21 września 2019

Eveline, Lip Therapy Professional, Revitallum, Intensywnie regenerujące serum do ust


Hej Dziewczyny :)

Recenzji dzisiejszego produktu nie planowałam, bo przyznam się- spodziewałam się, że będzie przeciętny. Jednak zaskoczył mnie na tyle, że po prostu nie mogę o nim nie napisać. Zwłaszcza, że powoli jest coraz bardziej chłodno i jesiennie, więc każde zaniedbanie w pielęgnacji ust będzie widoczne.

Kosmetyk ma tradycyjną tubkę z dzióbkiem, jak np błyszczyk. Smak produktu, tak samo jak zapach nie jest bardzo wyczuwalny i określiłabym go jako neutralny.

To co wyróżnia ten produkt, to to, że ma konsystencję lekkiego kremu do twarzy i taki sam biały, kremowy kolor. Nie ma tendencji do rozjaśniania ust, jeśli nie nałożymy zbyt dużej ilości, ale raczej nie trzeba z tym nawet specjalnie uważać. 


Wg nazwy producenta jest to serum, ja nie zastanawiałam się nad tym, czy nazwa ma odzwierciedlenie w konsystencji i spodziewałam się po prostu tłustego, typowego mazidła do ust. Tymczasem kosmetyk błyskawicznie wchłania się w skórę warg, wręcz do matu. Nie pozostawia żadnej widocznej, ani wyczuwalnej warstewki. Jednak niech to Was nie zmyli, bo produkt naprawdę działa, nawilża i odżywia usta w widoczny sposób. Nie jest to najbardziej odżywczy produkt do ust, jaki kiedykolwiek stosowałam i nie wiem, czy u osób, które mają bardzo popękane wargi, czy ogólnie częste problemy z tą okolicą, zadziała wystarczająco, ale dla mnie, takiej przeciętnej osoby, sprawdził się idealnie. To co czyni go wyjątkowym, to to, że można go bez problemu nałożyć pod każdą pomadkę, również te matowe, bo nie jest tłusty, więc nie zmniejsza ich trwałości. Doskonale nada się też dla mężczyzn, którzy nie chcą, żeby czuć, a tym bardziej, żeby było widać na ich ustach jakikolwiek produkt.  

Bardzo polecam ten kosmetyk, właśnie jako coś do porannej pielęgnacji do nałożenia pod kolorową pomadkę.

Znacie ten produkt? Jaki produkt pielęgnacyjny do ust teraz używacie?

18 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Będę o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. I did'nt hear this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie spodziewałam się pozytywnej opinii, a tu proszę. Jestem bardzo ciekawa jakby wypadł u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ostatnio moje usta sa mega wysuszone, przydalby mi sie taki pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapamiętam sobie go, kiedy już mi się pomadka ochronna skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd mam makijaż permanentny ust przykładam większą wagę do ich pielęgnacji ;) Na pewno skuszę się na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie! Nie używałam nigdy nic pielęgnacyjnego do ust z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tego produktu, ale napisałaś o nim zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tego produktu, zresztą prawdę mówiąc, do tej pory rzadko ogólnie zwracałam uwagę na ich produkty tego typu. Całkiem fajny w działaniu, nie spodziewałam się tego :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam teraz pomadki ochronnej,serum nie znam❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, ze mają taki kosmetyk nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kosmetyku nie miałam okazji stosować, w tej chwili używam Carmex i jestem zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam to 😀
    Aktualnie jeśli chodzi o tego typu mazidla do ust ,oprócz balsamow, używam lanoliny 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, ze w ogóle mają taki kosmetyk w swoim asortymencie. I jakże jestem zaskoczona działaniem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę ten balsam na oczy :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin