10 grudnia 2019

Puder do włosów zwiększający objętość Isana Style 2 Create


Witajcie :)


Nie wiem zawsze na ile mogę napisać poprawnie recenzję produktu, którego typ pierwszy raz używam. Nigdy wcześniej nie miałam pudru do włosów, który miałby dodawać objętość. Jednak testowałam ten puder Isany chyba na tyle długo i na tyle różnych sposobów, że myślę iż moja opinia może się okazać pomocna.






Puder znajduje się w opakowaniu, które przypomina mi zasypki dla dzieci, a dziurki układają się w gwiazdkę, co ładnie wygląda. Opakowanie pozwala też wbrew pozorom na dozowanie dokładnie takiej ilości produktu, jaką potrzebujemy. Trochę się obawiałam, czy nie będzie się sypał zbyt mocno, ale nie da się nim operować naprawdę delikatnie i wydobywać nawet minimalne ilości kosmetyku.
Produkt ma biały kolor i pachnie taką tropikalną mieszanką owoców, najbardziej wyczuwam ananas. Nie jest na tyle intensywny, żeby pozostawał na włosach, ale też używa się go niewiele i żeby to robił musiałby mieć pewnie moc perfum.






Ja mam długie, naturalnie bardzo proste włosy i do tego dość ciężkie, także każda dodatkowa objętość jest przeze mnie mile widziana.






Z tym pudem jednak nie potrafię się dogadać. Największy problem, jaki z nim mam, to to, że bardzo łatwo jest nim skleić i obciążyć włosy, przez co będą jeszcze bardziej oklapłe niż zwykle i do tego będą wyglądały nieświeżo. Dlatego najlepiej, jeśli macie fryzurę z przedziałkiem, to nie aplikować pudru w pobliżu niego, aby w razie czego zakryć „świeżymi” włosami, te które mogą wyglądać niefajnie od produktu. Być może mam po prostu zbyt długie włosy do tego pudru, bo nałożony u nasady nawet jeśli trochę doda objętości, to efekt utrzymuje się max 15 minut, a tyle też się utrzyma efekt jeśli po prostu nadam objętości tylko poprawiając włosy rękoma bez żadnego produktu. Po nałożeniu pudru tak naprawdę mogę co najwyżej zrobić sobie zdjęcie, bo zanim wyjdę z domu, to efekt objętości znika. Jednak włosy pozostają zlepione i takie „skołtunione”


Na plus mogę mu zaliczyć, że nie pozostawia na włosach białego osadu, a mam ciemne.
Ogólnie nie mogę polecić tego produktu, jeśli macie włosy podobne do moich, być może na innym typie sprawdzi się idealnie.



Ja jednak wolę płyny dodające objętości, albo ewentualnie suche szampony dodające dodatkowo objętości, bo po nich włosy też bywają tępawe i matowe, jak po tym pudrze, co jest normalne przy tego typu produktach, ale nie pojawia się efekt przyklapu, gdy skończy się efekt objętości.





 
Miałyście ten produkt, albo jakiś inny puder do włosów?

Pozdrawiam :)

53 komentarze:

  1. Nie znam, ale ja mam również włosy bardzo długie i proste, więc podejrzewam, że produkt się u mnie nie spisze, tak jak u Ciebie. Ale daje mu plus za urocze opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przesłodko, ale działanie zdecydowanie na NIE :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki z Balea i sprawdza sie bardzo dobrze jako puder teksturowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat większej objętości nie potrzebuję. moje włosy już i tak wystarczająco się puszą i muszę je ujarzmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś taki puder i też strasznie mi sklejał włosy, już drugiej szansy nie dostał i raczej już nie dostanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedzialam ze maja takie cos

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takiego pudru do włosów. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very interesting product
    I like the packaging
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wypróbować:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tego typu kosmetyki się nie sprawdzają 😕

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, jednak mnie również nie zachwycił, spodziewałam się czegoś lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam takiego pudru i nawet nie wiedziałam, że takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam pudru, ale moje włosy to objętości mają aż nadto. Ale opakowanie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie nigdy nie używałam pudrów, nawet nie wiedziałam, że Isana taki ma w ofercie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale kiedy byłam u fryzjerki przed weselem, to właśnie używała takiego pudru na moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. MAm wersje różową ale one wszystkie tak samo działają, używam na eventy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam nigdy tego produktu, chociaż w Rossmannie bywam regularnie. Ale moje włosy tworzą ze słowem "objętość" prawdziwy oksymoron, więc z zaciekawieniem zaczęłam czytać jak zobaczyłam co dziś recenzujesz. I wielka szkoda, że się nie sprawdziło. Dla moich przetłuszczających się włosów ten skutek uboczny w postaci nieświeżego wyglądu byłby nie do przyjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  18. O nawet nie wiedziałam ,że taki puder istnieje i chyba go jednak nie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego pudru 😀
    Jeśli chodzi o objętość, zazwyczaj stawiam na tapirowanie 😀
    Szkoda że jest taki słaby, opakowanie ma bardzo urocze 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. W życiu nie słyszałam o czymś takim! Nie wiem czy powinnam się wstydzić, ale normalnie dla mnie szok.

    OdpowiedzUsuń
  21. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam pudru do włosów i nie do końca wiem, czy chcę zacząć używać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki produkt zastosowano na moje włosy zaledwie raz, podczas wizyty u fryzjera. Moje odczucia? Byłam zachwycona łatwością ułożenia... tylko były to włosy bardzo krótkie, w porównaniu z obecnymi. Jestem ciekawa jak poradziłby sobie u mnie zaprezentowany produkt.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego akurat nie znam, ogólnie za pudrami do włosów nie przepadam. Może kiedyś się przekonam. Dziękuję za Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Suchy szampon kiedyś miałam i szału nie zrobił, więc po ten puder tym bardziej nie sięgnę. Choć przyznam, początkowo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam a nawet nie słyszałam takim produkcie :) A przydałaby mi się lekka objętość moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę pamiętać, żeby trzymać się od niego z daleka. Ogólnie ciężko mi się oswaja takie pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba nie dla mnie. Jak napisalas o sklejaniu odechcialo mi sie probowac

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam falowane włosy i bardzo szukam objętości, widziałam w rossmannie ten produkt, ale najpierw wolałam poszukać recenzji, więc spadłaś mi z nieba :). Szkoda że się nie sprawdził. Też mam długie włosy, a w dodatku łatwo jest je prztłuścić nieodpowiednimi produktami, więc skoro u siebie zauważyłaś takie działanie, to u mnie pewnie byłoby tylko gorzej. Spasuję i go nie kupię. Jestem ciekawa jak się do tego ma kosmetyk batiste. Z tego co widziałam ma podobną formę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie sprawdza się w działaniu, bo wygląda przeuroczo! Lata temu stosowałam taki puder od L'Oreal Professionnel i miło go wspominam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam takiego typu produktu i choć moje włosy zdecydowanie potrzebują większej objętości, to jakoś nie jestem przekonana do takich wynalazków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że takie pudry są:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam i teraz już wiem, że nawet nie będę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam taki puder z dm owskiego odpowiednika Isany. Taki sam efekt był u mnie:( Nie byłam zadowolona:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje

    OdpowiedzUsuń
  36. Raczej nie stosuje takich specyfików ;) warto poczytać sposoby na pudry DIY do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie używałam takiego pudru, tym bardziej będę się wystrzegać po twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  38. staram się nie używać kosmetyków, które zwiększają objętość - nigdy nie mam z tym problemu. może są inne z tej serii? szkoda, że nie przypadł Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie to bubel . Ale recenzja świetna taka sumienna

    OdpowiedzUsuń
  40. To raczej nie jest produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Produkt zupelnie nie dla mnie, mam tyle włosów, że mogłabym obdzielać innych:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pudry do włosów są coraz bardziej popularne ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam podobny puder z Balea i super sprawdza się do niektórych fryzur, gdy potrzebujemy zaczesać włosy do tyłu, bo dodatkowo je utrwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z objętością to ja problemu nie mam, ale polecę mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy pomysł... Pewnie też wchłania pot w końcu puder :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie testowałam żadnego pudru do włosów. W sumie trochę się bałam że zostawi ślady na ciemnych włosach ale jak widać nie to jest jego wadą :) Też mam długie i proste włosy, więc pewnie się nie nada. A szkoda coś na zwiększenie objętości by się przydało :)
    Wesołych Świąt Kochana, dużo dużo miłości życzę i wszystkiego co najlepsze na święta i calutki następny rok :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiedziałam o istnieniu tego typu kosmetyków, ale sama nigdy po nie nie sięgałam, bo nie mam takiej potrzeby. Mam włosy grube i gęste i muszę je cieniować, żeby nie tworzyły puszystej szopy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam ten puder do włosów,idealny do moich krótkich włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie potrafię używać tych pudrów do włosów, zawsze po zastosowaniu mam bardziej oklapnięte włosy niż przed użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie stosowałam tego pudru, ale po Twojej recenzji też nie mam zamiaru.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin