19 marca 2017

Puder do kapieli Zielona herbata Idunn Naturals


 Hej Dziewczyny :)

Puder do kąpieli Idunn Naturals znalazłam w Shiny Boxie, gdyby nie to, to pewnie nie zwróciłabym uwagi na markę. Zazwyczaj sięgam po sole, albo babeczki do kąpieli, na pudry nie zwracałam większej uwagi-sama nie wiem dlaczego.

Puder Idunn Naturals jest zapakowany w prosty przezroczysty woreczek. Opakowanie nie przyciąga wzroku, ale jest proste i praktyczne. Nie wiem, czy to zwykłe opakowanie produktów tej marki, czy specjalna większa próbka do Shiny Box.

Kosmetyk ma konsystencję drobnego pudru, o jasno zielonym kolorze, który musując szybko rozpuszcza się w wodzie.

Nigdy nie byłam fanką kosmetyków o zapachu zielonej herbaty. Chociaż zieloną herbatę piję i bardzo lubię. Ten puder zmienił moje zdanie na ten temat, bo zapach ogromnie przypadł mi do gustu.

Jest bardzo intensywny, rześki i taki soczysty, jakby poza aromatem zielonej herbaty, było w nim tez coś cytrusowego.

Raczej takie produkty traktuję bardziej jako uprzyjemniacze kąpieli niż produkty pielęgnacyjne.

Temu pudrowi należy się jednak duży plus również za pielęgnację. Zdecydowanie przebił wszystkie inne produkty tego typu, jakie stosowałam do tej pory.

Po kąpieli z tym zielonym pyłkiem skóra jest naprawdę wyraźnie nawilżona i bardziej miękka. Dotąd przy takich produktach bardziej doszukiwałam się efektów, niż je dostrzegałam, tym razem są bardzo widoczne.

Zdecydowanie jestem zachwycona tym produktem.

Niestety dostępność jest chyba nie najlepsza, bo szukałam go w internecie i ciężko było odnaleźć. Jednak jeśli trafię na niego w jakimś sklepie, to kupię na pewno kolejne opakowanie. 

Skład:
 



14 komentarzy:

  1. Produkt ma przyjemną konsystencję, ładny zapach i dobre działanie. Szkoda, że jest tak trudno dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, nie słyszałam jeszcze o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc o pudrze do kąpieli słyszę pierwszy raz :) ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pudery do kąpieli. Do tej pory miałam tylko marki Organique.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o takiej konsystencji ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takich pudrów do kąpieli nie próbowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt, choć ja też w sumie jakoś mało kiedy sięgam po pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się nigdy z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem żałuję, że biorę tylko prysznice. Ten puder wygląda bardzo zachęcająco, a kolor wprawia w wiosenny nastrój :) Fajnie, że prócz umilania kąpieli pielęgnuje też skórę, to ogromny plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że dostępność jest kiepska bo mnie nim zainteresowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę! Chętnie bym go wypróbowała :) Ja najczęściej kąpię się z udziałem soli i olejków, ale tego przyjemniaczka z radochą bym dorzuciła :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin