20 września 2019

Yankee Candle Vanilla


Hej Dziewczyny :)

Dziś chcę napisać kilka słów o jednym z moich ulubionych wosków Yankee Candle, czyli zapachu Vanilla. To po prostu waniliowy zapach, o średnim natężeniu. 
Na pewno spodoba się fankom słodkich jedzeniowych zapachów, ale ponieważ jest to wanilia solo, to jest to dość uniwersalny zapach. Nie zbyt natarczywy i jeśli zachowamy umiar w paleniu, to nie powinien nikogo przyprawić o ból głowy. 
Odpalony pachnie dużo intensywniej niż "sucha" świeczka. Ze względu na słaby zapach przed zapaleniem nie nadaje się wg mnie jako odświeżacz do szafek i szaf, a ja tak lubię traktować woski i świeczki.
Ta wersja wydaje mi się dobrą opcją na prezent, dla kogoś mniej znanego, bo jest taka "nijaka" w pozytywnym sensie. ;) To po prostu delikatna wanilia, beż żadnych dodatków, czy przesłodzenia.

Lubicie takie jedzeniowe zapachy?

25 komentarzy:

  1. I love yankee candle products

    OdpowiedzUsuń
  2. I love vanilla candle 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam aromat wanilii! Mam waniliową świeczkę z innej marki (jakże prestiżowa marka "Tesco" xD ), uwielbiam się nią raczyć zwłaszcza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię zapach wanilii ale z umiarem - jest bardzo wyrazisty. Za to Yankee Candle bardzo sobie cenię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę markę Właśnie przygotowuję się do złożenia dużego zamówienia na woski i świece, więc na pewno zamówię także ten zapach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam waniliowe zapachy. Nawet te bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie pachnie zbyt intensywnie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie spodobałby mi się ten zapach :) Kilka dni temu rozpoczął się u mnie sezon palenia wosków i świec ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny zapach wanilii na bank mi się spodoba. :) Ślicznie zaprezentowany produkt na zdjęciach. Miłego piątku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam 😍
    Jeśli chodzi o świece, woski zazwyczaj stawiam na wanilię lub kokos 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach wanilii, ale musi być delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten zapach :) Jestem fanką wanilii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za wanilią średnio przepadam więc niestety świeczka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nie dla mnie, nie jestem fanką tego typu zapachów w woskach/świecach itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż chciało by się poczuć ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko używam wosków, ale jak już używam to zapach w pokoju jest obłędny! Szczególnie uwielbiam owocowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wanilia to bardzo przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką wanilii, w ogóle jedzenie w świeczkach to nie moja bajka. Jestem bardzo nudna w dobrze świeczek - tylko świeże rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba nie do końca moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na etapie poszukiwania świeczki zapachowej, która naprawdę pachnie i mocno zastanawiam się nad wypróbowaniem tej firmy. O wosku też wiele czytałam, ale nadal się waham. Zapach wanilii lubię, ale zależy w jakim natężeniu :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin