3 września 2021

Porównianie trzech płatków/maseczek do okolicy oczu Efektima Hialu-Rose, Isana Nawilżająca maska na tkaninie na okolice oczu i Perfecta Hydrożelowe płatki pod oczy

 

 Witajcie :)

 

Recenzja tak jakby porównawcza. Tak jakby, bo płatki i maseczka mają trochę różne obietnice, więc porównywanie w każdym aspekcie byłoby niesprawiedliwe. Jednak wszystkie produkty są do okolicy oczu i mają wizualnie poprawić ich stan, zmniejszyć obrzęki i wygładzić, rozjaśnić skórę. Skusiłam się w Rossmannie na 3 produkty, wszystkie z niższej półki cenowej Efektimę, Isanę i Perfectę. Przyznam od razu, że kierowałam się przy wyborze ceną, bo trochę szkoda mi wydawać więcej na coś jednorazowego. Takie płatki pod oczy mogą się sprawdzić jako pielęgnacja po prostu, ale przede wszystkim służą do poprawy wyglądu okolic oczu np. przed jakimś wyjściem. Dlatego tutaj efekty jakiekolwiek mają być od razu, widoczne po pierwszym użyciu. Wszystkie produkty przed nałożeniem schłodziłam w lodówce.

Ja nie mam większych problemów z okolicą oczu, poza widoczną doliną łez, ale tak mam odkąd pamiętam i tutaj tylko wypełnienie kwasem hialuronowym dałoby radę, ale podobno to jedna z trudniejszych okolic do ostrzykania, więc na razie odkładam tę decyzję, chociaż nie wykluczam w przyszłości. Skończyłam jednak 30 lat, więc częściej pojawiają mi się cienie pod oczami, gdy się nie wyśpię, czy jakieś linie pod oczami, gdy używam zbyt mało nawilżających kosmetyków.
 
 



Isana Nawilżająca maska na tkaninie na okolice oczu
 


 
Najprzyjemniej podczas stosowania używa się Isanę, bo nie są to płatki a taką maseczka Zorro :D przez co uczucie chłodzenia jest na większym obszarze. Maseczka jest też najbardziej ogólnie dającą takie wrażenie chłodu, co jest przyjemne w cieplejsze dni. Efekty są jednak dość subtelne i porównywalne pewnie do nałożenia jakiegoś schłodzonego kremu pod oczy.  Nie ma jakiegoś wyraźnego napięcia skóry, wygładzenia itp. 
 

 
 
 Efektima Hialu-Rose
 
 
 
Za to efekty są naprawdę spektakularne w płatkach Efektima, które wizualnie też wyglądają najładniej, bo to taka trochę brokatowa, różowa galaretka. To typowe płatki pod oczy, po trzymaniu w lodówce trochę dają uczucie chłodu. Dobrze trzymają się na skórze, można normalnie chodzić mając je założone, nie jest konieczne leżenie. Po zdjęciu płatków naprawdę od razu widać różnicę, cienie pod oczami są rozjaśnione, a skóra napięta i wygładzona. Efekt naprawdę jest bardzo widoczny i powiedziałabym, że wręcz spektakularny. 
 
 
 
 Perfecta Hydrożelowe płatki pod oczy
 
 
 
Z tej trójki najsłabiej wypadły dla mnie płatki Perfekty, bo mniej chłodzą niż maseczka Isany, bo są mniejsze, wiec nie ma tego przyjemnego chłodu, też maseczka Isany nawet dzięki samemu temu, że ją schłodzimy i zakrywa nie tylko pod oczami skórę ale i całe okolice oczu, to lepiej może usunąć ewentualną poranną opuchliznę w tych okolicach. Jeśli chodzi o efekty po zdjęciu płatków, to skóra jest może trochę lepiej nawilżona, ale nie dostrzegam tak widocznych efektów, jak przy płatkach Efektimy. 

Podsumowując dla mnie zdecydowanie wygrywają tutaj płatki Efektima, ale Isanę jak najbardziej mogę polecić osobom, którym zależy na usunięciu opuchlizny w okolicach oczu, bo ona zakrywa największą okolicę.
 
Znacie któryś z tych kosmetyków, jakie maseczki/płatki pod oczy są Waszymi ulubionymi?

Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale dzięki Twojemu postowi być może na któryś się zdecyduję.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wiem, które warto kupić. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam tych kosmetyków, ale zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnych, ale miałam kiedyś od pixi i były genialne 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnych, ale lubię stosować płatki, ostatnio kupiłam marki dizao :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love to use patches, especially in the morning))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh these look fantastic for a self care day!

    OdpowiedzUsuń
  8. I've never tried these before! Thanks for the tip!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te płatki z Efektimy, ale szału u mnie nie robiły♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dawno nie kupowałam tego typu płatków, koniecznie muszę zorbić jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te płatki z Efektimy i Perfecty, po obu zawsze widoczne są u mnie efekty, tych z Isany jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie produkty znam z widzenia, ale żadnego nie miałam okazji wypróbować. Niestety, tak mogłabym cokolwiek o nich powiedzieć. Nic straconego, może jeszcze wpadną w moje ręce :D Świetna recenzja i porównanie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko te z Perfecty i bardzo miło je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów.Nie używam żadnych maseczek pod oczy, tylko serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z zaprezentowanych produktów testowałam jedynie płatki Efektima, byłam zadowolona z ich właściwości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam żadnej z nich, być może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów, ale mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestowałabym tą nawilżającą maskę na okolice oczu z Isany :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie kupowałam płatków pod oczy. Z chęcią przejdę się do rossmana i zobaczę co tam ciekawego mają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Płatków Efektima jeszcze nie miałam. Pozostałe dwie marki znam. Isana dobrze się sprawdziła u mnie.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin