesywaniu ich drewnianą szczotką i tak się połamią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo dużo czytam postów z produktami tej marki w roli głównej, ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście zachęcił mnie miętowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampony Trico Botanica kojarzę, ale nie miałam okazji jeszcze stosować. Ten miętowy zapach mnie zachęca do przetestowania, na pewno świetnie odświeża włosy i skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez sls z pewnoscia u wielu sie sprawdzi, u mnie niestety takie szampony robia straszne siano na glowie, wiec mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że szampon ma w sobie silikon, bo staram się go unikać. Mimo tego jednak ciekawa jestem tego odświeżającego zapachu, więc kiedyś może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie testowałam produktów zaprezentowanej marki. Szampon wygląda całkiem zacnie, pytanie tylko kiedy Ja to wszystko przetestuje he he tyle nowości nie wiadomo za co się brać :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłabym się z tym szamponem :) Lubię takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo o nich ostatnio czytam, ale jeszcze ich bliżej nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin