5 listopada 2019

Biovax Caviar Regenerująca odżywka w piance Złote algi i kawior.


Witajcie :)


Odżywkę znalazłam w jednym z kosmetycznych boxów. Spodobała mi się już od samego początku ze względu na nową formułę i piękny zapach. Zapach jest naprawdę bardzo ładny i taki elegancki. Idealnie pasuje do czarno-złotej szaty graficznej produktu. Tak więc byłam do produktu bardzo pozytywnie nastawiona już zanim zaczęłam go używać.

Kosmetyk ma opakowanie i konsystencję zwykłej pianki np. do stylizacji włosów czy golenia. 






Odżywkę można stosować na dwa sposoby bez spłukiwania i tradycyjnie spłukując po pozostawieniu na włosach 2-3 minuty. Ja początkowo próbowałam używać produkt bez spłukiwania włosów. Tu najważniejsze jest dobranie odpowiedniej ilości kosmetyku do swoich włosów. Dwa razy na początku użyłam go zbyt dużo i włosy nie były wprawdzie tłuste po wyschnięciu, ale czuć było, że są lekko oblepione i szybciej strączkowały. Jednak dało się uratować fryzurę warkoczem, więc nie było tak źle. Jednak moje włosy ostatnio są w dobrej formie i być może produkt niespłukiwany sprawdziłby się lepiej na przesuszonych włosach, których końcówki potrzebują silniejszego wygładzenia i dociążenia niż moje włosy.


Ostatecznie przekonałam się, że odżywka na moich włosach najlepiej sprawdza się jako kosmetyk do spłukiwania. Wtedy odpowiednio je wygładza i ułatwia rozczesywanie. Mam też wrażenie, że lekko je dociąża dzięki czemu mniej się plączą w ciągu dnia. Jako taki kosmetyk do szybkiego nawilżania i poprawiania wyglądu włosów, gdy nie mamy czasu, lub nie chcemy stosować maski sprawdza się bardzo dobrze. 




Ogólnie kosmetyk oceniam bardzo dobrze. Jeśli chodzi o formę opakowania, to na mnie nie zrobiła wrażenia. Tzn nie zrozumcie mnie źle nie jest zła, jest ok, ale nie uważam, żeby była wygodniejsza od innych i trudniej jest ustalić ile jeszcze kosmetyku pozostało w opakowaniu. 

Używałyście jakiejś odżywki do włosów w piance, lubicie taką formułę?

20 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo üpolubilam odzywki w piance, tej nie znam ale bardzo mnie zaciekawila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam odżywek w takiej formie. Chętnie wypróbuję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję złota i była fajna ale do niej nie wróciłam. Nie powalił mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt przepadam za taką formą odżywki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam piankowej odżywki. Bardzo lubię tę formę, ale ta konkretna mnie nie przekonuje. Akurat włosy mam w dobrej kondycji, bo używam nawilżającego szamponu i bardzo rzadko korzystam z odżywek i masek. Także lbiotica mogłaby mi je przeciążyć nie ważne od sposobu jej używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie miałam jeszcze odżywki w piance. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę, abym miała taką formę odżywki. Z Biovaxu miałam jedynie saszetkę jakieś maski i była fajna. Może zdecyduję się na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam odżywki marki Joanna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej odżywki w piance jeszcze nie testowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam szczerze mówiąc...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej odzywki choc marka nie jest mi obca :-) Ciekawy pomysł na formę pianki :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej formy odżywki jeszcze nie stosowałam. Ciekawe rozwiązanie, choć nie wiem, czy sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie często używam odżywki do włosów, ale w takiej postaci jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też wolę tradycyjne opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę właśnie poznaje☺
    Jeśli chodzi o odżywki ,to nie używam ich - zastąpiłam je maskami,które trzymam krócej ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Algi i kawior to brzmi wykwintnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam nigdy odżywki w piance. Ciekawe ze można ja stosować bez spłukiwania o ze spłukiwaniem :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin